"Jeg er bare SÅ glad for at de ik' tager dig med på Tour før om et par uger", sagde Rose glad. Vi var lige kommet ind i gymnasiet og det var virkelig stort.
"Hva' så smukke tøzer", kom det fra en ret lækker dreng. Han havde mørkt hår, flot ansigt og smukke, kastanierne øjne. Han stod sammen med en anden blond dreng og en med ret krøllet hår, som stod op ad væggen, henne ved toilettet. Alle ret lækre... Og høje...
"Hey", svarede jeg bare og smilede.
"1.G'ere?? Spurgte han og smilede flirtende.
Jeg nikkede. "Hvad med jer??".
"Vores første år", svarede ham med blond hår.
Så de var også 1.G'ere... Super...Med et fast greb i Rose's hånd prøvede jeg at møve mig forbi men det gik ik' så godt...
"Hvor tror du I skal hen??", spurgte kastaniebrune øjne og tog fat i mit håndled.
Hvorfor føles det som om at det bliver overgangens Player-gruppe??
"Til vores første time", svarede jeg og smilede flabet. Forsigtigt prøvede jeg at få mit håndled ud af hans greb, men uden held... "Og slip så!!". Det kom hårdt ud, også mere end hvad der var meningen."Uhhh... En hård pige. I like it", sagde ham med krøllet hår grinende. Hans øjne var også ret mørke i det, næsten helt sorte.
"Drop det Lukas... Hun er min", sagde kastanieøjne.
"Tro på det", hvæssede jeg.
"Hun kan ik' li' dig Oliver", grinede Blondie.
Godt så... Nu kunne jeg to af navnene.
"Årh det skal hun nok komme til, bare rolig Ben", svarede Oliver.
Okay.. Alle tre..."Vi skal til time", sagde jeg hårdt og skubbede Oliver væk. "Undskyld os".
Og så gik vi til vores første time.
Mig og Rose skulle gå i klasse sammen, hvilket var helt perfekt!!
Alle i klassen, selv vores nye lærere, vidste hvem jeg var. Det var ret akavet... Jeg hadede det... Jeg hadede den opmærksomhed jeg fik!!
Det. Var. Frygteligt.Og som det ik' kunne blive værre trådte Oliver og Ben ind i vores klasse med deres selvsikre smil.
"I kommer for sent drenge", sagde Henrik, vores matematik lærer.
"Sorry, vi kunne ik' finde det", svarede Oliver med et glimt i øjet.
"Helt sikkert", mumlede jeg lavt nok til ingen kunne høre det.
Det virkede ik' til at Oliver havde set mig endnu så... Nej vendt... Det havde han nu...
Vi fik øjenkontakt, og som den idiotiske torsk jeg var, smilede jeg til ham. Ved det, men jeg har bare noget med at smile til folk!!"Der er gået fire freaking timer og vi har allerede fået freaking mange freaking lektier freaking for!?", klagede Rose.
"Du sagde 'freaking' fire gange..", sagde jeg grinende.
"Det kan du freaking bande på at jeg gjorde!!", svarede Rose med sammenbrudte tænder. "Hvorfor får vi så mange lektier for?? Det er loge efter sommerferien...", stønnede Rose træt.
"Velkommen til gymnasiet", sagde jeg bare og vi gik sammen mod kantinen. Eller... Jeg hånede at det var den vej..."Ohh se, den berømte Kirstine Wiid går på denne skole", blev der råbt så snart vi trådte ind i kantinen. Ja, vi kunne faktisk godt finde den!!
"Det er et gymnasie din torsk", sagde Rose hårdt.
"Skole, gymnasie, same shit!!", sagde en høj, tynd brunette. "Jeg er Danielle". Hun rakte sin hånd frem.
Med det samme kunne jeg se at hun var en diva. Pis ogs'!!
"Rose". Hun gav Danielle hånden, men ik' med glæde.
"Og så dig Kirstine", sagde Danielle. Hvad var hun ude på??"Jeg tænkte på om du ik' kunne introdukser mig for dine venner, altså 5 Seconds Of Summer", spurgte Danielle. Nårrhhhh, det var det hun var ude på.
Vi havde sat os ved et bord, os tre. Danielle havde sørget for at ingen, og jeg gentager INGEN, kom og satte sig ved os.
"Nope", svarede jeg bare.
Hun så forvirret ud. "Hvorfor ik'??", spurgte hun med rynkede bryn.
"Sådan fungere det bare ik'", svarede jeg.
Hun begyndte at se bitchy ud nu.
"Ej come on", hvinede hun skingert.
"Nej!!", sagde jeg hårdt. "Bare nej".Hun så hurtigt på mig, og så på sit glas med vand.
Hvis hun overhovedet bare overvejer at gøre det så river jeg hove...
For sent.
På fem sekunder hældte hun alt vandet ud over mig. Det var iskoldt og jeg hvinede af forskrækkelse.
"Så kan du lære det", sagde Danielle selvtilfreds.
Alle i kantinen begyndte at grine ad mig.
"Ha! Jeg overvejede faktisk at tage dig med så du kunne møde dem, men nu er det da helt udelukket!!", sagde jeg og gik med lange skridt ud.
Rose var lige i hælene på mig.Okay jeg løj... Jeg havde ik' en skid overvejet at tage hende med, jeg ville bare irritere hende. Helt ærligt, hun havde lige:
1. Gjordt mig totalt til grin på min første dag,
2. Gjordt mig drivvåd,
3. Skabt et fjendskab mellem os.
Ik' cool, jeg siger det bare!!
Klokken ringede og jeg løb afsted til min næste time: musik..."Is it too late now to say sorry?,
Cause I'm missing more that just your body, oh,
Is it too late now too say sorry?,
Yeah I know that I let you down,
Is it too late to say I'm sorry now?", sang jeg. Bare rolig jeg sang ik' alene, jeg havde to andre pige oppe ved mig. Man kunne faktisk næsten ik' høre mig, men fuck det!!"Må jeg ik' nok spille på et instrument istedet for??", spurgte jeg håbefuldt læren efter vi var færdige med sangen.
Han nikkede fraværende.
"Guitar", sagde han bestemt.
"Undskyld hvad??". Jeg sendte ham et forvirret blik.
"Du skal lære at spille på guitar", svarede han.
God ide smarte, altså hvis du vil have den smadret!?
Helt ærligt... Så ville det ik' være første gang. Engang blev jeg så sur på en bas at jeg smadrede den totalt...
Det må Calum helt klart ik' få af vide!!"Du skal lære 'I would if I could but I can't' til om tre uger", sagde læren. Helt ærligt så tror jeg ik' engang han har fortalt sit navn endnu.
"Men jeg troede at vi skulle spille 'Sorry' med Justin??". Okay, jeg var godt og grundigt forvirret nu.
"Så troede du forkert", svarede han bare.
Taber...
Wait a second... Jeg kan sq da ik' lære en ny sang på guitar når jeg ik' engang kan spille på freaking guitar!? Og så inden for tre uger!?Haii people💋
Håber det rækker👌😁
Skriv hvis der er noget jeg kan gøre bedre eller noget...😱❤️
Kh miiiiiiiiggg😘
VOUS LISEZ
Love isn't easy... especially not when You're famous.
FanfictionDette er 2'eren til "Det Der Med Kendte" og jeg vil opfordre jer til at læse den først... Det sidste i 1'eren: "Hvad skal dit Nytårsfortsæt være??", spurgte jeg og så på Luke. Han smilede tænkende og så på mig. "At være sammen med dig, at lade vær...