Μέρα 134η: 11 Ιουλίου

390 45 4
                                    

Ο Μήτσος έχει προφασιστεί ότι έπρεπε να πάει επειγόντως στην τουαλέτα για να αφήσεις τις δύο κοπέλες μόνες τους. Η ανοιχτή, μεγάλη άσπρη ομπρέλα πάνω ακριβώς από το τραπέζι τους δεν τις καλύπτει ιδιαίτερα από τον ήλιο που βρίσκει τον τρόπο να πέσει πάνω στα γυμνά χεριά τους καυτός και να τις παρενοχλήσει. Η Μαργαρίτα έχει βγάλει από την τσάντα της ένα αντηλιακό προσώπου και με απαλές κινήσεις το απλώνει στο μέτωπο της. Η Ντι παραξενεύεται. Αυτά τα στερεότυπα που θέλουν μια γυναίκα ακτιβίστρια λιγότερο γυναίκα.

«Λοιπόν, τι λέγαμε; Α, ναι. Για την παρεξήγηση στο παζάρι. Δεν είχε να κάνει με σένα, Ντι. Ήμουν ήδη εκνευρισμένη μαζί του, γιατί όλο μου λέει ότι θέλει να μου μιλήσει για κάτι, όταν θα είναι έτοιμος, και όλο με φέρνει στο αμήν. Πολύ θέλει μετά να αρχίσω να πλάθω σενάρια; Σας είδα τυχαία μαζί και σκέφτηκα μέσα μου ότι είσαι αυτό στο οποίο αναφερόταν».

«Μαργαρίτα μου, ακόμα και να ήμουν εγώ, τι θα άλλαζε δηλαδή με το να του δείξεις ότι έχεις εκνευριστεί; Θα σε αγαπούσε περισσότερο; Θα άλλαζε ως άνθρωπος; Ή μήπως με τη ζήλια φέρνουμε πιο κοντά τον άνθρωπό μας; Εγώ νομίζω πως τον απομακρύνουμε!»

«Με λες ζηλιάρα;» τη στραβοκοιτάει η Μαργαρίτα. Η Ντι δε νιώθει άβολα. Ναι, τη λέει ζηλιάρα. Αυτή είναι η αλήθεια.

«Τι έγινε; Τα λένε τα κορίτσια μου;» λέει ο Μήτσος και η Ντι δεν μπορεί να μην παρατηρήσει πόσο άστοχη είναι η χρήση της φράσης «κορίτσια μου».

«Εδώ, η κολλητή σου, με λέει ζηλιάρα. Είμαι εγώ ζηλιάρα, μωρό μου;» τον ρωτάει με ένα νάζι που ούτε στην τηλεόραση δεν έχει δει η Ντι.

«Ε, λιγάκι είσαι» της λέει και της δίνει ένα φιλί στο στόμα. Θέλει πολύ να τους διαολοστείλει και τους δύο, όμως αποφασίζει να ακολουθήσει τις συμβουλές της Ντι. Καλύτερα να την έχει με το μέρος της και να μην δείξει τον εκνευρισμό της.

«Πάντως, έχω καταλάβει τι της βρίσκεις. Έπρεπε να βγούμε λίγο οι τρεις μας, γιατί μέσα στην παρέα δεν έχεις τον χρόνο να μάθεις πράγματα για τον άλλον, για τον τρόπο που σκέφτεται. Νομίζω πως εγώ και η Ντι θα γίνουμε αχώριστες φίλες».

«Αυτό το αχώριστες τώρα γιατί με τρομάζει;» σκέφτεται η Ντι και της χαμογελάει. 


DilemmaWhere stories live. Discover now