Simdi bir aşkık cocuk var adı ensar olan aşık cocuk onceden aşka inanmiyor ve sevgiyi bilmiyor aska inaniyor ama asik olucak insan olmadini dusunuyor cok kez sevmeyi asik olmayi denior her defasinda uzuluyor ve mutsuz oluyor bu yuzden aşık olmak istemiyor haylazlik yapiyor taki emineyi taniyana kadar oncelikle emineyi tanimadan once ensar cok agrasif bir cocuk yani kimseyi sevmeyen kimseye guvenmeyen bir cocuk neyse birgun iste bu cocuk emineyle tanisiyor ve emineye karsi icinde degisik hisler besliyor ama korkuyor uzulmekten bekliyor zamana birakiyor en sonunda dayanamiyor ve emineye soluyor eminede ensardan hoslaniyor ve bu ikisi sevili oluyorlar ensar hicbir kimse in yapamicagi seyleri emine icin yapiyor hayatina onun icin duzen veriyor kendini kisitlamaya calisiyor ve ona ait olmaya calisiyor eminede ayni sekilde ensara karsi ayni seyleri hissediyor ensar emineyle cok mutlu oluyor her gece onun hayaliyle uyuyor onun hayaliyle uyaniyor her sabah okula giderken 20 dk sini emineyle eciriyor bukadar kisa bir zaman sureci bileensarin gunboyu yuzunun gulmesineyeterli oluyor normalde bir erkegin hayal kurmasi sacmadir kuramaz denemez bile akisina birakir hayati ensar hergece emineyle evlenme ayni evde yasama ayni masada yemek yeme ayni odayi paylasma hayaliyle uyuyor eve geldiginde gelirken hatta kurdugu hayal keske kizimiz olsa suanda evli olsakta kapiyi kizim acsa ve babacim diyerek boynuma sarilsa diye hayalini kuruyo her kizin ilk aşkı babasıdir ensarinda hayali kizinin ilk aşkı olmak ve ensarin korktugu bir sey var eminenin ailesi korkma sebebi emine zeki guzel ve caliskan bir kiz ensarda zeki ama iş sahibi degil kucukken yaptigi bazi hatalardan dolayi ilerde de kendisine sikinti acacagini dusunuyor kollarin da vucuqdunun cogu yerinde jilet izleri ve dovme bulundugu icin cok korkuyor eminenin ailesinin ters tepkip vermesinden napicaini bilmiyor ama bildigi birsey var ensarin emineye sırıl sıklam aşık ❤ eminenin gulusu ensari ole mutlu ediyorki birkere gulse ensar sanki mutluluk krizine girecek ha bu arada bu iki aşık birbirlerini hergun gormuyolar yani kismen goruyolar ama kisa vakitleri cumartesi gunleri bol bol egleniyolar ama pazar gunune gelince napicaklarini bilmiyolar ikiside birbirni cok ozluyor ensar ona karsi ole duygular besliyoki akil almaz sekilde yani emine olmasa ensarda olmicak ole dusunelim emineye karsi cok guveniyor ama daha birbirlerine yeni baglandiklari icin tam kisitliyamiyorlar birbirlerini mesela eminenin giyinimine ensar karisiyor eminede ensarin sigarasina karisiyor yani bunlar omur boyu birbirlerine hep karisacaklar karistikca sogumuyolar tabikide mesela eminenin ensarin sigarasina kisitlama yapmasi ensari uzmuyor tam tersin mutlu ediyor cunki seven insan dusunur eger bu ikiside biririne asik olmasaydi emine ensara ensar da emineye karismazdi bunlar iliskilerini dahada guclendirmis ensar herzaman sole solemi benasla ama asla emineyi biramicam demis cunki kendisine en cok eminenin yakistini biliomus ve emineye asik olmasinin bir sebebi daha var ama ensar bunu hicbir kimseye solememis emineye solemis bu sebeb ise :( eminenin ensarin rahmetli ablasina benzerligiymis bu benzerlik ensari kendinden geciriyormus kisacasi ensar emine icin canini dahi vermeye hazirdir...
İlk bolum hazir #yorumlarinizi bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Adam
Teen FictionBU HİKAYE BİR GENÇ ERKEGİN BİR KİZA AŞIK OLMASI VE ARDİNDAN GENÇTEKİ DEGİŞİMLER AŞK NASİL DEGİSTİRİYOR İNSANİ