* Písnička je do pozadí aby to nebylo tak-tak 'nudný' :D :) *
Pohled Denči
,, Jak to že jsi přijel dřív?? " řeknu když vstaneme.
,, Bylo mi smutno " odpoví mi a já se na něj kouknu.
,, Lepší vysvětlení jsem si nepředstavila " kouknu se na něj a vypláznu na něj jazyk.
,, A co se takhle domluvit na nějaký výlet " vyplázne na mě taky jazyk.
,, Co kdyby jsme letěli... " to slovo mě hodně překvapilo.
,, L-letěli??? " zopakuji.
,, Ano letěli " řekl.
,, To nemyslíš vážně " kouknu na něj překvapeně.
,, Myslím " řekne nahlas a dá mi pusu na čelo.
,,Co tak koukáš Deny ?? :) " zeptá se Jirka a sedne si vedle mě .
,, My poletíme letadlem?! A kam? " vykoktám ze sebe.
,, Ano.. Kam by jsi jela?? " usměje se a políbí mě.
,, Já - já nevím " vyhrknu ze sebe.
,, Co takhle Barcelona?? sice jsem tak už ze ségrou byl ale ne s tebou " usměje se.
,, Jo ! Jé promiň jen jsem tomu nemohla uvěřit " řeknu s skočím po Jirkovi.
,, To je v pořádku " držel mě za boky a koukal se mi do očí.
Políbila jsem ho, když jsem se na něj koukla asi se mu to líbilo tak jsem nepřestávala.
Hladil mi boky a já jsem rukou přejížděla přes jeho záda.
Cítila jsem Jirkov ruku jak mi sjela na zadek a trochu mi ho zmáčkl.
Zavzdychla jsem mu do pusy a skousala si spodní ret.
Najednou slyším Jirkův mobil.
,, Vezmu to ano? " sundal ze mě ruku a zašel si pro mobil.
,, Jo jasně " odpovím mu na otázku a sednu si do křesla co měl v kuchyni.
Asi podle rozhovoru by jsem tipla že volala Nikol.
Po asi 20 minutovém rozhovoru jsem se při blbě zeptala kdo to byl.
,, Nikol že jsem si tam něco nechal "
,, Ou aha to chápu "
,, Tak si zbal nějaké věci " řekl mi docela dost pozitivně.
Já jsem se jen usmála a šla jsem si najít kufr. Nevěděla jsem co si mám do Barcelony vzít a jak tam dlouho budeme ale něco málo jsem si zbalila.
,, Jak dlouho tam budeme Jiři?? " houknu na Jirku.
,, Nevím, ale asi dlouho Veru "řekne mi na hlas.
,, OK "
Budu tam přece nakupovat tak proč si toho brát hromadu?! ( :D )
Nemůžu že to je tak na rychlo, Jirka tam možná něco natočí, půjdeme spolu do moře no prostě to bude dokonalá dovolená...
,, Jirko řekni mi že to není sen " dojdu k němu bliž.
,, Deny prober se :) ty jsi letadle ještě snad neletěla? " koukne se na mě šibalsky.
,, Ehm ne jen autobusem do Anglie a Eurotunelem letadlo je něco jiného."dodám.
,, Tak to se neboj budu tam s tebou " řekne mi a přitom se mi kouká hluboko do očí.
,, Já se nebojím " zamrčím se a otočím se k němu zády, dala jsem si ruce na prsou.
,, Nemusíš se hnedka naštavat Veru já to tak nemyslel "
,, To je v poho... " řeknu rychle, a ani se na něj nekouknu.
,, Ty potvůrko " začne mě lechtat..
,, Jirko!! "
,, Ty mi tady budeš dělat uraženou jo?!"
,, Ne posím ne !! " směju se.
,, Tak přiznej že se bojíš letět letadlem " zasměje se.
,, Ne " řeknu nahlas.
,, Jak chceš děvče " přitlačil a zvíšil na tempu, začalo mě bolet břicho jak jsem se smála.
,, Dobře, dobře přiznávám " Jirka mě přestal lechtat a čekal na odpověď.
,, Já čekám " připomněl mi.
,, Pff, přiznávám 'trošku' se bojím letět letadlem" Jirka se na mě zaraženě koukl a opět mě začal lechtat.
,, Co děláš?! vždyť jsem se přiznala " do toho jsem se smála.
,, 'Trošku!' já ti dám trošku...!!!! " Přitlačil a já jsem nemohla popadnout dech.
,, Jiří nemůžu dýchat! " sotva jsem popadala dech. Jirka přestal a koukl se mi hluboce do očí. Jeho smragdové zelené oči se koukli do těch mích hnědých. Mrkla jsem a on se spamatoval.
,, Ehm, no... měli by jsme si jít zbalit aby jsme zítra co nejdřív vyrazili " dodá, koukne se smutně na podlahu a vstane. Jdu hned za ním a obejmu ho ze zadu okolo krku.
,, Přiznávám se strašně se bojím letět letadle " řekla jsem mu potichu do ucha, otočí se čelem ke mě, a položí si svoje čelo na moje. Viděla jsem jak se sladce usmívá.
,, To to trvalo... " neváhal a dal mi polibek na mé rty.
* Nemám co psát lidičky :3 mimochodem vám strašně moc děkuji :3 doufám že jste na Silvestra moc nepitíčkovali a užili jste so ho na plno!!!! :3 :D *
Vaše : Vejunta :3
ČTEŠ
Splněné sny
FanfictionDvaceti letá Denisa má sen se setkat s youtuberem Jirkou Králem. Jelikož žila v Brně měla malou šanci se sním potkat na ulici. Ale možná se její sen vyplní. Splněné sny