Bol, cierpienie, rozpacz. Emocje nieustannie towarzyszące mi od tygodni. Chciałabym, żeby to był sen, z którego zaraz się obudzę i zobaczę leżące obok siebie szczęśliwego ukochanego wpatrującego się we mnie.
Niestety to nie jest sen. Damon nie żyje, nie żyje, nie żyje powtarzałam w głowie jak mantrę chcąc by nie była to prawda. Straciłam go na zawsze.
Jednego dnia straciłam jedną z najważniejszych osób w moim życiu. Co za ironia.
Wszyscy starają się na nowo ułożyć sobie życie i iść dalej. Jednak ja nie potrafię. Nie mogę przestać o nim myśleć.
W życiu przeszłam wiele, straciłam dużo a teraz jeszcze Damona, osobę dzięki, której moje wampirze życie nabrało sensu.
Pojawiła się nadzieja na powrót. Mogliśmy wszyscy znowu być szczęśliwi jednak tak szybko jak się pojawiła zgasła. Obiecałam wszystkim, że się nie poddam jednak muszę złamać obietnicę. To wszystko mnie przerasta nie chce udawać, że jest dobrze albo starać się uporać się z tym, nie umiem, nie chce.
Stoję w miejscu gdzie wszystko się zaczęło. Most Wickery... Tu zginęli moi rodzice, tu zginęłam ja przemieniając się w wampira. Gdybym zginęła od razu późniejsze wydarzenia nie miałyby miejsca. Przeze mnie wszyscy giną. Nie pozwolę by to się kiedykolwiek powtórzyło.
Muszę to zrobić, nie potrafię tak żyć. Kto wie może się spotkamy po drugiej stronie ? Nie chciałam dłużej zwlekać, wzięłam kółek do ręki.
To koniec, nie ma sensu dłużej zwlekać pomyślałam i z całej siły wbiłam sobie kołek w serce. Krzyknęłam osuwając się na ziemię. Traciłam siły. Wiedziałam co to oznacza, umierałam ale nie bałam się wręcz przeciwnie byłam szczęśliwa, że w końcu to wszystko się skończy.
Zanim całkowicie pochłonęła mnie ciemność usłyszałam zrozpaczony krzyk mojego ukochanego. Pomyślałam, że to mój umysł płata mi figle i odpłynęłam.
Hej !
Dla tych, którzy nie wiedzą to moje drugie opowiadanie !
Kocham ten serial i kocham delene! Przyjemnie się o nich pisze dlatego postanowiłam opublikować. Rozdziały będą pojawiać się co 2-3 dni.
Także to tyle ! Zapraszam do czytania i komentowania ! Mam nadzieję, że wam się spodoba
CZYTASZ
Miłość silniejsza niż śmierć
RandomWydawać by się mogło, że wszystko będzie dobrze ... Przyjaciele tworzą plan mający na celu zabić wszystkich podróżników Tym samym ma to spowodować powrót ich zmarłych przyjaciół Jednak co się stanie gdy nie wszystko pójdzie zgodnie z planem ? Co z...