Ráno mě vzbudil budík. Odlepila jsem oči a koukla se po pokoji. Do ruky jsem si vzala mobil a projela facebook. Nic moc nového tam nebylo a tak jsem šla projet ještě Twitter. Měla jsem tam asi dvě oznámení a tak jsem na ně klikla. Byli tam nějaké nové tweety a nic moc ale měla jsem jednu zprávu. Vždyť Twitter skoro nikdo nemá kdo mi může psát? pomyslela jsem. Klikla jsem na zprávy a nemohla jsem tomu uvěřit. Napsal mi fakt ten suprovní kluk? Je to on? Nebo je to nějaká sranda? Opravdu mi píše Martin? Bylo to neuvěřitelné,mě napsal Martin: Ahoj! Taky jsem mu napsala ahoj a šla se připravovat do školy. Jemně jsem se nalíčila a navlnila si vlasy. Na sebe jsem si dala rifle,bílé tílko a na to šedý cardigan k tomu bíle converse.
Do školy jsem šla s divnými myšlenkami v hlavě. Vrtala mi v hlavě ta zpráva od Martina. Nějak jsem nemohla přijít na to proč mi napsal a jestli to byl vůbec on. Začala jsem o tom uvažovat až tak že jsem se s někým srazila.. Koukla jsem kdo to je a byl to jeden kluk z vedlejší třídy kterého jsem neměla ráda. ,,Sorry." omluvila jsem se a šla dál. Ten kluk byl pěkný ale měl až moc přepychu a tak byl rozmazlený spratek. Chová se moc namachrovaně a taky sobecky. Ale nějak jsem to neřešila a opět se zamyslela nad dnešním ránem.
Ve škole jsem bylo docela mimo. Všem jsem dnes přišla ,,divná,, ale já byla jen zamyšlená. Přišla jsem ze školy domů,vešla jsem do domu a lehla si do svojí velké postele. Zadívala jsem se do stropu když mě vyrušilo pípnutí mobilu. Mobil jsem vytáhla z bundy a koukla co je. Nová zpráva od Martina psal mi Twitter. Oznámení jsem otevřela. Jak se máš? ptal se mě Martin. Normálka. Chci se tě na něco zeptat. odepsala jsem. Ptej se! :) odepsal v mžiku. Co to má jako znamenat? Ty si tak jako píšeš s fanynkama. nechápu! napsala jsem. Ne tak to není. Prostě ses mi zalíbila a tak jsem tě chtěl poznat líp. ;) odpověděl a já byla opět v tranzu. Nevěděla jsem co na to mám napsat. Byla jsem z toho rozrušená.Přišlo mi to doost divné.
Já: Tak když chceš poznat ty mě poznám i já tebe platí? Martin: Platí. Tak já začnu. Kolik ti vlastně je? :) Já: 17. :) Martin:Stejně staří ;) Nějaké tvoje koníčky ty mě znáš z YT?(youtube) Já: No jasně že z tama! Mám ráda asi tancování a cestování.;)ty máš rád asi YT? Martin: To asi nejvíc. Ale rád si zahraju na PS4. Však to znáš :D Já: Každý druhý kluk :DD Martin: :DD vtipná :DD Já: Můj smysl pro humor. :D Martin:Máme stejný. :D
Byla jsem celá bez sebe. Furt jsem nemohla uvěřit že si píšu s Martinem! Začal se mi čím dál víc líbit. Jako vzhledově se mi líbí už dlouho ale je suprovní.
Martin: Máš mě ráda?
Já: Jak to mám vědět,znám tě ani ne den! :D
Martin: Třeba sis udělala vizi ;)
Já: Radši ne :D Ale si super :) neberu tě jako kluka z YT. :)
Martin : To mě těší. Ty jsi taky skvělá. :)
Dlouho jsme si psali a nějak se poznávali. Byl to suprovní pocit.
Já: Už budu muset jít. Ještě jsem nejedla a už mi docela kručí v břiše. :)
Martin : Taky mi začíná :D pak si pisnem. :)
Já : Jasně. Pá :)
Martin: Pa. ;)
Šla jsem si nachystat jídlo. Uvařila jsem si vajíčka natvrdo které jsem oloupala a rozkrájela na namazaný chleba s máslem. Trochu jsem osolila a šla zpět do pokoje. Jak už jsem říkala většinou jsem byla sama doma. Zítra by měli přijet rodiče a tak se na ně strašně těším.
Další díl je tu! Pokud se díl líbil moc mě potěší každý pozitivní koment a votes. Snad se rozrosteme nebo je nás tu dost málo!
Vaše Christine
ČTEŠ
Twitter (Jmenuju se Martin)
FanfictionTwitter je sociální síť kde není každý. A to spojí Christine (17) a Martina dohromady. Budou se kamarádit a Martin seznámí Christine i se svými kamarády a všichni se vydají na společnou cestu. Jak to tam ale dopadne? Bude z toho něco víc než kamarád...