Dupa ce ne trece la am doua socul ne ducem la mine in camera care de acum e si camera lui Fran pentru ca ma mai luat un pat pe care l-am pus lipit de peretele fara geam pentru ca Fran a zis ca o deranjeaza lumina si pe al meu l-am pus langa geam unde se afla si un loc cum sa stai pe geam, am impartit camera cu haine si ni-le-am arajat la fel si pantofi , am cumparat o oglinda mai mare ai niste suporturi pentru machiat si bijuteri , doua noptiere si o biblioteca plina de carti si o plasma mare .
Ne-am schimbat amandoua . Eu intr-o pereche de pantaloni scurti si un maieu si fran intr-o pereche de pantaloni scurti si un tricou .
Ne-am uitat la un film ca mai apoi sa ne culcam tarziu .
Ziua urmatoare cand m-am trezit baia era ocupata de Fran ai am decis sa merg la baie pe hol .Intru fara sa bat si cand ma intorc il vad pe Justin in fata oglinji doar cu un prosop in jurul bazinului si atunci tip si ies .
'Scuze ,scuze ' zic eu speriata
'Cum ar fi daca as intra si eu asa peste tine in baie ' intreaba el cu un ranjet pervers pe fata si mie imi cade fata la propiu cand se dezleaga la prosop si eu tip din nou speriata ca l-as putea vedea pe Beiber junior .
'Boxeri .'zice el si Fran iesi intr-un prosop din camera si Derek iese si el cu o pereche de boxeri pe el .
'De ce drq tipi femeie 'zic amandoi de odata dupa care Fran il vede si qtranteste usa la camera .
'Voi ce drq vio tregeti mai nou prin baie de tipi asa satanisto ? Intreaba Derek nervos si tranteste usa .
'De ce e asa indispus ? Intreaba Justin nedumerit .oare chiar ma place? Noo sigur a spus asta aseara la nervi .
'Sa sarutat cu Fran ea a fugit dupa a plans si a vazuto ' zic eu repede si intru in camera deoarece nu pot sa mai stau asa cu el in hol .Acum serios dupa faza ciudata dibtre noi a trebuit sa plec .
'Asa enervanta 'zice si tranteste usa de la bro , probabil merge sa vada cum se simte .
Pov. Justin
Doamne nu pot sa cred ca e coregrafa mea , dupa tot ce sa intamplat atunci m-am urat . Adica stiu prin ce a trecut si stiu cat de mult ma urat atunci Derek pentru ca i-am distrus sora , dar ii multumesc celui sfant pentru ca ma iertat .
Intru in camera si il vad stand in fund in pat cu capul intre maini .
'Hei bro ce sa intamplat cu tine si Fran ' zic eu si ma asez langa el si ii pun mana pr umar si il vad tensionat .
'Am sarutat-o si a avut o reactie la care nu ma asteptam adica dupa sarut a fugit , cand am intrat in casa ea plangea si am vrut sa ma duc langa ea si a intervenit Satanista si ne-am luat la cearta si i-am spus ca o placi dar oricum nu ma crezut .'imi zice el repede si eu raman socat , dat oricum nu il invinovatesc era nervos .
'O placi pe Fran nu ? ' il intreb asta find singura intrebare pe care io pot pune dupa socul pe care l-am avut .
'Da , al drq de mult dar nu ma lasa sa ma apropie de ea si simt ca innebunesc daca nu o sa o am . ' zice el nervos .
'A drq de dragoste 'zic eu ,
'Oo mai taci ca esti si tu i dragostit de sorumea pana peste cap si ea la fel dar nu vreti sa recunoasteti .
'Dute dracu ..' Nu apuc sa termin de zis ca boul asta care imi este cel mai bun prieten se ridica si ma lasa singur .
Doamne cat il urasc , nu o plac pe Laura .
Pov Laura
Intru in camera si dau de Fran care era imbracat si cu o expresie pe fata de zici ca e transata.
'Ce e cu fata asta la tine ? Zici ca ti-a murit capra 'zic eu incercand sa o fac sa rada .
'Nu am chef de glume ' zice ea si eu pufanesc enevata
'Dece nu puteti vorbi legat de sa intamplat intre voi sunt singura ca de asta esti asa artagoasa 'ii zic eu si obtin un ranjet sters din partea ei .
'Nu pot , tot ce stiu e ca il plac foarte mult si stiu ca e ciudat pentru ca e fratele tau , dar te rog nu ma ura ' zice ea si eu raman blocata cum sa o urasc o iubesc e cea mai buna prietena a mea de fapt e sora mea.
'Nu te urasc te iubesc 'zic eu si o iau in brate dupa ma duc sa fac un dus . Cand am iesit Fran pleecase dar imi lasase un bilet cum pleaca la alergat . Okei eu ma duc la sifonier de unde iau o pereche pantaloni scurti negri si un maieu negru si o camasa negra cu crani imi prind parul intr-un coc dezordonat si ma machez ca de obicei
Cobor jos si intru in bucatarie unde dau de Justin care manca un sendvis pe scaunul lui . Imi iau un bol in care imi pun lapte cu cereale . Ma pun la masa si eu in fata lui si ma apuc sa mananc cu privirea atzatoare a lui Justin care imi urmarea fiecare miscare . Okei cheatia asta ma enerveaza .
'De ce pula mea te uiti asa la mine n-ai mai vazut oameni mancand maimuto ?' Il intreb deja enervata de privirea lui .
'1. N-ai pula 2. Ma uitam deoarece Derek o place pe Franci si vroiam sa te intreb daca vrei sa ne aliem sa-i combinam pe astia doi ?'zicee si mie nu mi se pare o idee rea chiar mi-as dori sa fie impreuna .
'Bine si e super ca Detek o place pentru ca si ea il place 'zic eu si ma gandesc eu la un plan bun pentru ai cupla .
'Okei uite ce idee am cum tu esti coregrafa m-am gandit sa facem un dans in doi si m-am gandit sa il punem pe Detek sa danseze cu Franci si la final sa se sarute , si o sa accepte deoarece trebuie filmat in timp ce fac eu un cover si ei trebuie sa fie dansatori din fundal .'zice el
'Nu imi place sa recunosc dar este o idee minunat esti un geniu 'zic eu si indrept lingura cu cereale spre el si el o mananca
'Hei erau ale mele ' zic eu in timp ce pleacam cu cerealele mele
Hei guys ce faceti vreau si eu o parere despre carte sa stiu daca o mai continui sau nu
Scuzati greselile
CITEȘTI
Coregrafa ( Justin Bieber fan-fiction )
FanficEa - Desteapta , frumoasa , Rebela , a terminat facultatea de coregrafie , nepoata unui impresar celebru , fata care il urăște de moarte de cand erau mici El- baiatul rau care are cate o fata in fiecare seara , rebel, destept si cu o cariera de in...