Η διαφωνία

2.9K 200 3
                                    

Άλεξ

"Ώστε μένετε μαζί με την αδελφή μου τώρα; Και φροντίζεις για όλα της τα έξοδα;"

"Ναι μένουμε μαζί. Πολύ θα ήθελα να φροντίζω εγώ για όλα της τα έξοδα, αλλά εκτός από το φαγητό της δεν με αφήνει να πληρώσω για κάτι άλλο. Φαίνεται είχε μαζέψει λεφτά από αυτά που τις έστελνες."

"Μάλιστα! Άρα περνάτε καλά."

"Ναι μια χαρά, αν εξαιρέσεις ότι κάποιος την διέσυρε με αποτέλεσμα να χάσει αρκετά μαθήματα από το πανεπιστήμιο, κατά τ'άλλα μια χαρά." Μη νομίζει ότι έχω ξεχάσει αυτό που έκανε με το περιοδικό. Δεν συνέχισε βέβαια την κουβέντα. Μετά από λίγο κατέβηκαν και οι υπόλοιποι. Παρατήρησα ότι δεν τρώγανε πρωινό, παρόλο που η κυρία Ντίνα πήγε να μας φτιάξει κάτι μόλις σηκώθηκε.

Ανέστης

Έκατσα στον καναπέ και έπινα τον καφέ μου, και παρατηρούσα τον Άλεξ που ασχολιόταν συνέχεια με το κινητό. Μα καλά τι κάνει συνέχεια με το κινητό του; Μόλις ήρθε η Άννα έκατσε δίπλα του, και του έδωσε ένα φιλί στο στόμα. Εγώ τσιτώθικα, αλλά δεν αντέδρασα γιατί ήξερα ότι ήταν πλέον μεγάλη. Πήγα στο δωμάτιό μου έβαλα τα ρούχα της κηπουρικής, και πήγα στο πίσω κήπο να φροντίσω τα φυτά μου. Ήρθε να με βοηθήσει και ο γιος μου, και αρχίσαμε να μιλάμε για τον Άλεξ.

"Λοιπόν Δημήτρη μου, για πες μου, ξέρεις τι δουλειά κάνει ο Άλεξ; Γιατί μιλάει για τη δουλειά, και ότι ασχολείται πολύ με αυτή, αλλά δεν ανέφερε τη δουλειά κάνει."

"Πατέρα δεν ξέρεις τι δουλειά κάνει ο Άλεξ; Νομίζα ότι η Άννα θα σου το είχε πει. Καλύτερα να ρωτήσεις εκείνη μην το μάθεις από μένα, γιατί μπορεί και να θυμώσει."

"Γιατί παιδί μου να θυμώσει; Κάνει κάτι παράνομο; Έχει σχέση με όπλα, με ναρκωτικά;"

"Όχι βρε μπαμπά, τι σου πέρασε από το μυαλό; Αλλά καλύτερα να ρωτήσεις την ίδια." Παράξενο αυτό. Αφού δεν είναι κάτι κακό γιατί να μη μου πει ο Δημήτρης τι δουλειά κάνει; Γιατί να θυμώσει μαζί του η Άννα; Αυτά τα παιδιά θα με τρελάνουν.

"Λοιπόν θα σου πω πατέρα. Έχει δική του μια μεγάλη εταιρία, απ' αυτές με τους πολλούς υπαλλήλους που είναι σε όλο τον κόσμο. Έχει να κάνει με τις επισκευές κομπιούτερ." Μια μεγάλη Εταιρεία; Πρέπει να είναι από εκείνες τις πολυεθνικές που απολύουν κόσμο. Δεν θα τα παμε καθόλου καλά, δεν μου αρέσουν αυτοί οι τύποι. Αλλά μέχρι τώρα φέρεται αρκετά καλά, μπορώ να το παραδεχτώ αυτό.

"Και κάτι άλλο που πρέπει να σου πω. Τα περιοδικά τον γνωρίζουν. Είναι πολύ γνωστός στην Αγγλία, επομένως και η κόρη σου θα γίνει πολύ γνωστή."

"Αυτά δεν μου αρέσουν καθόλου. Αυτά στη μάνα σου αρέσουν, γι' αυτό προφανώς και της άρεσε μόλις τον είδε. Θέλω να του κάνω μία συζήτηση πάνω σε αυτό." Μπήκα μέσα και έκατσα μαζί του στον καναπέ απέναντι του.

"Λοιπόν Άλεξ, τι άλλα ενδιαφέροντα έχεις εκτός από τη δουλειά σου;"

"Μου αρέσει να φροντίζω την Άννα και τον Έρικ."

"Μάλιστα, κανένα χόμπι καμιά ασχόλια;"

"Δεν έχω κάτι. Είμαι αρκετά αφοσιωμένος στη δουλειά μου και δεν μου περισσεύει χρόνος."

"Αφού δε σου περισσεύει χρόνος, πως βρίσκεις χρόνο για την κόρη μου; Εκτός και αν δεν ασχολείσαι ιδιαίτερα μαζί της και την αφήνεις όλη μέρα μόνη της." Η κόρη μου μπήκε στο σαλόνι και μου έκανε νόημα να σταματήσω τη συζήτηση. Βέβαια δεν είχα σκοπό να την ακούσω.

"Φυσικά και φροντίζω να βρω χρόνο για την Άννα και για τον Έρικ βέβαια. Με ενδιαφέρει η Άννα να περνάει καλά μαζί μου. Άλλωστε δε μου έχει παραπονεθεί για κάτι."

"Κατάλαβα. Μάλλον δεν ταιριάζετε με την κόρη μου."

"Τι εννοείτε δεν ταιριάζουμε; Τα πηγαίνουμε παρα πολυ καλά."

"Εννοώ ότι άνθρωποι σαν και σένα ενδιαφέρονται μόνο για τη δουλειά τους και για την καριέρα τους. Έπειδή τώρα είναι αρχή, ασχολείσαι μαζί της, αργότερα όμως που θα σας περάσει ο έρωτας και θα βαρεθειτε με την καθημερινότητα, θα την παρατάς μόνη της."

"Άνθρωποι σαν κι εμένα. Α! Κατάλαβα. Λοιπόν για να το ξεκαθαρίσουμε μια και καλή, η Άννα είναι για μένα η πρώτη μου προτεραιότητα. Είμαστε μαζί επειδή το θέλουμε και οι δύο, και η καθημερινότητα μέχρι στιγμής δε μας έχει φθείρει." Πως τολμάει να μιλάει έτσι; Είμαι μεγαλύτερος του και θα έπρεπε να με σέβεται. Η Άννα βγήκε έξω στην πίσω αυλή, κλαίγοντας. Έτρεξε από πίσω της ο Άλεξ.



Άρχισαν τα όργανα!!
Τα σχόλια δικά σας!!

Απροσδόκητος έρωτας (βιβλίο 1) #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin