-Heycanlımıyız??
-ne?
-kızım uyansana çağlaaa çağlaaaaaa
-ha ne !?#!
-çağla hayret bişeysin hani ben buket falan ayy kızım kayıt kayıt
-tamam okuldan sonra hallederiz ben bi giyiniyim
-kızım ne okulu ne giyinmesi saat 11
-ne siktir geç kaldım geç kaldım çekil
-abi saçmalama ben anneni aradım ateşi varmış falan dedim oda olur ama yarına düzelsin ve evde test çözsün dedi bide seni öpüyomuş
-ah saol ya sende test çözmem için başımda duracak gardiyanımsın galiba
-ay üff saçmalama bee ne testi kayıt alıcaz bugün
ve en heycanlı yere geldik sonunda şükürler olsun iyiki bu hayalimi buket ablayla paylaştım çok mutluyum hatta harikayım nce bira kahvaltı yaptım sonrada şarkı ezberimi tamamladım yaklaşık bir saat sonra prova kayıdını aldık ilk kayıda göre gayet iyi bir sonuç aldıktan sonra gerçek kaydı almak için şarkıya başladım neyseki sesin güzelde bide sesimi düzltmek için uğraşmayacağız buket abla bu bilgisayar konularında iyi olduğu için ben şarkı söyledim oda bilgisayarda birkaç düzeltme yaptı ve tabii ki beat ekledi dinlemek için yalvardım ama herkes gibi bende ancak yayınlandıktan sonra dinleyebilirmişim buket ablanın zararları!!
Çok geçmeden buket abla bilgisayarda şarkımla uğraşırken karnımın acıktığını hissedip mutfağa koştum buz dolabımını açtığımda ilgimi çekecek (bana en az 6 kilo verebilecek) bir yemek bulamadığım için ve kurt gibi acıktığım için pizza istemeye karar verdim ve istedim yarım saat sonra kapı çaldı buket abla bayağı dalmış olmalı ki zil çaldığında hiç tepki vermedi duyduğundan emin bile değildim kapıyı açtım pizzayı alıp parayı ödedim ve sonra odaya girip acıkan varmı diye sordum tepkisiz kalınca bilgisayarda ne yaptığına bakmaya kalkışınca sakın bakma diyerek bilgisayarı döndürdü bende meraklı meraklı oturdum ve pizzalarımı yedik biterken bilgisayardan bildirim sesi geldi ve sıçrayıp oldu diye bağırdı...
Merarkıma yenik düşerek ne olduğunu sordum oda bilgisayarı kucağıma verdi ve başlattı bana lyrics video hazırlamıştı müzik ses kalitesi çok hoştu ve beğenmiştim sonra kocaman gülümseyip teşekkür ederek ona sarıldım iyiki varsın fazla duygusala bağlamadan önce pizzamızı bitirdik bu arada haberiniz varmı bilmiyorum ama buket abla twitter fenomeni tam 673 bin takipçisi var hemen linkini twittera koydu ben de facede biraz popiyim yani buket abla kadar olmasada 590 arkadaşım var neyseki ailemin ne twitterı nede facebooku yok bu sırrı onlardan biraz daha saklayacağım çünkü izin vermeyeceklerinden eminim ben bunları düşünürken bir bildirim sesi daha geldi derken bir tane daha sesler gittikçe artıyodu videoya likelar geliyor yorumlar atılıyordu şuana kadar herşey mükemmel gidiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyüdüğümde
ChickLitBüyüdüğüm zaman kimse bana karışamayacak ve hayallerim gerçek olucak yani en azından öyle istiyorum.Haa bu arada her gördüğünü isteyen şımarıklardan olmadığımı ilk bölümden anlayacaksınız.