1 week later..
POV Amber
Ik sta in de badkamer me klaar te maken voor het feest van Kaj. Ik heb geen idee wat ik aan moet doen. Uiteindelijk pak ik een zwart simpel jurkje *(zie afbeelding). Ik pak nog zwarte pumps uit mijn kast en trek die aan. Mijn krullende haar laat ik voor wat het is en Make-up had ik al op gedaan. Ik ga voor de spiegel staan en bekijk mezelf. Ik zie er best wel leuk uit, al zeg ik het zelf. Het is inmiddels 7 uur en Dioni kwam me rond 8 uur halen. ''Wat ga ik dit uur doen'' fluister ik tegen mezelf. Ik pak mijn laptop en start netflix op. ik start een nieuwe aflevering van Pretty Little Liars en ga op mijn bed zitten.*tringgg*. ik zucht en leg mijn laptop weg. Ik pak mijn mobiel van de oplader. Bekijk mezelf voor de laatste keer in de spiegel en loop dan naar beneden om de deur open te maken. ''hey'' zegt Dioni. Even staar ik hem aan. Hij heeft een spijkerbroek met een zwarte blouse aan en witte gympen. hij ziet er echt leuk uit.''Kun je het zien'' vraagt hij met een grijns. ik word wakker uit mijn trans en bloos. ''je ziet er leuk uit'' zegt Dioni die me van top tot teen bekijkt. ''Dankje, jij ook'' antwoord ik en glimlach. ''Zullen we gaan'' vraagt hij en steekt zijn hand uit. Ik pak zijn hand vast en samen lopen we richting zijn auto.
Op het feest aangekomen lopen we naar binnen. ''Hey gast'' roept een jongen die aankomt lopen. ''yo'' zegt Dioni en ze doen hun jongens begroetings ding (ik had echt geen idee hoe ik dit moest noemen). ''jasha'' zegt de jongen die blijkbaar jasha heet en steekt zijn hand uit.''Amber'' zeg ik en schud zijn hand. Dioni fluistert nog iets in zijn oor hij loopt snel weg. ik kijk Dioni scheef aan, maar Dioni wuift het weg. Hij pakt mijn hand vast en trekt me mee naar zijn vriendengroep. ''Hoe heb je dit gefixt dan'' vraagt Kaj wijzend naar mij. ''ze is echt knap'' hoor ik Jai zeggen. ''Ik kan jullie horen hoor'' zeg ik en rol met mijn ogen. Ik zie fleur staan met wat andere en loop er naar toe. ''Hey Amber, dit zijn Jill, Sterre en Demi'' zegt Fleur en wijst ze een voor een aan. Ik glimlach en stel mezelf voor. ''Met wie ben je hier'' vraagt Fleur. ''met Dioni'' zeg ik zacht bang dat ze boos gaat worden. ''Leuk'' zegt Fleur enthousiaster dan ik had gedacht. ''vind je het niet erg dan'' vraag ik. Ik en fleur zijn hele goede vriendinnen geworden, ze had me duidelijk gezegt dat ik uit dioni zijn buurt moest blijven. ''Nee hoor, het is je eigen keus'' zegt ze met een glimlach. ''Hey babe zullen we dansen'' vraagt iemand achter me. het is samuel. Hij loopt naar Fleur en sleurt haar mee naar de dans vloer. ''Kom dansen'' fluistert de stem van Dioni zwoel in mijn oor. Kippenvel verspreid zich over mijn huid.
Na veel nummers en drankjes verder, voel ik me ligt in mijn hoofd. Ik ga even zitten op een stoel om bij te komen. Dioni komt aan strompelen en je kunt zien dat hij bijna net zo dronken is als ik. Hij trekt me omhoog tegen zich aan. Voordat ik het weet kust hij me vol lust.