Avvisningen

86 6 1
                                    

°fortsatt Aidan pov°

"Skal vi gjøre det??" Spør jeg for å få oppmerksomheten til Marcus. "gjøre hva da??" Sier han med spørsmålstegn til øyne. "Jo, du vet det vi alltid gjør" "hva da" svarer han litt utålmodig. "jo det å spise..." var alt jeg rakk å si før jeg ble avbrutt. "nei, jeg har ikke lyst på det" så han skuffet på meg å sa. "men, hva vil du da??" spør jeg utålmodig selv. han reiste seg rolig opp og gikk ned, "hva skal du??" ropte jeg sånn litt lavt ned trappa. "ingenting" svarte han tilbake. jeg hører  at han åpner ytterdøra, "hvor ska..." var alt jeg rakk å si før ytterdøra ble lukket igjen. den åpnet seg og noen sa " jeg trenger å være alene."  stemmen og ordene suste gjennom hodet mitt en million ganger. jeg er ikke sikker på om han ville være vekk fra meg eller vekk fra alt. jeg titter ut vinduet og ser en skygge som går bortover vegen. etter noen sekunder så kommer det en annen skygge. de begge steller seg under gatelyset, så jeg ser at det er Marcus og en jente som står der. stikker'n fra meg for å møte ei jente?? jeg merker raseriet koker inni meg. jeg bestemmer meg for å gå bort dit for å  få en forklaring og få se hvem det er. jeg tar på meg de letteste skoene som er Crocs'a jeg har i ganger, jeg tar på med meg husnøklene og låser meg ut av huset. jeg går bort til husveggen for å se om de enda står der, og det gjør de. jeg tar på meg skoene ordentlig noe jeg ikke gjorde i sta. da jeg er ferdig ser jeg rundt hushjørne igjen er det ikke lengre noen som står der, jeg ser meg rundt for å se om et er noen andre her, men det er bare meg. jeg står inntil husveggen og skjenner at sinnet koker inni meg, jeg går inn og sender en melding til Marcus hvor det står hva er det du skulle som dro sånn helt plutselig?? det tok 1 time før han svarte, det står jeg hadde mye å tenke på så jeg trengte å være aleine. nå var det nok nå skal han få høre hva. jeg mener om denne løgnen. men vis du ville være aleine hva gjorde den jenta der da? hadde du sendt henne en mld om at dere skulle møtes der?? (mld betyr melding). jeg fikk aldri no svar av Marcus på denne mld. han avviser meg var det jeg kom fram til. jeg kunne ikke håndtere sinnet mitt så jeg måtte legge meg for ikke å ødelegge noe.

\\ sorry for liten del, men det kommer kanskje en del til i dag //

Det uventedeWhere stories live. Discover now