Bezoek van Enzo

577 36 9
                                    

Het is weekend. Lieke ligt op haar bed, ze is aan het bellen met haar beste vriendin Jennifer als ze een berichtje krijgt van Enzo. Er staat: 'Hee Lieke! Vind je het goed als ik vanmiddag langskom?! Dan neem ik ook mijn Oxboards mee, dan kunnen we samen door de stad racen!' Lieke vind het een heel leuk plan. Snel stuurt ze een bericht naar Jennifer, want Jennifer is een grote fan van Enzo! Ze zou hem graag willen ontmoeten. Lieke vraagt aan Enzo of Jennifer ook mag komen. 'Natuurlijk,' Zegt enzo, 'Alles voor mijn fans!' Die middag kwam Enzo langs. Jennifer zou wat later komen, omdat ze van haar moeder huiswerk moest maken. Enzo en Lieke gingen Oxboarden. Natuurlijk hoorden ze overal 'HÉ, DAT IS ENZO KNOL! OMG!!' Enzo zwaaide even maar ze reden gewoon verder. Toen Lieke en Enzo in een café wat gingen eten, ging Enzo vloggen. Lieke had haar mond vol, dus daar zat ze dan! Heel ongemakkelijk te lachen naar de camera, met een volle mond! Toen kreeg Lieke een berichtje van Jennifer. Ze zegt: 'Hoii, ik sta voor je huis! Waar ben je?' Lieke denkt: 'Oh nee!! Helemaal vergeten...' Dus snel stuurt ze een bericht: 'Oh god! Sorry Jenn! We zijn in de stad wat aan het eten. We komen er zo snel mogelijk aan, oké?' Dus racend gaan Enzo en Lieke terug naar huis... Als ze daar aankomen, zien ze Jennifer niet. En dan, komt Jennifer aanstrompelen... Met een rood hoofd kijkt ze naar Enzo. Ze zegt: 'Oh... Eh... Sorry ehh... Ohmygod! Enzo!' Ze rent naar hem toe, gillend en struikelend. Ze knuffelen, en dan gaan ze naar binnen. Ze maken een paar foto's en daarna televisie kijken. Het Nieuws stond nog aan, en geschokt kijkt Enzo naar het Nieuwsbericht... Hij leest: Enzo... Knol... Dood?!

De nicht van Enzo Knol?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu