Je to obyčejné ráno. Až na to, že---
Jdu někam s Lukášem. Je to divné, ještě nikdy jsem s klukem vlastně nemluvila mezi čtyřma očima. Jaj, to bude trapas. Alespoň pro mě.
Na snídani si dám kakao, to mě vždycky uklidní. A pak- neměla bych se zeptat Isabelly na pár rad?
Jdu k ní do pokoje.
Bella má kluka, jmenuje se Vadim. Seznámili se minulý rok na brigádě. Jsou si hodně blízcí a klape jim to, i když se moc často nevídají.Vadim totiž bydlí na druhé straně města a chodí na jinou střední. Většinou si píšou nebo volají, ale skoro vždycky aspoň jednou za týden jdou spolu někam. Do kina atd.
Doufala jsem, že mi pomůže, že mi to nějak usnadní, ale to ona neee.
Jediné, co mi řekla bylo zůstaň sama sebou!Ale co když budu nervózní??? He???
Ale na to mi odpověď nedala.Cítím v břiše milion mravenců a to jsem ještě neobědvala.
Nevím, jak se zabavit a tak si jdu vybírat oblečení.
Proč mám takové hnusné a pitomé hadry???
Tak to teda nezvládnu. Zhroutím se na postel a je mi nanic. Mohla bych zavolat Magdě, blesklo mi hlavou. Ale pak mi došlo, jaká je to blbost. Možná by mi pomohla, a možná taky ne. Třeba ani nemá mobil u sebe na lůžku.
Nojo, budu to muset zvládnout sama, na vlastní pěst. Ale možná je to tak lepší. Rozhodla jsem se, že budu v klidu, ale vidím to tak na prášky na uklidnění.
Po obědě se mrknu na hodinky. Je skoro půl druhé, mám ještě horu času. Snad to vydržím...
A musím být doma do šesti, tak to bude asi krátká schůzka(nebo rande, když na to přijde). Ale bude to rychle za mnou.Tak po dlouhotrvající nudě se v půl čtvrté oblékám do černých legín a bleděmodré mikiny s drobnýma vyšitýma růžičkama kolem krku. Nazuju si bleděmodré jednoduché tenisky a můžu vyrazit.
Cestou jsem asi stokrát přemýšlela, jestli to nemám otočit a jít domů. Ale neudělala jsem to. Pokračovala jsem až na náměstí.
Uviděla jsem známou postvavu, která se ke mně začala přibližovat...
Ahoj, tak snad se vám to líbí a jste spokojeni s vývojem děje. Děkuju za hvězdičky a případné komentáře.
♥♡★☆
ČTEŠ
S(t)ázka
DiversosZačíná to jako docela obyčejná holka a obyčejná sázka... Postavy i jejich životní osudy inspirovány skutečností... Je to knížka, ve které se nesmíte bát přemýšlet...♥♡