...

11 2 0
                                    

Evet arkadaşlar,bugün yeni hayatımın ilk günü .Çok da güzel bir giriş yaptığım söylenemez.Oncelikle sabah servise bindigimde normlal tekli koltuga oturup kulakligi taktim ve muzigimi actim.Ama o muzikler benim icin cok sey ifade ediyorduuuu....Evet arkadaslar buraya kadar olan bolumu dun yazmistim.Ve dun, size bunlari yazdiktan sonra herseyden vazgecmistim.Filmlerde ki gibi mi olacak saniyordum zaten.Dibe vurmak istiyordum ve kendime sunlari soyleyip duruyordum : Ben neden diger insanlar gibi degilm ve Ben bir karanliga dustum ve o karanliktan kurtulamiyorsam belki de bu karanliga aidim.Dun okul dolayisiyla yazamadim.Eger yazsaydim, dun anlatacak cok seyim vardi.Ama bilmiyorum su an sifirlandim.Her sey iptal.Biletler tükendi.Simdi ne yapacagimi bilmiyorum.Bu sürede yol katetmedim ama yerimde de saymadim.Gercekten ne dusundugumu , ne hissettigimi , nasil davranacagimi , ne yapacagimi Ve NE İSTEDİĞİMİ bilmiyorum.Bir söz vardır : "Korkmuyorum , çünkü ne isyediğimi biliyorum" diye.Ben me istedigimi bilmiyorum ve bunun verdigi korkuyla hareket ettigim icin belki de başaramıyorum.Ama ne istedigimi nerden bilecegim , nail nilecegim ki.Ruhum , kalbim , beynim ...hiç biri hiç bir şey söylemiyor bana.Sanki dibe vurmak istemiyorum gibi.(dibe vurmaktan kastimi aciklayacagiml Ama sanki çırpınmaktan da yorulmuşum hibi.Kurtulmak istiyor miyum...Onu da bilmiyorum.O kadar karışık bir haldeyim ki.Her neyse hoca geldi.Lqn ben daha az once uyuyodum su an karsimda fizikçi duruyo.Neyse ya hoca sükûnet istiyorum diye bagiriyo hoşçakalın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♥Sırlar Denizi♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin