Chapter 4: Charlotte015

158 14 1
                                    

Spencer POV
Wróciłam, kłamczuchy.

- Uhm. - mruknął ktoś za mną. Odwróciłam się by zobaczyć kto to. Alison.
- Alison. - powiedziała lekko zaskoczona i trochę tajemniczo Cece.
- Spadaj, psycholko - warknęła z obrzydzeniem Ali. Dziewczyna zaczęła się wycofywać i tylko raz spojrzała tymi niebieskimi oczami na Ali, mnie i dziewczyny nawet nie zaszczyciła wzrokiem. Przerzuciła swoje blond włosy przez ramie i zniknęła nam z oczu.
- Nawet się do niej nie zbliżajcie. Od takich co ona powinno się uciekać. - wyszydziła Ali z pogardą. My tylko skinęłyśmy głowami.

Alison POV
Kurde jak ona w ogóle sobie to wyobrażała. Usłyszałam jak Cece mówiła do dziewczyn Wróciłam, kłamczuchy, mam nadzieje, że nic więcej nie mówiła. Musiałam teraz uważać aby Cece nie nagadała dziewczynom jakiś bzdur. Szłam szybko w stronę stołówki nie przejmując się kompletnie, że kogoś przewróciłam. Wchodząc wszystkie pary oczów skierowały się na mnie.
Co do cholery?
Byłam przyzwyczajona do tego, że wszyscy się na mnie gapili w szkole, na ulicy, w centrum... wszędzie, aczkolwiek te spojrzenia mnie nie pokoiły. Ruszyłam szybkim krokiem w stronę stolika mojej paczki nawet się z nimi nie witając. Patrzyłam na nie z wyczekiwaniem. Wreszcie odważyła się Spence.
- No bo, Ali... - Spencer zaczęła i spojrzała na mnie. - zresztą sama zobacz.
Podała mi swój telefon. Ah, znowu Plotkara. Czy ona nie ma nic lepszego do roboty tylko szukać sensacji?
Zobaczyłam nagłówek i stwierdziłam, że zapowiada się ciekawie.

Queen Bee zarezerwuje Ci miejsce w Radley
hej ludzie!
Radley wita
Znacie te uczucie kiedy jesteś nie winna choć wszyscy są pewni twojej winy? Cece Drake bardzo dobrze zna te uczucie...
Wasze emaile
Hej P!
Obiło mi się ostatnio o uszy, że Cece została wrobiona! Podobno Alison zawsze rywalizowała z Cece i postanowiła ją zgładzić raz na zawsze. Zapewne zapłaciła policji czy coś aby wysłali Cece do Radleya. Co o tym sądzisz? Myślisz, że Cece się zemści? A i Cece vs Alison?
Charlotte015
---------------

Droga Charlotte15!
Myślę, że to może być po części prawda. Dzięki za info, postaram się to sprawdzić. Wiem jedno: Alison dużo ukrywa. Jesli chodzi o Cece vs Alison... obydwie to zdziry.
P

Muszę iść mam zaraz dziennikarstwo, a nie zrobiłam zadań!
Wiem, że mnie kochacie,
Xoxo
plotkara

Wpatrywałam się przez jakieś 5 minut w ekran smartfona rozmyślając nad tym co właśnie przeczytałam. Wreszcie stwierdziłam, że muszę pogadać z Cece. Szybko wstałam i zaczęłam jej szukać. Znalazłam ją przy bibliotece.
- Co ty sobie do jasnej cholery wyobrażasz, CHARLOTTE015?!?! - warknęłam z naciskiem na ostatnie słowo.
- Bystra jesteś. - uśmiechnęła się słodko.
- P.O.Ż.A.Ł.U.J.E.S.Z. T.E.G.O. - powiedziałam przez zęby.
- Ha, przekonamy się. Zobaczysz, każdy uwierzy w to, nawet twoje cztery kłamczuchy.
- Zobaczymy. - oznajmiłam przerzucając włosy przez ramię.
Daj ktos znak zycia

Mary xx

Pretty Gossip LiarsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz