Másnap belekezdtünk a fegyverek használatába. Kést dobáltam, íjjal lőttem, de úgy éreztem, hogy a kés az sokkal jobban meg, mint íjjal lőni. Noha kevés rá az esély, hogy egy esetleges csatába győzhetnék. Előnyt szerezhetnék, de nem lenne biztos a siker élménye. Az íjjal és a nyíllal is tudok bánni, legalább olyan jól, mint a késsel. De az a fegyver Bea reszortja. Nem tudom, hogyan vonatkoznak a szabályok a fegyver lefoglalásánál.
A késdobálás segített abban, hogy mindig figyeljek. Mikor belejöttem a dobásokba mindig készre vártam, hogy villanjon fel az ember alakú céltábla pereme. Gyakorlás közben megpillantottam Ana-t, ahogy épp felém tart, de most más lett a kinézete. A hajában lévő vörös tincsek helyett, sötétebb lett a hajszíne és a vége szőkére változott. Nem is értem miért nem tűzi fel a haját. Úgy tűnik, nem zavarja, ha edzés közben a tarkójára tapad a haja.
- Gyere velem! – mondja, miközben egyre közelebb kerül hozzám.
- Hova? – érdeklődöm.
- Szimulációra. – észrevette a pánikomat. – Nyugalom, ez csak gyakorlat lesz, és nem egyedül próbálod ki. Lesznek veled páran.
- Kik? – nem válaszolt csak a gerincemre rakta gyöngéden a kezét és úgy vezetett.
Egy üvegterem felé közelítettünk ahol bent henger alakú üvegdobozok sorakoztak előttük meg emberek beszélgettek. Bea, David, Josh, egy fiú meg egy lány, akiket nem ismerek. A lánynak a barna haja félig le volt nyírva, álló helyzetben egy kis szigony ment keresztül a fülén. A fiú magas barna bőrű.
- Kezdhetjük? – kérdezte Ana a tömegtől amint átléptük az ajtót.
- Ő ki? – mutatott rám a lány.
- Isabelle. – feleli David. – Nem lehet, hogy nem hallottál még róla Dana. – Dana lesújtó pillantást vetette David-re.
- Nem voltam itt egy hétig, honnan a fenéből tudjam? – mondta Dana. – Szia. – most már felém fordult. Biccentettem a fejemmel.
- Szia, Aaron vagyok. – neki is biccentettem.
- Jól van... - csapta össze a tenyerét Ana. – Álljatok a hengerbe!
- És akkor mi történik? – kérdezem.
- Ne félj! – szólal meg Aaron. – Ana betesz minket egy különleges helyre, ahol majd harcolnunk kell...
- Fegyver nélkül? – vágok a szavába.
- Nem, a koordinátákat majd én elintézem és lesz mindenetek, amire szükség lesz a szimulátorba. – szólal meg Ana, Aaron helyett. Közben egy üveglapot nyomogat és kinyílnak a henger doboz ajtói. – Na, de most már tényleg menjetek.
Én lépek be utolsóként. Becsukódik előttem az ajtó és nem tudom miért megijedtem. Tágra nyíltak a szemeim és kapkodva szedtem a levegőt. Oldalra nézek, Josh bíztatóan mosolygott, majd meglátta a rémültségemet és a kezével le föl mutatta, hogy vegyek, mély levegőt aztán fújjam ki. Ez bevált.
A következő pillanatban már nem látom Josh barna szemét. Minden fehérbe borult.
أنت تقرأ
Ellenállók [Befejezett]
أدب المراهقين" - Mi vagyunk az Ellenállók. (...) - - Mi megvetjük az OIB szabályait, ha így jobban tetszik. (...) - Hogy értetted, hogy megvetitek a szabályokat? - Tíz évvel ezelőtt volt egy kis összetűzés. A Központ le akarta bombázni a zónákat. " ...