Yine bir sıcak yaz günü , Jessica'nın yüzünü ısıtıyordu. O diğer vampirler gibi değildi sıcağı, güneşi seviyordu. Hatta bunun saçma olduğunu bile düşünüyordu. Jessica'nın ailesi 2 aylığına bir tatile gideceklerdi.Yani, bir süre Jessica rahat kalacaktı. Ve bu onun için bir avantaj bile olacaktı çünkü Klaus ile geçirecekleri zamanları düşünüyordu. Hem 2 hafta okulda yoktu. Bu onunla ilişkilerini daha da ilerletmek için bir fırsat gibiydi.Jessica üzerine birkaç giysi geçirdi ve Klaus'u ziyaret etmek için evlerine doğru yöneldi.Kapıya tıkladı. Kapıyı Klaus'un yorgun annesi yani yorgun olduğu her halinden belliydi. Üzerinde beyaz bir gecelik vardı. Elinde de bir şarap şişesi.. Soğuk bir sesle ''evet,ne vardı ? '' dedi , Mrs.Elena...Jessica yüzünü buruşturdu ve o da soğuk bir şekilde biraz da çekingen bir tavırla '' efendim, ben Klaus'a bakmıştım. Onunla görüşme imkanım var mı acaba ??''. Mrs.Elena '' tabii , gel içeri madem, bizim Klaus'un arkadaşısın herhalde..'' Jessica evin içine girdi,Klaus'un odasına doğru yöneldi. Kapıyı tıklamadan içeri girdi , tam o anda da Klaus üstünü değiştiriyordu. Klaus şaşkındı. Bi o kadar da Jessica.. Klaus, Jessica'yı içeri çekti. Duvara itti ve çenesini tuttu. Jessica'nın elleri titriyordu. Hatta bütün vücudu... Klaus '' Seni çok özledim. Dün gece hep seni düşündüm.'' dedi. Jessica artık titremiyordu.''şeyyy , Klaus üstüne birşeyler giysene şşeyy ..şşeeyyy.''. '' Sen beni özlemedin mi aşk olsun.. İnsan bir günaydın sevgilim der seni seviyorum falan der dimi yani '' Jessica '' Seni..Seviyorum ..Klaus hem de öyle çok seviyorum ki .. Ben de seni çok özledim..'' dedi.. Klaus bunları duyunca çok sevinmişti.. Bu yüzden bir elini Jessica'nın beline diğer elini Jessica'nın eline koydu.. Ve onu öpücekti ki Jessica '' aaahhhh '' diye bağırdı.. Bu da kim di ?? Kim neden böyle bir şey yapsın ki ? Klaus kendini dışarı attı ... Jessica ise yerde yığılıp kalmıştı .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampirler sokağı
Vampirosvampirler sokağında aksiyon ve macera eksik olmuyor. bunların yanında aşk da var. Jessica ve Klaus'un hikayesi öncelerde biraz sıkıcı olabilir .. öncelik olarak aşka yönelik yazdım.. daha sonralarda avcılar,cadılar,kurtlar olacak... _Jessica ve K...