34.BÖLÜM (FİNAL)

411 26 27
                                    

Serenay'ın ağzından :

"Pardon kiminle görüşüyorum? "

"Ben hastaneden arıyorum. Kaza yapan kişinin telefonundan bitanem yazan numarayı aradık."

"H-hilmicem..." Kalbime saplanan ağrı ile yere düştüm. Bacaklarım beni taşımıyordu. Telefonu aniden kapattım.

Her ne kadar kızgın olursam olayım onu derinden seviyordum. Kalbimi binbir parçalara ayıran adamı hâlâ ilk günkü gibi seviyordum.

Siz sizi aldatan bir adamı ne olursa olsun canınızdan daha çok sevmek nedir bilir misiniz?

Üzerimdekileri umursamada arabamın anahtarını alıp hızlıca evden çıktım.

İstanbul da sağanak yağmur ve rüzgar vardı bu yüzden gerçekten çok üşüyordum. Ama bu soğuk kalbimin yangınını söndüremedi.

Arabama binip gazı kökledim. Allahtan trafik falan yoktu ki 10 dk ya hastaneye vardım.

Danışmadan Hilmicem intepe trafik kazası dediğim an 101 numaralı oda dedi.

Kaygan koridorları umursamayıp koşmaya devam ettim. 99 100 ve bir oda kalmıştı.

Sonunda buldum lök diye içeri dalmayı hedefleyecekken hastanedeki hemşire beni engelledi. Gerizekalı!!!

"Hanımefendi giremezsiniz?" Dedi ve gitti mal.

Bende mecbur odanın önünde duran her bir hareketimde de iğrenç bir ses çıkaran sandalyeye oturmak zorunda kaldım.

Saniyeler dakikaları, dakikalar saatleri kovalıyordu. Fakat hiçbir ses seda çıkmıyordu. Gerçekten bekle bekle çok sıkılmıştım. Artık Hilmicem iyileşse de evimize gitsek.

Sıkıldım dediğime bakmayın ağlamaktan yoruldum diye de söylenebilir.

Merve ve Murat ı aramaya karar verdim. Telefonumdan Mervemmm yazan numaraya bastım. 2. Çalışta açtı.

"Efendim sero"

"Merveee Yetiş H-hilmicem k-kaza yapmış *** hastanesi"

"N-ne hemen geliyoruz" dedi. Ve kapattık.

20 dakika sonra Merve ve Murat yanıma geldiler. İkisi de bana sımsıkı sarıldı. "O iyileşecek değil mi?"

"Evet bitanem iyi olacak"

"Merve ya ona bir şey olursa"

"Sen düşünme olmayacak 3 ünüz birden mutlu mesut eve gideceksiniz. Hilmicem yaptığı iğrenç esprilerine devam edecek. Seni yerli yersiz dudağından öpecek, çocuğunun babası olacak."

"Ona bir şey olmasın"

"Şşşşit sakin ol" dedi ve saçlarımı okşadı.

Adını bilmediğim kalp atışlarını filan gösteren alet ötmeye başladı. Doktor ve birkaç hemşire aceleyle odaya girdiler.

Doktor sürekli bağırıyordu. 200 e ayarla. 300 400 gibi sayılara ayarla diye bağırıyordu.

Ses kesilmişti. Birkaç dakika sonra doktor odadan çıkmıştı. "Hasta ..."

"Başınız sağolsun"

"N-ne"

Hilmiceeeem diyip ağlamaya başladım. Lanet olsun lanet olsun ölmüş olamaz. Hemde benim yüzümden. Hilminin söyledikleri doğruymuş. Ben inanmadım. Ona inanmadım. Naptım ben!!

Hilmicem sedyeyle götürülüyordu. Üzerinde kafasına kadar çekilmiş beyaz çarşaf örtülmüştü.

"Nereye götürüyorsunuz?"

"Hanımefendi sakin olun"

...

2 ay sonra

Hilmicem ölmüş ve defnedilmişti. Merve ,Murat ,abim ve Sahra yanımdan ayrılmıyorlardı.

Ama kararlıyım bugün Hilmicem'imin yanına gideceğim.  Merve'yi Murat la dışarı gönderdim. Abim den yiyecek bir şeyler Sahra dan da kıyafet istedim. Hepsini dışarı gönderdim.

Evde yalnız kalmıştım. Elime aynayı kırıp keskin bir cam parçası aldım. Önce veda mektubu yazacağım sonra da Hilmicem im e kavuşacağım.Eski püskü bir defterden saman kağıt kopardım. Mavi pilot kalemi elime aldım ve yazmaya başladım.

Sevgili Mervemm,
Dostumdan öte herşeyim. Sırdaşım kardeşim ablam annem. Seni çok seviyorum. Bu mektubu okuduğunda muhtemelen ben Hilmicem in yanına gitmiş olacağım. Ben öbür tarafa göç ettiğimde sakın üzülme. Murat ile çok yakışıyorsunuz. Onu asla bırakma ve hep mutlu olun. Senden bir isteğim olacak eğer bir kızınız olursa adını Mira koyun olur mu? Seni çoook seven arkadaşın Seroo.
Canım abim
Hayattaki en değerli varlığım. Başbelanız artık yok. Sahra ile çok mutlu olun. Eğer bir yeğenim olursa onu benim için bol bol öpün koklayın. Bak hissediyorum sizin bir oğlunuz hatta 2 oğlunuz olacak. Yakışıklı oğullarınız güzel kızların peşinden koşacak. Ben bunu göklerden hissediyor belki de görüyor olacağım. Merve ye sahip çıkın . Lütfen Merve nin üzülmesine izin verme. Seni çook seviyorum.
Sahra ve Murat
Bir adet güzellik ve Civciv im. Abimi ve Merve mi üzerseniz külahları değişiriz. Sahra fiziğin çok güzel. Kesinlikle manken olmalısın. Civcivimm sende kendine dikkat et. Merve ile asla kavga etme birbirinizi hep Sevin ve alttan alın hiçbir şeyin doğruluğunu garanti edemiyorsanız suçlamayın. Umarım hepiniz her zaman mutlu olursunuz.
Hoşçakalın
BAŞ BELANIZ SERO

Herkesin bu hayat için tutunabileceği bir dal hasta olduğunda yanında olunca hastalığından eser kalmayacak bir ilacı vardır. Hilmicem üzülse ben onun ilacı ben üzülsem hilmicem benim İlacım olurdu. Bir insan ilacı olmadan nasıl yaşayabilir. İşte benim İlacım şu an yanımda değil ve ben ilacım olmadan yaşayamıyorum. Ne demiş atalarımız her insanın yanı ilacının yanıdır.

Keskin cam parçasını elime aldığım gibi bileklerime değdirdim. Her ikisine de derin kesikler attım. Odanın her bir yanı kan ile dolmuştu. Ama işte sonrasını hatırlamıyorum.

THE END

Ve hikaye burada biter. Bu güne kadar hikyemi okuyan vote ve yorum atan herkese çok teşekkür ederim. Lütfen şunu unutmayın gerçekler acıdır her hikaye mutlu sonla bitmez:(( Yeni Yılınız Kutlu olsun:)))

Sen Misin İlacımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin