Capitolul 3

13 2 2
                                    

Firul gândurilor imi este întrerup de telefon . Marai exasperata si i.au telefonul de pe noptiera . Ma uit si vad ca este Lara. Nu vreau sa o îngrijorez deci incerc sa ma comport normal. Răspund.
L: Ce faci pisoi ?
Eu: Bine...pe acasa,tu?
L: Bine..de ce mai sunat aseară?
Eu : Amm....imi era dor de tine!
L: Off... Pisoi ! Vin acum la tine!
Eu: Ok!
L: Bye!
Eu: Bye...
Închid si incerc sa ma gandesc la ce sa întâmplat aseară. Șiroaiele de lacrimi imi invadează obraji rozali. Incerc sa ma opresc si sa ma pregătesc pentru venirea Larei. Ma dau jos din pat ,imi fac rutina zilnică si astept venirea Larei.
Fiind cuprinsă de gânduri ,nici macar nu imi dădusem seama ca cineva ma ia in brate. Ma întorc si il vad pe Jeff zâmbind la mine. Ma face sa innebunesc... Are un zambet asa de cald ...pur si simplu e perfect !
Sunt trezita din transă cand Jeff imi pronunța numele de multe ori.
J: Sam! Sam! Sam esti bine?
Eu: Ce? Eu ! Da sunt bine! Ce e cu tine aici? Trebuie sa apăra Lara! Nu te poate vedea!
J: Stai calma! Plec acum!
Eu : Bine!
Vreau sa mai rămână ! Nu vreau sa plece ! Ma simt rau fara el.. Stai nu! Ce am zis!? M.am îndrăgostit de un criminal ? Nu se poate ...
*Din perspectiva lui Jeff*
Este asa frumoasa cand încearcă sa para serioasă !
Stiu ce tocmai am zis! Ca e perfecta ... Stiu ca sunt acel criminal cu sânge rece,care iubeste sa vada sângele cum se prelinge usor pe mana si cum victima tipa si încerca sa se zbată ,dar cu ea e altfel ! Nu as vrea sa o ranesc ! Din contra ... Vreau sa.i fie cat mai bine!
*Din perspectiva lui Samantha*
Incerc sa il dau afara. Rânjește la mine! Aoleu ...asta nu e bine! Se aproprie de mine si imi șoptește la ureche.
Stiu ca sunt un criminal in serie ,dar te iubesc! Cum se poate ? Nu stiu! Ai ceva special in tine care ma face sa innebunesc!
Auzind aceste cuvinte nu mai aveam ce sa mai zic! Ma apropri de el si il sarut apăsat lasându-l fara cuvinte !
Eu: Si eu te iubesc ! Si as vrea sa mai stai ,dar trebuie sa apara Lara!
J: Stiu...vin diseara ! Ai grija !
Eu : O sa am!
Iese pe geam . In acel moment bate cineva la usa. Sigur e Lara.
Ma duc jos si deschid usa. O vad pe Lara năpustindu-se la mine! Ma ia in brate si ma strânge, eu simțind usor ca nu mai am aer.
Eu : Laraaaa! Nu mai am aerr!
L: Uhh! Scuze!
Eu : Ce dor mi.a fost de tine !
L: Si mie !
Eu: Hai in casa!
Intram in casa si ne așezăm pe canapea . Începem sa discutam si timpul zboară repede .
To be continued...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 29, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O iubire complicata -Jeff the killer❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum