POV. Amber
Met knallende koppijn word ik wakker. Ik kijk de kamer rond. Dit is niet mijn kamer. Ik schrik en schiet overeind. Als ik naast me kijk zie ik Dioni naast me liggen. Ik ga weer liggen en kijk Dioni in zijn ogen aan. ''Goodmorning beautifull'' zegt hij. '''Dioni.. wat is er gisteravond gebeurt'' vraag ik zacht. ''Weet ik veel'' zegt hij droog en rekt zich uit. Ik kijk onder de dekens. We zijn beide naakt. nee nee nee dit kan niet gebeurt zijn. Ik spring uit bed en trek kleren aan. Ik ren naar beneden en ga aan de keukentafel zitten. Ik leg mijn hoofd in mijn handen. ''Babe wat vind je nou zo erg'' vraagt Dioni die van de trap afloopt. ''Wat ik zo erg vind is, omdat je me gebruikt hebt zoals al die andere meisjes die je mee naar je bed hebt gesleurd. Dit was vast eenmalig en morgen op school zoen je iemand anders.'' schreeuw ik naar hem. zonder hem nog iets te laten zeggen loop ik zijn huis uit en stap in mijn auto.
Als ik thuis aangekomen ben ga ik op mijn bed liggen en denk na over Dioni. Ik vind hem leuk en vind het vreselijk om gebruikt te worden. Ik val altijd op de verkeerde jongens. Wat moet ik nu de rest van de dag nog doen. ik wil niet aan Dioni denken dat doet alleen maar meer pijn. ik besluit om Fleur te bellen om te gaan shoppen.
Amber: hey met Amber
Fleur: Hey am is er iets
Amber: ja, maar daar wil ik het niet over hebben. zullen we vandaag gaan shoppen?
Fleur: ja is goed,kom je mij dan ophalen?
Amber: ja is goed, tot zoo
Ik hang op. Ik kijk in de spiegel. Ik zie er verschrikkelijk uit. door het huilen zit mijn mascara overal op mijn gezicht behalve op de plek waar het hoort. Ik pak een make-up doekje en haal al mijn make-up eraf. Ik doe mijn make-up opnieuw en trek andere kleding aan. ik trek geen jas aan, het is toch bijna zomer. Ik stap in mijn auto en rij naar Fleur.
nadat we de hele middag hebben geshopt lopen we met onze handen vol tassen de Starbucks in. we bestellen een cappuccino en gaan aan een tafeltje zitten. ''Wat is er met je aan de hand, ik merk het de hele dag al aan je'' vraagt Fleur. Net als ik antwoord wil geven op haar vraag, komt de laatste persoon die ik nu wil zien de Starbucks in lopen, met een meisje achter zich aan. Tranen zwellen op in mijn ogen. Ik wist het. Ergens had ik nog hoop dat hij naar me toe zou komen om te zeggen dat hij me leuk vind. Ik zucht en kijk Fleur aan. Fleur heeft mijn blik gevolgt en kijkt me aan. ''gaat het over Dioni'' vraagt ze verbaast. ik knik kort. ''Kunnen we nu weg gaan en er thuis over praten'' vraag ik. ik wil Dioni niet onder ogen komen. Dioni gun ik niet eens een blik. Hoe heb ik ooit zo dom kunnen zijn om me te laten gebruiken, terwijl ik wist dat dit ging gebeuren. We lopen richting mijn auto en rijden richting mijn huis. Thuis aangekomen leg ik Fleur alles uit.