Heçkim Heçne bilmir .

29 6 0
                                    

Her gün eyni şey.Seher tezden dur,yemeyini ye,yuxulu-yuxulu derse get,dersden sonra iş sonra ise ev.Qısaca bele seslenir ama hergün her bir insanin başına maraqlı hadise gelir.
Men.Sıradan bir günkü kimi yene seher tezden durdum.Yemeyimi yeyib evden çıxdım.hem en yaxın dostum hemde sinifyoldaşım Elvingilin qapısının ağzında ayaq saxladım.qapını döymek istediyimde qapı açıldı. -harda qaldın?bayaqdan seni gözlüyürem-Deye Elvin seslendi.-artıq gelmişem.Gedek-dedim.Her zamankı kimi zarafatlaşa-zarafatlaşa yola qoyulduq.Qarşıdakı zamanda bizi ne gözlediyinden xebersizik.Dayanacağa gelib çatmışdıqki Elvin mene deyişik bir sesle sual verdi-Azer,Men gördüyümü sende görürsenmi? .. Addımlarımı yavaşlatdım Geriye dönüb Elvine baxdım.Dimdik durub gözünü qırpmadan bir yere baxırdı :/ . Yanına getdim. Baxdığı yerde bir qız vardı.Qırmızı papaqlı,mavi gözlü, uzun saçlı,biraz sert baxışlı. Dostum qız xoşuna geldi? -deye soruşdum. Bilmrem.gözümü ondan ala bilmirem-deye cavab aldım. -Avtobus terpenmemiş gedek minek- dedim. Hemin qızın olduğu avtobusa mindik. Qızın yanına eyleşdi Dostum.Deyip gülen dostum indi çox sakit idi.15-17 deqiqe arasi bir yol getdik.Dayanacaqda saxlayın,Zehmet olmasa-qız ince bir sesle sürücüye seslendi.Dayanacaqda düşen kimi bizde avtobusdan düşdük.Elvine qıza yaxınlaşmasını söyledim.-Yox.bacarmaram. -Elvin yaxınlaşmasan bele imkan birde olmayacaq.Onsuzda derse gecikmişik. Birteher Elvini yola getirdim. Elvin qıza yaxınlaşdı . Texminen 6-7 deqiqelik söhbet elediler. Sonra sağollaşıb Elvin yanıma geldi.Qızın nömresini almışdı).
Hemin günü Elvinle dialoq yarada bilmirdim.ELvin çox fikirleşir,öz-özüne gülürdü.Eve çatdığımızda Elvin sagollaşmadan içeri girdi.Sehf geden ne ise varydı.
4-5gün keçdi.Elvin derse gelmirdi.Bilirdimki hemin qızla görüşür.
Birgün Fikirleşe-Fikirleşe eve gelirdim.Elvingilin evinden ses eşitdm.qaça-qaça eve yaxınlaşdım.Elvinin anası Elvini danlayırdı.Sebebini soruşdum.Evden pul oğurlayır cavabını eşitdim. Elvin bir xeyli üzüme baxdıqdan sonra Çöle çıxdı.Mende onun arxasiynan çıxdım.Elvini tapmadım. Mecbur Eve qayıtdm. Axşam saat 09:00 olardı.qapı döyüldü . Anam -Oğlum,Elvindi... -Gelsin otağıma - deye cavab verdim . Nehayet Elvine ağlımdakı sualları vere bilecekdim.

Part 1\2

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GüvenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin