Kapitola 24. Sobota

51 4 2
                                    

Tato kapitola bude s pohledu kazdeho :)

Ja(Lola) se Sašš
Kdyz nas Maty vzbudil prevlekli jsme se, zbalili si veci a sli do kuchyne.
Dneska se meli vratit Márovi rodice tak jsme se najedli a sli pouklizet.
Ja uklidila loznici a pokoj pro hosty a Sašš uklidila Markuv pokoj a obyvak.
Kdyz jsme pouklizeli bylo 12:30 a my sli domu.

S pohledu Marka
Kdyz sem se vzbudil rodice mi volali ze jsou na letisti a letadlo do Ostravy jim leti za pul hodiny.
Sel jsem se umyt a za holkama do kuchyne.
Dali jsme si kafe a najedli jsme se.
Holky pak sli pouklizet a ja sel do pokoje a brnkal na kytaru ale Sašš me pak vyhnala a ja se sel s Matesem koukat na film. Kdyz holky doulizeli sli domu. Maty sel asi za 10 minut

S pohledu Matyho
Rano jsem vsechny vzbudil.
Sel jsem do koupelny dat si vanu.
Pak jsem si sel dat kafe a najist se.
Holky pak sli uklizet, Marek brnkat na kytaru a ja se sel teda koukat na tv.
Zrovna davali teorii velkeho tresku tak jsem se koukal. Marek pak prisel a koukal semnou protoze ho prej Sašš vyhnala s pokoje.
Holky pak odesli a ja jel domu asi za 10 minut.

S pohledu Loly a Sašš
Kdyz jsme prisli domu vybalili jsme si a sli se nejist.
Pak jsme asi hodku koukali na tv.
Najednou Saši volal Mara ze mame okamzite prijet k nemu jinak pouzije ziletku.
Sašš se stasne vydesila vzala mobil a mikinu a sli jsme. Lola zavolala Matymu at prijede taky.

S pohledu Matesa
Kdyz jsem prijel domu mamka mi nachystala jidlo a vybalila veci. Ja sel pak s Jimmym sel skladat. Asi za pul hodky mi volala Lola at okamzite dojedu do Bruntalu k Marovi ze se chce podrezat. Ja vzal klicky, penezenku a jel jsem. Mobil jsme si zapomel doma.

S pohledu Máry
Kdyz vsichni odesli zustal jsem v byte sam. Dal sem si vodu a sel se koukat na The Simpson, ale najednou jsem mel telefon ze se mam okamzite dostavit do nemocnice.
Ja se sbalil a jel.
V nemocnici jsem byl asi hodinu a pak jel domu.
Zavolal jsem Sašš protoze jsem myslel ze se podrezu.
Sašš pak dojela i s Lolou a Matym a ja jim musel rict co se stalo.

Co se stalo?
Proc musel Mára do nemocnice?
Cekuj dalsi kapitolu :(

Omlouvam se za chyby :)

Život Bez MámyKde žijí příběhy. Začni objevovat