Kapitola 25. Mára na dně

53 5 1
                                    

Kdyz jsme vsichni byly u Máry ja s Matym jsme ho klidnovaly a Sašš nehnute sedela a tak tak ze se nevyvratila. Udelalo se ji spatne tak sel Maty za ni a byl sni ja byla porad u Mary.
Uklidnovala jsem ho tak ze jsem ho drzela v obeti a nechala ho at se vybreci a obcas jsem rekla ze to bude dobry a cekala jsem az se vyplace :(
Byla jsem s toho tak hotova ze jsem plakala i ja :(
Sašš bylo spatne tak ji Maty donesl vodu at se napije. Ona pak rekla jestli by mohla.Marka ted drzet v naruci ona.
Ja ji nebranila, pustila jsem Máru a ona mu skocila do naruce.
Maty zatim obejmul me a dal mi velkou pusu. Ja si sedla a cekali jsme az se Marovi udela lip a vse nam povi.
Asi za 20 min se mu udelalo lip a zacal nam vse vykladat: "kdyz jste odjeli ja si dal vodu s citronem a a sel se divat na the simpson. Najednou mi zvonil mobil tak jsem si myslel ze vola Sašš nebo tak ale bylo to nezname cislo a kdyz jsem to zvedl ozvalo se: dobry den mluvim s panem Markem Pešlem?
Ja rekl ze ano a v telefonu se ozvalo:pane Marku vasi rodice meli tezkou autonehodu.
Ja upustil sklenicku, kterou jsem zrovna drzel ozvalo se:jste v poradku?
Ano jsem rekl jsem a jak jsou na tom rodice?
Prosim vas dojedte do nemocnice a my vam zde vse povime.
Ja se sbalil vzal nejake veci a sel.
Stopl jsem si Taxi a jel.
Kdyz jsem dojel do nemocnice nasel jsem si sestru a ona my rekla:vase matka má rozdrcenou levou ruku a velice silny otres mozku. A otec? Zeptal jsem se --> vas otec mel vnitrni kvaceni a je na sale.
Ja se neurzel a vyvratil se.
Pak kdyz jsem se "vratil" chtel jsem za mamkou ale oni me poslali domu.
Kdyz jsem prijel domu drzel jsem ziletku a volal jsem vam.
Pokud se jim neco stane umru.

"To ne lasko"rekla Sašš

My vsichni jsme breceli i Maty. Ja.obejmula Marečka a pak Matyska.

Sašiny rodice nam dovezli veci at jsme s Markem dokud se nevrati jeho rodice.

Co bude dal?
Cekej na dalsi kapitolu :)
Pokud se ti libi tohle skus si precist SEN :) take to pisu ja ale je to na jinne tema :) :*
Omlouvam se za chyby :)

Život Bez MámyKde žijí příběhy. Začni objevovat