36.Ztracíš

38 4 2
                                    

Ahoj lidi tahle kapitola bude vic z pohledu Máry ... Doufam že neva ..Jedna se o postavu Alex a jelikoz sni chodi tak jeto bulezite ....

Po koncerte ( Mára )

Jak mile jsme dohralý a porozdávali podpisy jely jsme domu ,bylo asi 22:30 jak jsme dojely Alex najednou přišla sms od její mamky at dojde k ni domu ( tak Alex bydlela nez se přestěhovala k Andy ) ..... Alex nevahala a šla .

Já jsem zustal doma s ostatníma řešili jsme co by se mohlo stát . Byli ruzné navrhy že se něco stalo jejím psům ,má totiž 12 Husky psu ,nebo tak .
Bylo už 23:00 a ona nikde řekl jsme že ještě chvily počkám protože od Andy kní domu to bylo daleko 15 minut neš dojde takže ten čas se dal .

Z pohledu Alex

Přišly jsme domů ve 22:30 a mě najednou přišla sms od mamky že mam dojit . Vzala jsem si klíče mobil a šla ke mě to bylo daleko asi 15minut .
Nevěděla jsme co se děje ,byla jsem vystrašena a uplně mi tlouklo srdce .

Když jsme došla otevřela jsem dveře a viděla mamku ja si obléka bundu a říkami zlatičko ja musim do te zachranky ,najednou mi stekali slzy po obličeji .

" mami co se stalo "

"Zlaticko někdo sem vlez a začal střilet po tlipě ( to jsou ti psy ) tatinek vyběhl ven a snažil se je chranit a schital pár kulek "

"Mami co je se psy "

"Zlaticko je mi to lito ale přežil jen Max a Stary Jack "

"Mami co Badik a Bestik a Soffi a ostatni "

"Je mi to lito zlatičko ale ti to nepře žili "

" mami kde jsou "

"Na zhradě řekla jsem že nikam nepujdou dokud se nerozloučiš "

Rozběhla jsem se na zahraju a viděla je jak tam leží mrtví rozešla jsme se knim a všechny si přitahla k sobě najednou za mnou přiběhl Max a Stary Jack . Začala jsem brečet ještě víc a oni soucitily semnou položli hlavy na jejich mrtva těla a kňučeli .Potom se Stary Jack postavil a začal výt .
Postavila jsem se a šla jsme dát oba psy do vnitř do mého byvaleho pokoje a zavřela potom jsme šla do koupelny a napustila vanu lehla si doni a.............

Z pohledu Máry

Láska se mi dloho neozývala když v tom mi přišla sms od její mamky že ji umřel tatinek a jejich 12 psu . Do oči mi hrkli slzi ,řekl jsme to ostatním a holky začly brečet Mattymu ukaplo pár slz .

Čekali jsme že Alex dojde donu když v tom mi přišla dalši smska od její mamky .

"Marku jsem doma a koupelna je zemknuta a z pod dveri tece voda s krvi a nikdo ne neozyva okamzite dojdi prosim "

Zvednul jsme se a šel ostatní se ptali co jebja jen šel . Cesta mi připadala dlouha tak jsem začal utíkat . Doběhl jsme a vyběhl nahoru ke koupelně .

" kde je Alex "

"Ve vnitř "

"Pozor jdete nabok "

Její mamka uhla a ja vyrazil dveře ,viděl jsme lasku jak tam leží v te vode a v ruce ma žiletku . Nemohla unest to že jí zabili otce a psy .

Vythnul jsme si a ještě dychala .

" lasko prosim "

"......"

"Lasko "

"Zlato to boli a moc "

"Ja vim pojd pujdem domu "

Vzal jsme jí a šli jsme ,došli jsme domu šel jsme Alex položit do postele a pak šel všem říct co se stalo .
Potom jsme šel na horu za Alex ať není sama a usnul .

Doifam zese libi omlovam se za chybi ..

Tak Trochu Nesmela .Kde žijí příběhy. Začni objevovat