- Eşti atât de nesimțit, de ce nu te schimbi? M-am săturat Jake, m-am săturat ca tu mereu să mă insulți pe mine si look-ul meu în general, m-am săturat ca tu să-mi insulți mereu prietenii iar eu mereu trebuie să aud asta, ştii ce simt acum, Jake? Ură, asta simt . Te urăsc pentru că te-ai născut, pentru că exişti, pentru că totuşi după atâtea greşeli eu te-am iertat pentru că sunt o proastă şi te iubesc . Îți jur că asta se va schimba, îți jur că nu vei mai ştii nimic de mine cum nici eu nu o să mai stiu nimic de tine. Ai înțeles? urlă Davina la el .
- Nu poți să faci asta pentru că ştiu că mă iubeşti şi stiu cât de mult tanjeşti dupa atingerile mele, spusese el atât de linistit enervand-o parcă şi mai rău .
- Serios? De foarte mult timp îmi doresc să plec şi aceasta este ocazia perfectă . Ai scos din mine până şi ultima mea fărâmă de umanitate . Nu mai am sentimente şi asta e doar din vina ta! Te urăsc, idiotule! O să mă regreți tot ce mi-ai făcut, idiotule! Îmi vine să țip şi să urlu necontrolat până când o sa ma simt liberă şi secată de puteri, asta e doar din vina ta, Jake! M-ai distrus! țipă ea la el cu lacrimi care se plimbau nestingherite pe fața ei inocentă şi plină de lacrimi.
- Nu mai spune asta ! Incetează să mai dai vina pe mine din orice ! Îmi pare rău, Davina! Îmi pare rău că am fost un prost, tâmpit, nesimțit şi ce mai doreşti tu . Îmi pare rău că te-am distrus . Îmi pare rău că te-am supărat, că te-am rănit, că te-am insultat. Doar iartă-mă, înțelegi ce am spus? IARTĂ-MĂ, DAVINA! urlă el.
Ceea ce Davina nu ştia era că ea era singură lui slăbiciune.
Ea stătea în fața lui şi-l privea nedumerită de ce tocmai auzise . Se uita extrem de ciudat la el încercând să-şi găsească cuvintele potrivite pentru a se exprima cât mai clar.
- Nu, Jake, nu-ți mai permit! Sunt obosită de acest clişeu tipic al adolescenților, sunt obosită de acest du-te - vino interminabil. Înțelegi? Sunt obosită să mai alerg după un lucru deja stricat !
El stătea acolo şi o privea, nimic mai mult. Doar o privea şi nu se mişca, parcă era înțepenit . Îi admira pentru prima dată frumusețea trupească pe care o deține .
- Asta am avut de spus, cu bine Jake! Sper să-ți găseşti o persoană potrivită care să-ți suporte toate defectele, care să aibă grijă mai mare de tine cum am avut eu, să te iubească mai mult decât te-am iubit eu. Cu bine, Jake! Te iubesc, Jake!
Perspectiva lui Jake
A plecat. Tocmai a plecat . M-a părăsit. A plecat şi mi-a rupt inima în milioane de bucăți. A avut dreptate şi ştiam că o să facă asta odată şi odată. M-a trimis într-o dimensiune a durerii, a neliniştii, a suferinței.
Trebuie să ies de aici şi singura modalitate de a o face este ea.
CITEȘTI
Pierdut printre rânduri .
RomanceMereu a insultat-o şi a scos ce e mai rău din ea. Nu a ştiut să o țină aproape şi a pierdut-o. Întotdeauna ea îi era mereu aproape iar el tot timpul o insulta . Nu ştia că el de fapt aşa o pierdea încetişor . Cu timpul ea şi-a găsit un alt prieten ş...