Capitolul 5

5.8K 203 43
                                    

E așa PERFECT!!

T: Cum te mai simți scumpo?

A: Mai bine.

D: Îmi pare rău pentru ce am spus, nu trebuia să aduc în discuție asta.

A: Nu îți face griji, nu știai.

D: Ai vrea să facem în seara asta petrecere în pijamale?? Spune Demi entuziasmată și fericită.

A: Sigur că da! Exclam eu foarte fericită!!

T: Justin mai ții minte acea discuție?

J: Ăm...... nu , ce discuție?? Spune Justin prefăcându-se că nu știe despre nici o discuție.

D: Aia care a zis Scoot că trebuie să o aveți după cină! Spune Demi zâmbind.

J: Mersi mult Demi!! Spune acesta cu un zâmbet forțat.

D: Pentru ce sunt prietenii!!

T: Acum hai în biroul meu pentru acea discuție iar voi fetelor spuneți-le servitoarelor să vă pregătească " seara fetelor"!!

J: Acum!

A: Ok tată. Pa Justin! Baftă cu acea discuție!! Spun eu râzând

D: Da, baftă!! Spune Demi la fel și ea râzând.

Justin se uită la noi spunând că o să se răzbune.

Noi începem să râdem.

Eu cu Demi mergem la Margarett ( servitoarea mea preferată deoarece de când am venit aici s-a purtat cu mine ca și cum aș fi fiica ei) pentru a o ruga să ne ajute cu această " seară a fetelor " cum spune tata.

DIN PERSPECTIVA LUI JUSTIN

După ce mă uit la ele dându-le de înțeles că am să mă răzbun îl urmez pe Scoot

J: Deci despre ce voiai să vorbim?

S: Despre Ariana.

J: Ce ai vrea să vorbim despre Ariana?

S: De ce ai ținut-o de mână când ați coborât din camera ei? Știi că țin la tine ca la fiul meu dar când vine vorba de fata mea știi foarte bine că sunt super protector.

J: Fiind că am simțit că ea nu e ca celelalte, de asta am luat-o de mână.

S: Și ce intenții ai cu ea?

J: Ok deci clar acel Scoot care îmi era manager a plecat și l-a adus în locul lui pe acel Scoot foarte strict în privința ficei lui.

S: Poi ea este tot ce am pe această lume deci e normal să fiu îngrijorat în privința ei.

J: Doar mă știi. Nu i-aş face niciun rău lui Ari.

S: Sper. Și deci despre ce ați vorbit până acum?

J: Poi am invitat-o în oraș.

S: Așa.

J: Și s-a reîntors acel Scoot pe care îl iubesc.

S: Da da și eu te iubesc , dar ai grijă ce faci cu ea. * are o privire amenințătoare*

J: În regulă.

După ce am spus aceste lucruri ne-am ridicat de pe scaune și ne-am îmbrățișat bărbătește.

Am mers jos în sufragerie și le-am văzut pe Demi și Ari.

J: Distracție plăcută!! Spun eu cu un zâmbet malefic.

A: Mulțumim!! Vine Ari să mă îmbrățișeze și îmi spune ceva la ureche. Ce ai de gând să faci?  Te-a dat de gol acel zâmbet malefic.

Fata managerului! (Fanfiction Justin Bieber)VOL I FINALIZATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum