5. Kapitola

2.9K 223 13
                                    

"Rose ja ho naozaj zabijem!" hovorila som Rose popri robení úloh.

"Aimee nepreháňaj to, keby si ho zabila tak by som potom zabila ja teba a ty by si si nemohla užívať život bez Jamesa, ale ja by som potom išla do Azkabanu a.... proste, zakazujem ti ho zabiť." výhražne na mňa namierila pero.

"Ale keď on mi strpčuje život."

"Aimee, ale zase má pravdu, bez neho by si sa fakt nudila."

"To nieje pravda!" zvýšila som hlas.

"Ale je, a ty to dobre vieš! Nikto by sa k tebe neprikradol zo zadu a neušteklil ťa k smrti." povedala ale nepozerala sa na mňa, ona sa pozerala za mňa.

V sekunde ako som sa za seba pozrela skočil na mňa Potter.

Zvalili sme sa na zem a on ma začal štekliť.

Síce som sa začala smaiť ale zároveň som bola naňho aj veľmi nahnevaná tak si to viete predstaviť.

"Potter prestaň!" povedala som ale stále som sa smiala.

Počkať ale tentokrát sa môžem hýbať.

Rýchlo som sa postavila.

"Odkiaľ vieš že som šteklivá, to je jedna z pár vecí, ktoré som pred tebou úspešne utajila."

"Mám svoje zdroje." povedal Potter a pozrel sa na Dom.

"Dom?! Ty si mu povedala že som šteklivá?"

"No nejako to zo mňa vypadlo." zahanbene sa pozrela do zeme.

Hodila som na ňu hnusný pohľad potom som sa pozrela späť na Pottera.

"No Potter, ty vieš moje ja viem tvoje." prišla som k nemu a začala som mu ničiť jeho 'perfektne' nagelovaný účes.

"Prestaň!"

Problém ale bol, že som zabudla, že Potter je silnejší a rýchlejši než ja.

Chytil mi obidve zápästia a pevne mi ich držal.

"Furt zabúdaš že som silnejší."

Pozrela som sa do tých jeho orieškovo hnedých očí.

Stuhla som. Úplne som bola paralizovaná.

Až teraz som si všimla aké má James pekné, prenikavé a hypnotizujúce oči.

HALÓ!!! AIMEE SPAMÄTAJ SA!!
Prave si nazvala Pottera krstným menom!

Čo??!! Nie nie. Veď to je Potter a ja ho nenávidím!

Vytrhla som sa s jeho zovretia a odišla som do izby.

Po chvíli za mnou prišla Rose a Dom.

"Aimee Bella Pattersonová to čo bolo?" spýtala sa Rose.

"Čo čo bolo?" Nechápavo som sa na ňu pozrela.

"No to, ako ste sa s Potterom na seba pozreli," povedala Dom.

Prekrútila som očami.

Zo stola som si zobrala tekvicový džús priložila som si pohár k perám pretože som sa už konečne chcela napiť keď vtedy....

"Vyzeralo to akokeby ste boli do seba zamilovaní," povedala Rose úplne nadšene.

Ja som sa na ňu prekvapene pozrela a vyprskla som tekvicový džús pred seba.

Rose a Dom sa začali sa smiať.

"Prečo sa smejete, čo sa tu každý furt smeje? Prestante!"

Zakričala som na svoje rehotajúce sa kamarátky.

"Aimee tebe sa James páči?" Spýtala sa ma Rose.

"A na to si ako prišla?!" spýtala som sa podráždne.

"No veď vidím."

"A čo vidíš, že ho chcem zabiť?? Tak to je ten najväčší prejav lásky to ti poviem." Dom sa zasmiala a Rose pokrútila hlavou.

"Aimee ale musíš uznať, že James vyzerá dobre,"

"Veď aj krokodíl má krajší ksycht než on!" Povedala som.

"Čo vám už všetkým kompletne šibe?! Čo ste si dali nejaký zámer dať nás s Potterom dokopy?!" Zakričala som.

Vtedy sa zmenil výraz v ich tvári.

Podišla som k ním.

"Vy mi chcete povedať, že vy ste nás chceli dať do kopy?"

"No vieš, my sme hrali jednu hru a prehrali sme, a za to sme dostali úlohu dať vás dokopy."

Vtedy do našej izby vtrhol Potter.

"Rose, Dom volá vás McGonagallová."

"Och dobre, ahoj Aimee." Povedala Dom a vyparili sa.

Rose

"Dom nevieš čo asi od nás chce? Ja len dúfam, že sme sa nedostali do problému pretože neviem čo by moja mama na to povedala."

"Upokoj sa, všetko bude v poriadku." upokojavala ma.

Vtúpili sme do riaditeľne.

"Sadnite si." povedala McGonagallová.

"Asi sa čudujete prečo som vás sem zavolala."

Prikývli sme.

"Tak, už ma veľmi štve ako sa pán Potter a slečna Pattersonová hádajú. Neprospieva to dobrému menu našej školy. Preto by som vás chcela poprosiť aby ste ich nejako zmierili."

"Vy chcete aby sme Aimee a Jamesa dali dokopy?" Spýtala som sa šokovane.

"To zrovna nemám na mysli, mám na mysli ich nejako zblížiť. Aby sa prestali hádať. Ja vám môžem aj pomôcť ak máte nejaké nápady slečna Weaslyová."

"Mám jeden nápad." povedala som.

"Ale pochpte ma, ja nechcem aby ste ich nútili, ja chcem aby sa sami zblížili a sami sa prestali hádať. Tak teraz mi povedzte váš nápad."

"No, viete ako je hlavný prefekt a hlavná prefektka, tak mi napadlo, že by sme mohli spraviť niečo také, že by oni boli pomocníci a dávali pozor na... teraz mi nenapadá nič. Ale mala som na mysli, že by proste mali vlastnú ubytovňu. Aj keď teraz riskujem, že ak sa Aimee dozvie, že to bol môj nápad tak ma zabije."

"To je vynikajúci nápad, ale nesmie sa o tomto nikto dozveieť. Ešte o tom porozmýšlam a uvidíme. Ďakujem, môžete ísť." dlho som nevidela McGonagallovú sa usmievať.

"Dovidenia." povedali sme.

"Dom vieš že ak sa toto Aimee alebo James dozvedia tak sme mŕtve." Poznamenala som ustráchane.

"Viem ale ak to bude fungovať tak nám za to ešte poďakujú," povedala a mala pravdu.












Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora