Rano kolem 7 jsem slyšela jsem jak někdo chodí po kuchyni tak jsem vzbila Matyho ať se jde podivat kdo to j
Maty sel dolu a zjistil že to je Mára----->chodil po kuchyni a brečel. Maty ho obejmul a řekl: to bude dobrý.
Najednou přiběhla Sašš a zkočila Márovi do náruče a ptala se proč tu tak chodí. Maty zatim odesel do pokoje.
Marek ji rekl ze se boji o tatu ze mel hodne vnitrnich zraneni.
Sašš ho uklidnila ale Marek omdlel.Sašš zacala brecet. A volala na nas "POMOC!!! LOLO MATY SAKRA POMOC"
my pribehli dolu, Maty zacal Máru budit.
Kdyz se Mara "vratil" obejmul Matyho.Jenze ja si vsimla ze ma krev vzadu na hlave.
(Rozhovory 1. lola Maty)
"Maty mu tece krev"
"Kde?"
"Vzadu na hlave"
(2. Maty Mára)
"Mary oblec se pojedem s tim.do.nemocnice"
"Ja nikam nejedu!!!!"
(3. Sašš a Mára)
"Marečku, lasko pojed prosim :(
"Dobre ale jen kvuli tobe lasko"My se oblekli a jeli.
V nemocnici nam rekli ze jak upadl uhodil se do hlavy a ma lehky otres mozku takze si jej tam nechaji na den a noc na pozorovani.
My se zeptali jestli tam nekdo s nas muze byt s nim.
Povolili Sašš jako Márovu pritelkyni.My s Matym jeli teda domu ale cestou k vytahu nas napadlo jit se podivat za pani Pešlovou. Prislo nam to jako dobrej napad protoze p. Pešlovou mame radi.
V pokoji pani Pešlove
Kdyz jsme tam vesli byla uz vzhuru.
Mela ruku v ocelove sadre a hlavu omotanou obvazem.
Oko mela uplne modre.Ptala se nas co tam tak casne rano delame a my rekli ze Mara omdlel a ma lehky otres mozku.
Nejdrive se vydesila (p.P. (pani Peslova)) ale pak uu to bylo v pohode.Ptali jsme se i na pana Pešla. Řekla nam ze uz je na tom lip.
Oboum spadl kamen se srdce.Asi po hodine povidani jsme jeli domu. :)
Dneska meli mit koncert v Africa pubu a ja zaskakovala Marečka na basu, protoze jsem hrat umela.
Asi ve 12:00 jsme se rozhodli ze jim tam zavezem veci a obed.
V nemocnici
Kdyz jsme tak prijeli a prisli do pokoje Marek mel usmev na tvari :3Maty polozil veci, ja jim dala obed.
Ptali jsme se co se stalo ze se Mára smejea oni nam rekli ze mluvili s doktorem a ze je na tom pan Pešl o hoodne lip.
Obejmula jsme Máru, Sašš a naposled Matyho.
Chvili jsme si povidali, kdyz Matymu zazvonil mobil.
Volal mu Jimmy, protoze jsme meli domluvenou zkousku kvuli me na 13:30 a bylo 13:45 a my byly ve spitale takze jsme rekli at pockaji a valili do Plane zkouset.Na zkousce
Kdyz jsme dojeli do Plane Matýskovi rodice se ptali co je Márovi tak jsme jim vse rekli ale rekli jsme jim taky ze se pak Mareček už i smál, protoze jsou na tom jeho rodice uz dobre.
Pak jsme sli zkouset.
Ze zacatku mi to jaksi neslo ale pak uz fajn :)Zkouseli jsme asi do 17:00 a my s Matyskem jsme jeli do Bruntalu at se stihnu nachystat do 18:30 sice nam koncert zacinal az v 19:00 ale museli jsme tam jet driv.
Zpet v Bruntale
Kdyz jsme dojeli do Bruntalu ja si sla hodit sprchu.
Pak jsem si vyfenovala vlasy, nalicila se a pak se sla prevlect....jenze tu byl ten hacek--> ja nemela nic poradnehi na sebe tak jsem jukla s Sašš do satniku a ona tam mela kratasi s vysokym pasem. (Takovety se kterych vam.kouka kousek prdelky).
Nevedela jsem jestli si je mohu pujcit tak jsem ji zavolal.
Ona mi to povolila.
I Maty mi je povolil.
Oblekla jsem se, hodili jsme s Matym selfie a akorat prijel jeho táta takze jsme si vzali kytary, elektroniku a sli.
Asi jsme se tu jeste nezminila ale ten.koncert byl akusticky :)Koncert
Bylo 18:45 a my dojeli do klubu.
Nachystali si veci a ja mela uvodni slovo: "dámy a pánové, fanynky i nefanynky mam pro vas zlou zpravu : dneska tu nebude vas basak Mareček protoze dnes rano chudacek skoncil v nemocnici takze to dneska musite zvladnou semnou a doufam ze se vam tento koncert bude libit tak jako s Marečkem.
Vytahla jsem mobil
Mam napad ja vas poslu Mareckovy ale musite rict brzo se uzdrav a ze ho vsichni mate radi plati?Publikum souhladilo.
Udelali jsme Mareckovy video a sli hrat.Po koncerte jsme tam sedeli a pak jeli domu spinkat :)
Libi? Omlouvam se za chyby :)
ČTEŠ
Život Bez Mámy
De TodoAhoj, jsem Lola Seifertova a moje nejlepsi kamaradka je Alex Rodriguezova (Sašš) A nasi kluci....Matěj Jelen a Marek Pešl Spolecne zazivame spoustu zazitku a tento pribeh je o tech zazitcich :)