Začalo sa to presne 19.7.2003, keď som sa stala súčasťou tohoto sveta. No nebola som prvá v našej rodine. Ako prvý bol môj starší a jediný brat, ktorého mám. Vlastne aj jediný súrodenec, ktorého mám. Ako najmenší sme spolu vychádzali celkom dobre, no to sa tým, ako sme stárli pomaly, ale isto menilo. Možno je to aj tým, že sme sa skoro stále stretávali a boli sme všade spolu. Chodili e spolu do škôlky, na tanečný a potom keď som trochu dorástla, tak aj do školy. Proste sme boli všade spolu a to nás nútilo sa do toho druhého stále starať. No ale teraz sa vráťme naspäť, keď som bola ešte malá. OKI?
Vrátime sa do doby keď som mohla začať chodiť do škôlky a to bolo ,,nezvyčajne" v dákych mojich troch rokoch. Keď som nastúpila do škôlky, tak som stále plakala, že tam ísť nechcem. No po dákej štvrťhodine ma to prešlo a bolo všetko ako predtým. Poobede ma starká alebo mamina brala domov. Na druhý deň som šla do škôlky znova a vôbec mi nevadilo, že sa mi tam deň predtým páčilo. Začala som revať znova (ako inak, že?)...
Vždy potom ako ma zvyčajne starká odniesla domov, som chodievala na moderné tance. Od mala ma strašne baví tanec a asi ma aj vždy bude, to bude asi tým, že som zatiaľ prestriedala tri druhy tancov, no nikde som nevydržala dáko dlho a to bude asi tým, že chcem stále skúšať dačo nové. Zatiaľ, ako som už vravela, tak som si prešla moderným tancom- tam som chodila asi dva-tri roky, a skončilo to tým, že som si zlomila ruku. Ako som nastúpila do školy, tak som chcela chodiť tam, kde chodil aj môj brat. A tak som začala chodiť na ľudové tance- na tie som chodila štyri roky čož je u mňa zatiaľ rekord. No a potom ma to už prestalo baviť (aké nečakané). A keď ma to už teda prestalo baviť, tak som ďalej dačo robiť musela a tak moju mamču napadlo, že by som mohla chodiť na Rock And Roll. Ja som s tým súhlasila, pretože ma tanec proste baví a vtedy som aj tak nemala čo robiť. A tak sme zašli za trénerkou, že či by som tam mohla chodiť a ona povedala, že sa môžem ešte v ten istý deň pozrieť na tréning. Prišla som tam a postupne som zistila, že ma to baví.