Surori

666 56 8
                                    

Povestește Jason:

Era o dimineața liniștită iar eu stăteam relaxat în liniște.
Da pe pu*ă! Toată noaptea Mayu a plâns și nu știam cum sa o fac sa înceteze. Cumva la 6 dimineața (mor) a adormit. Slava domnului. Mor de somn...si totuși toată "noaptea"am ținut-o în brate. Ma simțeam bine ținând-o în brate. Simțeam ca se relaxează și ea si eu...sincer știu cum e sa îți pierzi singura persoana dragă ție și știu ca și eu am reacționat la fel. Diferența era ca pe mine nu avea cine sa ma tina în brate și chiar nu ii doresc și ei asta. Nu știu care e problema mea?! Țin asa mult la necunoscuta asta.
Poate pentru ca semănați.
Oricât as fi vrut sa spun ca nu e adevărat, sub conștiința mea avea desenate. Semănam. Ceeace era atât de bine cat și de rău...semăna cu mine deci trece prin ce trec eu. Și mie nu mi-a fost ok deloc...singur.
Dar ea nu e singura. Are un cap pătrat ca tine să îi țină de urât.
Dar ce dracu are conștiința mea cu mine? Mi se pare mie sau exagerează? (Nu exagerează ). Kriss nu e frumos. (XD)
Ce e cel ai ciudat e ca sunt rupt de oboseala și totuși nu pot sa dorm. O țineam pe Mayu în brațe, în patul meu (nu va gândiți la prostii, iar),ea fiind cu capul pe pieptul meu cu nasul la scobitura gatului, cu mâinile ei ma trăgea aproape de ea prinzându -mă de umeri,iar eu avea mâinile înconjurate în jurul ei și cu capul pe al ei. Ma simțeam într-un fel bine...știu ca nu era bine ce simțeam...dar pur și simplu îmi place sa o țin în brate. Fata asta ma zăpăcește complet.
Admite. Te-ai îndrăgostit de ea.
Ba nu....
Ba da.
Tu taci. Nu ai dreptul sa vorbești. Și nu ,m-am îndrăgostit de ea.
Tocmai ai recunoscut.
Ce sa recunosc?
*facepalm * idiot mai ești.
As fi continuat sa ma cert cu sinea mea dar Mayu a mormăit ceva în somn și am rămas ațintiți cu privirea spre ea. Avea ochii roșii de la plâns.
Se foieşte în bratele mele iar eu ma leagăn ușor cu ea. Simt cum își lipește buzele de gatul mei și miliarde de fiori mi se răspândesc pe corp. Ce ma face sa simt ea nu ma făcut să simt nici un alt om. Nimeni...ea a ajuns unde nu a ajuns absolut nimeni...o iubesc. La dracu o iubesc. Nu știu de ce dracu îmi e asa de greu ?! O iubesc...iubesc sa o simt în bratele mele,aproape de mine...sa ii simt buzele...cu coada ochiuluiare șiret ma uit la decolteul ei...avea pieptul aproape lipit de mine. Aproape. Degeaba sunt băiat, 18 ani,hormonul bate neuronul. O strâng mai tare în rate și îmi las capul peste a ei adormind și eu în sfârșit. Doamne ce bine e...

Povestește Skyler:

Eram pe jumătate adormita când simt ca perna îmi zboară feste și ma trebuiesc cu capul mai tare pe ea și aud un gemut și un oftat
Pernele nu gem...si nici nu oftează! Îmi deschid ochii și atunci îmi amintesc...eram cu capul pe pieptul lui,el ma ținea în brate strâns și cel mai probabil dormea. Avea cealaltă mana peste fata și ii auzeam doar ușoare suspine. Îmi las capul înapoi pe pieptul lui cald...îi ascult tăcută inima și ma gândesc la Mayu...oare ea e bine? Jeff mi-a promis ca e bine...sper sa se tina de promisiune...
Îi strâng hanoracul în mana și îmi lipesc nasul de gatul lui,adormind ușor. O mișcare de a lui m-a făcut sa îmi revin din somn...și-a pus mana pe fundul meu...-.- Nu azi! Dau sa ii zic ca e un bou dar vad ca nu afișa nici o reacție...oare pampalau ăsta doarme?
-Jeff?
Nici un răspuns doar un murmure. Frate....tipul ăsta e pervers și când doarme?
-Slendy nu fi rau...mormăie el și ma strânge...da. se pare ca e pervers și când doarme...o sa fie o noapte luuuunnnngaaaaaaaa.
Nu puteam sa adorm. Ma gândeam la orice dar nu puteam sa dorm...si nu pentru ca cineva de fata nu putea sa își tina mâinile la distanta. Nu. Ma îngrijora Mayu...îmi era teama sa nu pățească ceva. Și și dacă e bine...măcar sa știu...sa o vad. Dar din cate am înțeles Jeff a făcut ce știu eu o gluma sau ceva pentru ca el și Jason nu se înțeleg și astea ne-a implicat și pe noi pe neașteptate. Tot ce pot sa fac e sa sper ca Mayu e OK. Fiind ateu nu pot spune ca ma rog sa fie bine dar sper. Speranța moare ultima și pana acum totul pare sa fie în regula. Jeff cred ca mă place din moment ce ma tine în brate,desigur cunosc poveștile creepypasta în mare pentru ca era o moda la noi în clasa și mno în fine. Trecând peste, știu ca Jeffrey al nostru a avut "multe admiratoare " iar eu nu ma număram printre ele. Desigur trebuie sa lămurim cate ceva dimineața. Curioasa și obosita ma uit la ceas...5 dimineața. Eu ma culc. Nu am de gând sa nu dorm toată noaptea. Abia aștept dimineața. Abia aștept sa îmi revăd sora. ..sora mea..

Necunoscutul  (Jason The Toy Maker & Mayu Misakao )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum