Mijn naam is Sarah, ik ben 16 jaar oud en woon met mijn moeder in Eindhoven. Mijn moeder is bijna nooit thuis door haar werk. Als ze dan thuis is, is ze heel gestresst of boos. Op school heb ik maar weinig vrienden, eigenlijk maar 1. Haar naam is Emma en is ook 16 jaar. We doen havo op het Sint Edewards College.Ik word wakker. Ik kijk op de klok en zie dat het 06:30 is, tijd om op te staan dus. Ik sta op en loop naar mijn kledingkast.
'Wat zou ik vandaag aan doen?' Mompel ik half in mezelf.
Uiteindelijk pak ik een donkerrode trui en zwarte ripped jeans.
Ik ga voor de spiegel staan en denk: 'Donkerrode lippen? Nee, geen zin. Mascara? Nee, ook geen zin. Dan maar geen make-up'
Ik doe mn haar in een rommelige knot, pak mijn tas en loop naar beneden. Het is ondertussen al 07:15, dus ik moet opschieten. Snel eet ik wat en fiets naar school. Eenmaal op school aangekomen zet ik mijn fiets neer en loop naar binnen naar mijn kluisje. Zoals ik al had verwacht stonden de 'populaire chicks' me op te wachten bij mijn kluisje. De 'populaire chicks' bestaan uit: Lisa, Ashley en Britt.
Britt is de soort van queen bee van het groepje. Ashley en Lisa zijn gewoon te dom om die leeghoofd te volgen.
Ik kom bij mij kluisje aan en wacht totdat ze een beetje aan de kant gaan zodat ik mijn jas in mijn kluisje kan doen. Britt kijkt op en ziet mij staan. Ze begint te lachen. Ik heb geen idee waarom ze lacht maarja. Dan zegt ze: 'Meen je dat? Donkerrood? Tss, zo uit de mode! Heb je niet iets dat roze is? Roze is tenminste in de mode. Toch Ash en Lis?' Ze weet dat ik een hekel heb aan roze en echte meisjes dingen zoals rokjes en jurkes enzo.
Ashley en Lisa zeggen 'Ja Britt duhh!'.
Daarna schieten ze alle 3 in de lach.
Als ze zijn uitgelachen kijkt Britt me vuil aan, alsof ik zojuist iets vreselijks heb gedaan. Ik wist niet wat er ging gebeuren want het is iedere dag anders. Tot mijn verbazing nemen ze afstand van me. Ik kon eindelijk bij mijn kluisje dus ik doe mijn jas erin. Ik hoorde ze lachen achter me. Ik had geen idee wat er aan de hand was dus ik draai me om en denk: 'Shit! Ik heb niet op mijn tas gelet!' Britt had mijn tas vast en stond bij de prullenbak. Die tas had ik van mijn moeder gekregen op mijn verjaardag, het was een echte Louise Vitton tas dus ik was er wel een beetje voorzichtig mee. Britt zei: 'Louise Vitton? Zeker nep".
Waarop ik zei: 'Nee hij is echt geef terug!"
Britt begon te lachen. Ashley en Lisa natuurlijk ook. Ik keek Lisa aan en het enige wat ik zag was medelijden. Medelijden met mij. Ik draaide me terug naar Britt, die mijn tas inmiddels in de prullenbak had gegooit en daarna er nog flink op had gespuugt. Ze liepen weg en ik haalde voorzichtig mijn tas uit de prullenbak. 'Iewl! ze heeft gewoon mijn tas in de prullenbak gegooit!' De dag verliep niet zonder slag of stoot, want Britt was niet de enige die mij zowat haatte. Indy is een oude vriendin van mij. We kregen ruzie en toen heeft ze me nog altijd lopen duwen enzo. Daphne is de beste vriendin van Indy en ze is heel snel boos dus toen Indy vertelde over de ruzie tussen ons is Daphne mij ook gaan pesten. De dag was eindelijk afgelopen ik ben blij dat ik eindelijk naar huis kan. Ik heb mijn spullen gepakt en loop naar mijn fiets. Ik kijk naar mijn fiets en denk: ' Tuurlijk, band weer lek gestoken.'
Dus ik moest lopen naar huis. Gelukkig woon ik niet zo ver van school dus was het te doen. Ik ben bijna thuis en dan hoor ik ineens 3 mensen heel hard lachen. Ik denk: 'Kan het allemaal nog slechter vandaag'.....A/N
Dit is was deel 1 van mijn nieuwe verhaal: Hidden Beauty.
Dit is mijn eerste verhaal dus hopelijk vinden jullie het leukk :)xoxo Laura