Totul era negru in faţa mea , nu vedeam nimic.
-Draga mea , ai păţit ceva? Ma intrebase , probabil , o batranica ,apoi nu am mai auzit nimic .
Mă trezesc după o oră , cam atât mi-a luat să-mi revin după cum a spus doctorul .
Pe hol se auzea vocea părinţilor mei , erau neliniștiţi , nu inţeleg ce mi s-a întâmplat , apoi îl aud pe doctor vorbindu-le părinţilor mei .
-Sunteţi domnul și doamna Harington?
-Da , noi suntem .
Era vocea tatei , avea vocea foarte răgușită .
-Fiica dumneavoastră , Kate , a leșinat iar o doamnă în vârstă a aduso la spital .
-Oh ,acum e bine ? O putem vedea ?
Asta era mama ,vocea ei era foarte tremurată.
-Până nu îi vom face câteva analize ca să vedem din ce cauză a leșinat nu puteţi să o vedeţi , dar puteţi sta liniștiţi , este bine acum .
*Oh , deci am leșinat , asta explică de ce m-am simtit asa astazi .*,
Două asistente au intrat in sală și mi-au întrerupt gândurile.
Mi-au pus perfuzie , apoi au plecat.
BEEP .BEEP
Deschid ochii si inchid alarma , eram în camera mea .
*Se pare ca a fost doar un vis .*
Mă dau jos din pat și cobor scările , era ora 11 , părinţii mei își beau cafeaua .
-Bună dimineaţa , scumpo ,spune mama sorbind din ceașca de cafea.
-Neaţa , spun cu o voce somnoroasã și îmi frec mâinile de ochii .
Tata nu spune nimic , e absorbit de noutăţile din ziar .
Ding Dong !
- Kate , raspunzi tu , te rog ?
*Mda ,de ce nu ? Tu faci 4 pași până la ușă dar eu trebuie să răspund .*
Deschid ușa , în faţa mea stătea un băiat bine făcut , părul negru ca abanosul și ochii , oh acei ochii care sar în evidenţă , avea niște ochi albaștri ca și cristalul .
-Bună dimineaţa , sunt Dave , sunt noul vostru vecin .
-Ah , bună , eu sunt Kate , intrã .
Îi întind mâna și mi-o sărutã.
*Ah , ce frumos e tipul ăsta .*
-Poate altădată , acum trebuie să despachetez , v-am adus niște brioșe . Pe mai târziu , Kate. Și îmi face cu ochiul .
-Hmm , drăguţ puștiu , Alexander s-au cum zicea că-l cheamă? Spune mama chicotind .
-Dave , mamă , îl cheamă Dave .
BUF!
Se auzi o bubuitură de afarã .
Ies toţi vecinii sã vadă ce s-a întâmplat si normal ca iesim si noi .
Pe jos era o femeie într-o baltă de sânge , iar Dave ...
CITEȘTI
Un vecin misterios
RomanceApare în faţa ușii mele și se prezintă ca fiind noul vecin . Pare un tip normal la prima vedere , dar lucrurile incep să se complice după ce aflu că numele lui nu e Dave și că aproape totul e fals în legăturã cu el . Oare vom reuși sã avem o relaţie...