■İKİZLER■

1.7K 81 12
                                    

Gece gece birden bi sıçramayla uyandım, yanımda yatan Ali'yi görünce derin bir nefes verdim. Ben ani bir sıçrama ile kalkınca Ali'de uyandı.
"Aşkım iyi misin ?"
"Ben çok korktum." Bana sarılınca o mükemmel kokusunu içime çektim.
"Kabus mu gördün ? Anlat bana."
"Evet çok berbat bir kabustu. Amcam denen o şerefsiz hapisaneden kaçmış, neyse sonra ben markete gidiyorum. O ara yaşlı teyzeye yardım ederken beni kaçırıyor. Sonra bana acı çektirmek için sizi çağırıyor ve benim önümde senin boğazını kesiyor. Çok kötüydü "
Gözümden bir yaş aktı. Kolay bir kabus değildi, etkisi oldu.
"Hey hey bana bak, ben seni böyle bırakıp gitmem. Bizim sonumuz mutlu olucak," Gözümdeki yaşı sildi.
" Söz veriyorum sevgilim." Diye devam ettirdi.
"Peki, sen sözlerini tutar mısın?" diye sordum. Bizim konuşmamızdı bu.
"Konu sen isen tutacağıma emin olabilirsin. " dedi, hatırlıyordu.
"Seni seviyorum." Diyip dudağına bir buse kondurdum.
"Seni seviyorum. " Dedi Mavi Gözlü Aşığım .
"Hadi uyuyalım." Ali kafasını sallamakla yetinince yatağa yattık. Sonrası huzurlu bir uyku...

Sabah kalktığımda yüzümü yıkayıp kıyafetlerimi giydim. Gece gördüğüm rüya çok kötüydü. Hâlâ etkisindeyim.
Aşağı inip buzdolabına baktım. Şansıma buzdolabı dibine kadar doluydu. Evde olan herkese özel krep yapmaya karar verdim. Saçlarımı tepeden topuz yapıp önlüğümü taktım. Krep için malzemeleri hazırlıdıktan sonra tam 7 kişiye yetrcek karışımı yaptım. Tavayı çıkartıp ocağı yaktım. Krep tavasına teker teker dökmeye başladım. Krep yapmayı Damon Salvatore sayesinde büyük bir hevesle öğrenmiştim. Krepleri beklerken canım sıkıldığı için şarkı açtım. Amy Winehouse - Back To Black . Bu kadını çok seviyorum. Ölmesine çok üzülmüştüm. Hatta depresyona girmiştim de 1 hafta okula gitmedim. Şarkı ile dakikaların nasıl geçtiğini anlamadan 4 tane krep yaptım. Aynı şarkıdan bıktığımda Halil Sezai - Sonbahar şarkısını açtım. Çok severim bu şarkıyı, anlamı fazla.
5. Krepi beklerken bende şarkıyı söylemeye başladım. Yaklaşık 30 saniye sonra arkadan benim için Dünya'nın mükemmel seside bana arkadan sarılmış ve eşlik etmişti şarkıya.
"İki kelime yetiyor seni seven kalbi kırmaya, sonra roman yazsan ne fayda? İki adımda geçiyorsun yanlızlık denen tarafa, sonra dağlar aşsan ne fayda?.. " Ocağın ateşini kıstım ki yanmasın. Ona döndüm ve kollarımı boynuna doladım, o da ellerini belime koydu. Yaklaştık birbirimize, dans etmeye başladık. Mutfakta dans eden bir çift idik şuan. Alınlarımızı birbirine yasladı.
"Seni seviyorum demiş miydim daha önce ?" dedi.
Sabah ilk duyduğum sözcük, günümü belirlerdi benim. Bu yüzden bugün çok mükemmel bir gün olucak.
"Binlerce kez. "
"O zaman bir daha diyeceğim; Seni Seviyorum Koca Gözlüm."
"O zaman ben de bir daha belirteceğim, Seni Sevdiğimi."
Bana Mavi Gözlerini dikmişti. Kafamı tam köprücük kemiğinin üstüne koydum ve kokusunu içime çektim. O da benim saçlarımla huzuru buluyordu. Bu şekilde dans ediyorduk.
"Ali?.." dediğimde,
"Efendim Sevgilim?." Dedi.
"Sen bilir misin? Sonbahar denince akla acı gelir. Ama benim aklıma senin kokun geliyor."
Şarkı devam ederken kafamı kaldırdım. Bir süre bakıştıktan sonra ikimizde aynı anda gülümsedik. Ali, şarkının sözleri bitip saksafon kısmı gelince dayanamayıp beni öptü. Romantizimin dibini bulurken arkadan Tuna'nın sesi geldi,
" Siz devam edin gençler ya, krep yanmasın ben bakarım."
İlla benim ağzımı açtıracak. Ali den yavaş yavaş ayrılıp Tuna'ya döndüm.
"Tuna!.." O kreplere bakarken ben ismini sinirle söyleyince yutkunarak bana döndü.
"E-Efendim?"
"Tunacım hani sen demiştin ya geçen, 'Solon Molosoyo sovdogomo komsoyo soylomo' diye, şansını zorlama bence."
"Ulan Tuna bana niye söylemedin ?" Dedi Ali.
"Abi ben kimseye söylemedim ki, bu senin sevgilin cin gibi anasını satayım. Kendisi anlamış." Öyleyimdir.
"Ayrıca Tuna, o kızın seni sevdiğine emin olmaya başladım kızı bi yemeğe filan çıkar, çıkma teklifi et işte ya. "
"Tamam apla." Dedi Tuna.
"Bana bak olurda Melisa ile çıkarsın, kızı üzeyim deme, kendini izmire giderken bulursun."
"O kadar Şerefsiz miyim ben ya?" Dedi, tamam biraz abartmış olabilirim.
"Tamam biraz fazla attım," Devam ettim,
"Her neyse çekilin şurdan ben kahvaltıları hazırlayacağım."
"Biz de yardım edelim aşkım. " dedi Ali.
"Yok sevgilim siz gidip meyve suyu alırsanız sevinirim, buzdolabında sadece o yok."
"Tamamdır." dedi Tuna.
"Ha birde kız sayısının 2 katı kadar Ülker kare sütlü çikolata istiyorum."
"Kızım sen bu kadar çikolata yedikten sonra nasıl kilo almıyorsun?"
"Meslek sırrı bebeğim." dedim egomu tatmin edercesine.
"O zaman ben meslek sırrını öğrenmek yerine gamzenden öpsem nasıl olur?" Dedi Ali.
"O daha mükemmel olur işte " Yanağımı öpüp Tuna ile birlikte kapıdan çıktılar.

Gecenin Sırrı -Alsel -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin