"Should've Gone Home"

44 5 2
                                    

         Οι μερες περνούσαν, εγω είμαι καλύτερα και θα βγω απο το νοσοκομείο σε λίγη ώρα !

         Με τον Måns, δεν έχουμε επικοινωνήσει καθόλου !

         Με το που θα βγω, θα πάω στην εταιρία γιατί εχω και μια δουλειά.

         Ιρθε ο γιατρός :

"_Το εξητηριο σας ! Σε ενα μήνα θα έρθετε για επαναξεταση !

_Εντάξει γιατρέ, σας ευχαριτω πολύ ! Καλημερα σας !"

         Η Hope ιρθε, με πηρε και γυρίσαμε σπίτι. Επίσης της είχα πει να μου βρει ενα διαμέρισμα για να μένω μόνη μου, να μην ειμαι και μες τα ποδια τους !

         Το διαμέρισμα, το έφτιαξε η Hope, το μονο που μου μενει ειναι τα ρούχα μου αλλά το θέμα ειναι οτι εχω και κάποια στου Måns.

         Μετα απο 30 λεπτα φτασαμε σπίτι τους, πήγα στο δωμάτιο, φόρεσα ενα πολυ κοντό φόρεμα, βαφτηκα και φορεσα μαύρες 15 ποντες πλατφόρμες.

         Χαιρετισα την Hope και εφυγα για την εταιρία με τον Alexander αλλά ο καθένας πήρε το αμάξι του.

         Οταν έφτασα στην εταιρία, ολοι με υποδέχτηκαν με χαρα.

         Ανεβηκα στο γραφείο μου και μου ειπε ο διευθυντής πως έπρεπε να παω παλι κάτω στο στούντιο παραγωγής γιατι είχαμε δουλειά για ενα τραγούδι του Måns.

         Αφου πηγαμε κατω τους χαιρετισα ολους.

         Εκεί, ήταν και ο Eric όπου ειμασταν πλέον φίλοι και κάναμε μια πιο στενή αγκαλιά απο ότι έκανα με τους άλλους.

         Φυσικα όμως δεν χαιρετισα τον Måns, αυτό, τον ενόχλησε πάρα πολύ !

         Καθισαμε όλοι στο τραπέζι και αρχίσαμε να προτείνουμε ιδέες για το βίντεο κλιπ.

"_Εγώ, προτείνω να είναι μόνος του στο βίντεο, και να το γυρίσουμε έξω στο κέντρο τις Στοκχόλμη. Δεν θα είναι ωραίο αν το φτιάξουμε στο στούντιο."

         Τότε έδωσε ο διευθυντής τιν γνώμη του, και μετά οι υπόλοιποι τιν δικιά τους, ο Måns τιν έδωσε τελευταίος :

"_Πάρα πολύ καλή ιδέα ! Λοιπόν οι υπόλοιποι, τι λέτε; Και κυρίως εσύ Måns;!

_Συμφωνούμε !

_Ειναι καλη ιδέα, συμφωνώ !

_Ωραία ! Απο αύριο, ξεκινάμε ! Το βίντεο του "Should've gone home", σε λίγες μέρες και με σωστή δουλειά, θα ειναι έτοιμο ! Εσείς, αρχίστε να ετοιμάζεται ''εξοπλισμό'', και εσύ Måns, μην αργήσεις αύριο, 7 η ώρα, να είσαι στην κεντρική πλατεία !

ΕΡΩΤΕΣ ΜΠΕΛΑΣWhere stories live. Discover now