Bab 1

712 45 0
                                    

"Apa?!!Kahwin?!Dengan siapa?!! Bila?!"Soalan bertalu-talu oleh Naeun.

"Son Naeun,jangan tinggikan suara dengan omma dan appa!"Kata Puan Ga In iaitu ibu kepada Naeun.

"Keputusan kami muktamad.Kamu harus berkahwin dengan Taehyung,jiran sebelah kita!Kamu akan berkahwin dengannya pada minggu hadapan!"Kata Encik Han iaitu ayah Naeun.

"Mengapa saya perlu berkahwin dengan dia?Musuh saya pula tu!Takda orang lain ke?!!"Naeun membantah.

Sebenarnya,Taehyung dan Naeun adalah musuh sejak kecil.Sampai sekarang lagi mereka belum berbaik.

"Hanya dengan cara ini sahajalah yang boleh membuatkan hubungan kita dan jiran sebelah semakin erat."Terang ibunya.

"Tapi.."Naeun cuba untuk memberi alasan.

"Tiada tapi-tapi.Kami sudah menyiapkan semuanya!"Kata ayahnya.

"Kalau Naeun taknak kahwin dengan dia?"Tanya Naeun.

"Kami akan mengusir kamu dari rumah ini.Dan,kereta kamu akan dirampas!"Kata ayahnya.

"Argh!Naeun tak sangka mempunyai ayah dan ibu yang jahat!"Kata Naeun lalu pergi ke biliknya.

"Jaga sikit mulut kamu!"Kata ibu nya pula.

Di bilik Naeun...

"Apa aku nak buat ni?Argh!"Jerit Naeun lalu menjatuhkan semua barang termasuk telefon bimbit nya.Nasiblah tidak pecah.

Beberapa minit kemudian,Naeun turun kebawah.

"Kamu hendak pergi ke mana?"Tanya ayahnya.

"Naeun nak pergi ke..Ke..Ke taman.."Kata Naeun dengan gagap.

"Jangan balik lewat sangat."Pesan ibunya.

"Baik,omma."Kata Naeun.

Sebenarnya dia bukan ingin pergi ke taman.Tetapi dia ingin pergi ke rumah Taehyung.

Lagipun rumah Taehyung bukan jauh pun.Hanya disebelah rumahnya sahaja.

Bersambung...

Trying To Love You {FINISH}Where stories live. Discover now