Po hodině běhání si sednu v parku na lavičku a poslouchám svoje písničky abych si zapamatovala texty na zítřek. Ptáte se proč na zítřek? To je snadné zítra jdu za Davidem no a on chce abych mu zazpívala moje anglické písně že prý český bych nedala, tss co si myslí?
Sedím na lavičce a utápím se ve svých myšlenkách, když mi někdo sáhne na rameno já se tak lekla až jsem málem spadla z lavičky.
,,Čeho se lekáš? to jsem jenom já krásko" řekl náký mužský hlas nademnou a tak se ohlédnu a koukám se do tváře toho blbce.
,,Co chceš ty hvězdičko?" řeknu nevzrušeně. Já se vždycky snažila vyhýbat slavním lidem i když jsem jedna z nich a rodiče byli taky, ale prostě nechci nic mít s těmi namyšlenci. Teda podle mě takoví jsou když jsou pořád v novinách a tak...ještě můj převlek nikdo nepoznal naštěstí.
,, Ale du si jen tak domů a vidím tě tu a tak sem si řekl že pokecáme, aby jsme se o sobě něco dověděli ne?" řekl a sedl si vedle mě. Já se po chvilce na něj otočila celím tělem a řekla.
,,Nemám zájem se bavit s namyšleními hvězdičkami jako si ty. Myslíš si že si někdo a že ti patří celí svět ale to není pravda!" řeknu mu svojí myšlenku kterou jsem už dlouho chtěla někomu říct a začnu se zvedat. Ve chvíli co chci udělat první krok tak mě zastaví rukou na mém zápěstí.
,,Proč mě hned soudíš? Dit ani nevíš jakej jsem, namůžeš mě odsoudit protože jsem slavní. kolik unáš slavních lidí že mě soudíš co?" řekl s trochu zvíšením hlasem a otočil si mě čelem k němu a zahleděl se do mých tmavě hnědích očí.
,,znám jich víc než myslíš" zašeptám a vytrhnu se mu a utíkám "domů."
Doma se hned převléknu a du si sednout na terasu kde se krásně přemýšlí. Sedím tu už hodinu a zatím jsem přišla jenom na to že ho ze srdce nenávidí ale co si to nalháváš huso hloupá máš ho ráda! Křičí moje podvědomí a já vím že má pravdu ale já se nesmím nebo nechci opět zamilovat protože tím by bylo opět moje tajemství v troskách.
Šla jsem do domu a zrovna tam vešla teta. Počkat teta? Co ta tu dělá měla přijet až zítra ne?
,,Ahoj Deniso,něco pro tebe mám Michal už si svůj dárek šel užít" řekla a chytla mě za ruku a táhla ke garážím, co tam? Došli jsme ke garáži a teta zastavila.
,,Tak běž dovnitř. Máš tam dárek který jsem ti přivezla z Londýna" řekla a oči jí při tom zářily štěstím,prostě jako malá. Nad svojí myšlenkou jsem se musela uchechtnout. Šla jsem k vratum od garáže a otevřela jsem je a...
,,OMG! To je můj miláček" řeknu a rozeběhnu se ke svému autíčku (v médiích) a pohladím ho po kapotě. Bože jak noc mi chybělo moje zelené zlato.( omlouvam se pokovad jsem říkala jinou barvu)
Asi deset minut jsem vítala se svým miláčkem, když na mě promluvila teta.
,,Ale to není všechno" řekla záhadně a z poza zdi vyšla vysoká mužská postava.
,,Bože! Co ty tady děláš?" řeknu a rozeběhnu se k.......
Ahojky:) omlouvam se že přidávám tak pozdě ale nebyl čas na psaní :(
Tak co zajmá vás kdo je pan neznámí? Napovím vám jenom tím že je to její nejlepší kamarád,který o ní ví všechno...a když říkám všechno myslím tím opravdu všechno ;)
Toť vše a s láskou vaše Den;)
ČTEŠ
Náhodné Setkání ( Matěj Jelen,Donaha)
Fiksi PenggemarDenisa není úplně obyčejná 17-ti léta holka, má své tajemství. Zažívá první lásku a zklamání. No ale i na ní může čekat štěstí ne? Matěj je sexy 19-ti lety kluk,kterého chce prostě každá. Denisa ho jednou potká,ale ví že by se měla vyhýbat,kvůli své...