# Alışıcam

93 24 0
                                    

Aşk;Sevmek mi? Sevilmek mi? Acı çekmek mi? Ben yeni anlıyorum bunları yada anlamak istiyorum bilmiyorum bu nasıl karmaşık bir duygu bonboş odanın içinde yorgan kafana kadar çekilmiş hıçkırıklarını sessiz odanın duvarları duyuyor. Sessizliğimi bozan kapının sesiyle irkildim göz yaşlarımı sildikten sonra gir dedim. Yemeye inmemiştim yemeyecektim canım istemiyordu karnımdan gelen acayip sesler zorluyordu beni. Yataktan biraz doğruldum annemin elindeki tepsiyi alıp kucağıma koydum. Koca bir tabak makarve ve bir bardak meyve suyu bana bakıyordu ,karnımdan daha acayip sesler gelmeye başladı ve kaşığı alıp yemeye başladım...
Doymuştum. İçimdeki ses biraz daha yoğunlaştı ah kahretsin yine gözlerim dolmuştu. Ağlamayacaktım... Tepsiyi kenara koyduktan sonra yatağa girdim yorganı kafama kadar çektim gözümdeki yaşlar yanaklarımda adeta yarış ediyorlardı...
Gözümü taciz eden güneş ışığıyla birlikte uyandım yorganı tekmeliyerek yere fırlattıktan sonra yataktan doğruldum gözlerimi ovuştururken bir güzel gerildim. Sallana sallana banyoya doğru ilerledim , aynada suratımı gördüğümde irkildim gözlerim mosmor olmuştu belime kadar uzanan saçlarım kabarmıştı. Dolabımın yanına gidip şortumu ve üzerime tişörtümü aldıktan sonra hızlıca giyindim postal botlarımı ve ince kalçamı kapatan örme bir hırkayıda üzerime geçirdikten sonra yine banyoya geçtim salaş bir saç örgüsü yaptıktan sonra sırt çantamı alıp evden çıktım nereye gideceğimi ne yapacağımı bilmiyordum yarın okullar açılıyor ve yeni bir okul 11. sınıf nasıl olacak bilmiyorum tam bir ay önce bu laner şehire gelirken arkamda onu bıraktım canımın içi dediğim insan sırf şehirden gidiyorum diye terk etmişti beni şimdi ise boğazın karşısına geçmiş kara kara düşünüyorum ama ne düşünüyorum bilmiyorum. O beni terk etti neden şehirimi değiştiyorum diye ah kahretsin şu gözlerim ne zaman dolmayacak unutucam lan benim adım Minaysa unutucam. Boş boş yürüyorum sahil boyunda elim ceplerimde yarın okul var bundan daha fazla ne kötü olabilir. Saate baktığımda 12:00 olduğunu gördüm annem bu saate kadar beni nasıl aramamıştı artık eve geçsem iyi olacaktı. Nihayet eve varmıştım annem daha uyanmamıştı. Meleğim ya nede tatlı uyuyodu. Kendi odama geçtikten sonra dolabımın yanına gittim eşortmanımı alıp giyidim saçımı tepeden bir topuz yapıp odadan çıktım mutfağa ilerlerken kendime ne yapsam diye düşünüyorum kaşarlı bir tost ve yeni bir bardak meyve suyuyla televizyonun karşısına geçtim tostumdan kocaman bir ısırık aldıktan sonra bardağı hızlıca ağzıma götürdüm...
Sonunda annem kalkmıştı;
+Günaydın Hasret hatun . Sonunda kalkabildiz.
- Hiç sorma kızım çok yorulmuşum.
Diye bir ses geldi mutfaktan karşılık vermeye üşendim ve tostumun son yudumunu ağzımı attım. Tepsiyle birlikte mutfağa ilerlerken yarın okulun açılacağı aklıma geldi ve bütün dünya başıma yıkıldı. Tepsiyi bıraktıktan sonra odama ilerledim tabletimi alıp yatağıma uzandım galerime girdim ve onunla bütün fotoğraflarımı ayrı bir klasöre taşıdım nede çok özlemişim canımı nede çok özlemişim... Dolabımı açıp yarınki ünü formama baktım lacivertli kırmızılı bir etek ve üzerine beyaz bir lakos vardı bu ne biçim bir ünüformaydı. Alışıcam ama ne zaman bilmiyorum burayada, okulada, onun yokluğunada alışıcam ...

O Günden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin