Kapitola 4.

34 0 0
                                    


*crrrr*

Probudil mě zvuk budíku. Jak já ho nesnáším. Neochotně jsem vstala z postele a směřovala do koupelny. Hodila rychlou sprchu a umyla si i vlasy. Potom vyčistila zuby a namalovala. Když už jsem došla do pokoje stoupla jsem si ke skříni a vybírala co na sebe. Nakonec jsem zvolila čistě černý legíny a k tomu jsem si uvázala košily a černý tílko. Vzala jsem si batoh a mobil z nabíječky a seběhla schody dolů. Bylo 7:45 tak jsem si ještě přečetla vkaz co mi mamka nechala na stole. Prej jeli s taťkou na týden na nějaký pobyt s prácí tak jsem to nějak neřešila a rychle vyběhla z baráku. Před školou jsem narazila na Sama. Rychle jsem běžela do třídy, abych s ním nenepřišla víc do kontaktu. Přece jenom to co se stalo včera se stát asi nemělo. Vešla jsem do třídy a Anett už seděla na našem místě. Když jsem se rozešla do poslední lavice u okna tak mě někdo zastavil. Nějaká holka zmalovaná jak kdyby šla stopovat na D1. "Ahojky já jsem Nataša a jsem tady nejlepší. Myslím, že by sis měla jít sednout za náma." Řekla mi ta od pohledu namyšlená holka. " Ahoj já jsem Molly a myslím si, že místo na sezení už mám." odpověděla jsem trošku drsněji a rozešla jsem se na místo za Anett. "To bylo slušný. Takhle to do obličeje ještě nikdo Nataše nevpálil." hned na mě začal mluvit Anett. "Díky zaslouží si to mrcha. My dvě se nebudeme mít rády." Zazvonilo na hodinu a byla matika. Celkem mě bavila, ale to by nemusela být tak z nudnou profesorkou, která měla uspávací hlas a nikdo jí tam nedával pozor. Zavibroval mi telefon a já se podívala kdo mi píše. Nezámé číslo. "Ahoj Molly chtěl bych si promluvit o včerejšku. O volné hodině v učebně na dramaťák. Budu tě tam čekat. Pa Sam:*. " Nevěděla jsem co odepsat tak jsem neodpověděla a čekala až zazvoní na přestávku. *crrr* konečně je oběd. V jídelně je dlouhá fronta ale kvůli kuřecím řízkům si ji vystojím. Na škole vařili dobře, ještě aby ne když to byla jedna z nejluxusnějších škol v Praze. Když už se konečně dostanu na řadu zazvoní. "Do prdele!" procedím mezi zubama volná hodina. Ta hodina ve které se mám sejít se Samem. No co jdu v klidu na oběd a pak se rychle rozeběhnu k učebně na DV(dramatická výchova). Vidím jak Sam vychází ze dveří, tak na něho zakřičím on se na mě podívá a usměje se. Společně jdeme do učebny a on si stoupne přede mě. "Víš Molly to co jsem říkal byla pravda. Moc se mi líbíš a byl bych moc rád, abychom spolu něco měli." když to dořekl měla jsem slzy v očích. "Ano Same taky se mi líbíš byla bych moc ráda kdybychom byli spolu." Když jsem to dořekla vrhl se mi kolem krku. Začal mě líbat a když viděl že spolupracuji začal mě osáhávat. Prvně na prsa pak níž a níž. Pak jsem ho zastavila, že tady ne, že půjdeme odpoledne ke mě.

Další díl na světě. Omlouvám se, že dlouho nevyšel díl, ale nějak nebyl čas. Vánoce a tak. Takže se omlouvám, ale v dalším díle se dozvíte kdo je Sam doopravdy :D:)) Pa Verunka:33


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 30, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kluk z letiště! :3Kde žijí příběhy. Začni objevovat