Inceputul-Capitolul 1

26 2 0
                                    

Emmaa trezeste tee,este prima ta zi la liceu si nu vreau sa intarzii.
Inca 5 minute mam..nu am apucat sa termin deoarece mama mea a intrat in camera si a deschis larg,lasand sa intre razele puternice ale soarelui si briza diminetii.
De ce ai facut astaaa??!spun eu cat de nervoasa posibil.
Iubito,stiu ca iti e greu sa te gandesti la liceu,dar incearca sa il privesti ca pe un nou inceput.Fa ti niste prieteni.
Iti multumesc pentru ca ma ajuti,dar stim toti ca eu sunt tocilara..nimic bun nu o sa mi se intample.
-Sa ma prezint:Sunt emma am 16 ani si azi incep liceul..in generala eram o tocilara..ciudata scolii..si nimeni nu ma baga in seama..doar Evaa cea mai buna prietena a mea.-
Dupa cele spune mama se duce joa pentru a imi pregatii micul dejun si ma lasa sa ma imbrac.
In urmatoarele minute am reusit sa ma duc la baie si sa ma pregatesc.Mi am facut un dus,iar apoi am inceput sa ma pregatesc.Desi eram o tocilara,ma imbrac destul de bine,ba chiar uneori ma si machiam.Bineinteles acestea nu ar fi posibile fara ajutorul unicei mele prietene Eva.
Dupa aproximativ 40 de minute eram gata.Pentru prima zii de scoala,am ales o tinuta destul de simpla.Eram imbracata intr o pereche de blugi skinny nergrii simpli si o bluza alba cu dungi crem,iar in picioare o preche de balerini nergii.Pentru machiaj nu am folosit prea multe:fond de ten ,pudra,rimel si un ruj nude.Parul l am lasat desprins facandu i niste bucle lejere.Cand am coborat,am mancat si am sunat o pe Eva sa ne intalnim si sa mergem impreuna la liceu.Ma bucur atat de mult ca e cu mine in liceu.Am macat,am salutat o pe mami inainte de a pleca si am iesit afara asteptand o pe Eva.
Heeeii!!Cat ma bucur sa te vaad,esti pregatita?ma intreaba Eva care era foarte fericita.
Heeeiii!!Mda..se pare ca nu sunt la fel de incantata ca tine.(Eva este o fata suuper de treaba,o stiu din clasa a 6a si mereu mi a fost alaturi.Pot spune ca suntem cam la fel doar ca ea mereu s a integrat si a reusit sa isi faca prieteni.Mereu am fost bucuroasa pentru ea)
Cand am ajuns la scoala,toti copii erau in curtea scolii ascultand discursul spus de director.Am salutat o pe Eva si m am dus sa imi intalnesc noii colegi(Eva nu era in clasa cu mine)
Pe drum,eram atat de agita si emotionata incat nu am vazut ca in fata mea era bordura asa ca am cazut.
Esti bine?ma intreaba un baiat inalt cu par brunet si ochi verzi,vai daar ce ochi avea!!Hei daca nu vrei sa pari o penibila din prima zi,spunee ceva imi zice constiinta.
Mm..da..nu am fost atenta.Sunt ok.
Stai,lasa ma sa te ajut,spune in timp ce ma ridica de pe jos.Eu sunt Max.
Emma,spun incet si rusinata.
Hei..poti vorbii mai tare nu te musc,spune el amuzat de situatie.Eu sunt seria C tu?
am..si euu.
Suuperr,inseamna ca suntem colegi spune incantat baiatul.
Da..
Ar trebuii sa mergem spune el
Asa e,hai.
Cand am ajuns la colegii,toate privirile erau atintite asupra noastra.Unii ziceau ca suntem impreuna.
Cand m am uitat mai atent,am zarit o pe Annabell..fata care mi a facut generala un cosmar..era cea mai populara si toti faceau ce spunea ea..
Emmma?..!!!zice ea,adica tipa..
Dd-dda..

Viata de liceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum