Emma Bettany ( Emm)
Mam 15 lat pochodzę z Angli i angielski mam perfekcyjnie opanowany zupełnie jak moja przyjaciółka Kat.
Uczestniczymy w wielu konkursach szkolnych ale nie chodzimy razem do szkoły niestety, choć bardzo bym chciała.. znam się z nią od przedszkola i całe przedszkole i podstawówkę byłyśmy razem. Obecnie chodzę do drugiej gimnazjum mimo tego ze powinnam do trzeciej ale wraz z Kat i innymi dziećmi zostaliśmy rok dłużej w przedszkolu bo nasi rodzice stwierdzili że nie jesteśmy jeszcze gotowe wejść "w świat dużych dzieci".
Mam blond długie włosy.. sa do pasa.. oraz błękitne duże oczy.. właśnie one najbardziej podobają mi się w moim wyglądzie. W domu niczego mi nie brakuje.. mam obojga rodziców, w szkole też sobie radzę bardzo dobrze.
Jestem bambino od samego początku. Od wystepu moich dwóch aniołków w BGT jestem z nimi od samego początku.. to dzięki nim ze wszystkimi problemami w szkole daje sobie radę.. zawsze sobie powtarzam w głowie "Stay strong, hopeful and keep smiling ! " z tymi słowami raźniej iść przez życie..
Co prawda nie mam za wielu problemów, w domu jest wszystko w porządku a w szkole jestem lubiana ale jakiś wróg zawsze się znajdzie który chce Cię upokozyc i zniszyc ci życie... Na pewno więcej się o mojej postaci dowiecie czytając to ff :*Katie Elizabeth (Kat)
Nazywam się Katie ale każdy mówi na mnie Kat nawet nauczyciele w szkole. Nie przeszkadza mi to nawet to lubię.Mam ciemne blond włosy do ramion oraz brązowe oczy jestem średniego wzrostu tak jak moja przyjaciółka. Razem z Emm i naszymi rodzicami w dzieciństwie mieszkaliśmy w Anglii ale od 5 lat mieszkamy w Polsce na obrzeżach Warszawy.. można nasze miejsce zamieszkania nazwać małym miasteczkiem.. uwielbiam je.. bardzo się do niego przeglądałam i za nic w świecie się z niego nie wyprowadze. Razem z Emm mamy po 15 lat. Chodzę do 2 gimnazjum.. dlaczego nie do 3 gim. na pewno już wiecie ;) w szkole radzę sobie świetnie... Ale to tylko z nauką.. na ogół nikt mnie nie lubi a jedyne co mnie trzyma przy życiu to BaM oraz moja kochana Emm.. Tak bardzo żałuję że nie jestem z nią w klasie lub chociaż w tej samej szkole.. moje życie w szkole wygląda tak :
- nie wychylaj się
- unikaj... WSZYSTKICH a przeżyjesz
-nie wyróżniaj się
-nie bądź w niczym lepsza
-nie stawiaj się jeżeli ktoś tobą pomaita.
-nie Kabluj bo będzie z tobą jeszcze gorzej (chociaż gorzej już być nie może )
-należysz do dziwaków.. jedyne osoby z którymi możesz gadać to takie ciemne masy jak Ty.
- nie masz prawa : siadać,rozmawiać lub chodzic z elitą* .
W mojej szkole jeśli trzymasz się tych zasad to jakoś przeżyjesz.. Ale to nie jest mój najgorszy problem... najgorszym problemem jest moja "rodzina" , moja mama, mój dom..
Mój ojciec zginął w wypadku jakos rok temu. . Mama sobie z tym nie radziła więc.. uznała że alkohol jest jedynym rozwiązaniem jej problemów.. jest alkoholiczką co tu więcej mówić.. nasza inna rodzina się od nas odwróciła a po śmierci Taty moją młodszą siostrzyczke zabrała moja babcia (matka mojego ojca ) i od roku nie mam z nią kontaktu.. z dnia na dzień coraz bardziej tesknie.. wszystkie obowiązki domowe spadły na mnie.. mamy nie raz tygodniami nie ma w domu a jak już jest to śpi albo robi awanturę.. jak sami widzicie moje zycie nie jest kolorowe, nie jest jak z bajki, nie jest jak życie Emm.. Ale mimo tego wszystkiego Emm mnie kocha jak siostrę a jej rodzice mi pomagają.. robią zakupy kupują mi ubrania.. a do tego mam jednego Anioła stróża Leondre Devries i drugiego Charlie Lenehan ich muzyka zawsze stawia mnie na nogi.. bez nich i bez Emm moje życie nie miało by sensu i już by mnie nie było..
Elita*-ci najbardziej popularni w szkole*
Jeśli się wam podobało to zapraszam na następną część ^^/bambampapanini XD