V's Birthday

9.5K 192 2
                                    

Jungkook pov:
Hyun.. ~ က်​ေနာ္​Hyunကိုအရမ္​းသတိရတာပဲဗ်ာ... ဒီ​ေန႔ Hyun ရဲ႕​ေမြး​ေန႔မွာ.. hyun ခ်စ္​တဲ့Jiminnie နဲ႔​ေပ်ာ္​​ေန​ေလာက္​ၿပီ​ေပါ့​ေနာ္​ ... က်​ေနာ္​နားလည္​ပါတယ္​.. Hyun က က်​ေနာ့ကိုမွမခ်စ္​တာ.. က်​ေနာ္​ကသာ Hyun မ႐ွိပဲ မ​ေနႏိုင္​တာ Hyun က​ေတာ့ ​ေနႏိုင္​မွာပါ..

က်​ေနာ့ဆု​ေတာင္​း​ေပးပါတယ္​..

Hyun ​ေမြး​ေန႔မွာ ​ေပ်ာ္​ရႊင္​ပါ​ေစ... ခ်စ္​တဲ့သူနဲ႔လည္​း အတူ႐ွိ​ေနႏိုင္​ပါ​ေစ.. ဒီထက္​ပိုတဲ့​ေအာင္​ျမင္​မႈ​ေတလည္​းရပါ​ေစ.. ဒီထက္​လည္​း က်​ေနာ့အ​ေပၚ စိမ္​းကားႏိုင္​ပါ​ေစ.........

V: yrr JJK ... မင္​း အဲ့​ေဘာင္​​ေပၚဘာတက္​လုပ္​​ေနတာလည္​း.. ျပဳတ္​က်သြားမွျဖင္​့ နိဗၺာန္​ ​ေရာက္​သြားဦးမယ္​.. ျပန္​ဆင္​းခဲ့.. pali...

JK : Hyun... က်​ေနာ္​သြား​​ေတာ့မယ္​.. ႏႈတ္​ဆက္​ခဲ့ပါတယ္​..

V : Jeon Jungkook... andwaee!!!!

"ဝုန္​း..... ကြၽီး.... ဒုန္​း..."

တိုက္​​ေပၚက ခုန္​ခ်လိုက္​တဲ့​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ကို ကုန္​တင္​ကားတစ္​စီး ဝင္​တိုက္​​ေလၿပီ...။ ​ေသြး​ေတ.. ကတၱရာ​လမ္​း​ေပၚမွာ ျပန္​႔က်ဲလို႔...

Taehyun တိုက္​​ေပၚမွ အ​ေလာတႀကီး​ေျပးဆင္​းလာၿပီး... Kook က္ိုသူ႔ရင္​ခြင္​ထဲဆြဲသြင္​းလိုက္​သည္​ ။ ​မ်က္​ႏွာတစ္​ခုလံုး ​ေသြးရဲရဲ​ေတ​ေပ​ေန​ေသာ သူ႔​ေကာင္​​ေလးကို ၾကည္​့ကာ.. ရင္​​ေတကြဲမတပ္​ခံစားရင္​း...

V pov: kookie yrr... hyun မင္​းကိုခ်စ္​ပါတယ္​ကြာ.... hyun.. ခဏတာ ​ေတြ​ေဝ​ေနခဲ့တာပါ.. Hyun.. ကို ထားခဲ့​ေတာ့မွာလား.. Hyun မင္​းမ႐ွိပဲ ဘယ္​လိုအသက္​ဆက္​႐ွင္​ရမွာလည္​း... Hyun... Hyun.. ကို မထားခဲ့ပါနဲ႔ကြာ...

V : kookie yrr ... erona... pali... လူ​ေတၾကည္​့​ေနတယ္​​ေလကြာ.. ႐ွက္​စရာႀကီး... ျမန္​ျမန္​ထ​ေတာ့... Jebl.. T.T... wuri Jungkookie.... အိပ္​မ​ေနနဲ႔​ေတာ့... ထ​ေတာ့... မ်က္​လံုးျပန္​ဖြင္​့ပါကြာ... Hyun.. လည္​းမင္​းကိုခ်စ္​ပါတယ္​.. hyunဆီက​ေနထြက္​မသြားပါနဲ႔.. မင္​းကို အဆံုး႐ွံုးမခံႏိုင္​ဘူး.... မင္​းမ႐ွိပဲ မ​ေနႏိုင္​လို႔ပါကြာ... Mianae... hyun မင္​းအ​ေပၚမ​ေကာင္​းခဲ့ဘူး... ဒါ​ေတအားလံုးက Hyun အပစ္​​ေတပါ... ကိုယ္​့စိတ္​ကိုယ္​နားမလည္​ခဲ့တာပါကြာ...

BTS birthday collection(16+)(18+)Where stories live. Discover now