κεφαλαιο 1 (Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ Η ΓΝΩΡΙΜΙΑ)

79 4 2
                                    

Υπηρχε ενα αγορι που το ελεγαν Ρεινι μαλντουν αυτο το αγορια ητα ορφανο ομως ειχε σαν οικογενεια του την κυρια περουμαλ τον φροντιζε απο τοτε που ειχε ερεθει στο ορφανοτροφειο ομως ξαφνικα η ζωη του αναστατωθηκε οταν ειδε μια παραξενη αγγελια που ελεγε : ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΧΑΡΣΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ? ΕΛΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ τοτε ο Ρεινι ξαφνιαστηκε και σκεφτηκε να το δοκιμασει την επομςνη μερα τον πλησιασε ο διευθυντης του ορδανοτροφειου και του ειπε: "θα μας λειψεις πολυ ρεινι εισαι ενα πολυ χαρισματικο παιδι και καλη σου επιτυχια παιδι μου "
Και τοτε εφυγε με δακρυα στα ματια
Και ξαφνικα.....
Ρεινι!! Φωναξε η δεσποινης Περουμαλ
Και το αγορι βγηξκε απο το ορφανοτροφειο τρεχοντας
Και μετα απο πολυ αγωνια εφτασαν στο δημαρχειο της στοουννταουν που εκει θα γινοταν το τεστ ..
Το πρωτο τεστ ηταν με ερωτησεις διαφορες ερωτησεις οταν τελειωσαν το δευτερο τεστ εκαναν ενα διαλλειμα οταν λοιπον εκαναν το διαλλειμα ειδε ενα κοριτσι που ειχε χασει το μολυβη της τοτε ο Ρεινι της προσφερε το αλλο μισο του μολυβιου του και το κοριτσι για να τον ευχαριστηση του ειπε οτι ειχε τις απαντησεις του τεστ ο ρεινι ξαφνιαστηκε και της ειπε : μα αυτο δεν ειναι παρανομο?
Ναι αλλα κανενας δεν θα με δει αρα....
Εσυ κανε οτι θες αλλα εμενα μην μς ανακατευεις ειπε νευριασμενος ο Ρεινι
Ξαφνικα.... Χτυπησε το κουδουνη και αρχισε το τριτο τεστ ηταν δυσκολο αλλα ο τοτε η μυστηριωδεις κοπελα εδωσε στον Ρεινι της απαντησεις ομως ο Ρεινι ουτε που τις προσεξε και ανακαλυψε μονος του τις απαντησεις και περασε τοτε το τεστ με τις ερωτησεις . περασε και αρχισε το τεστ με τα εμποδια ομως πριν περασει στην επομενη αιθουσα διοτι ηταν ο μονος που ειχε περασει ρωτησε την επιθεωριτρια εαν μπορουσε να τηλεφωνησει στην κυρια του και αυτη του απαντησε οτι της εχει τηλεφωνησει ομως ο Ρεινι δεν την πιστεψε και δεν επεμενε κιολας τοτε εμπενε προς στην εισοδο ενα αλλο αγορι που ειχε περασει κι αυτος το τεστ αλλα σε αλλο μερος τα δυο αφορια γνωριστηκαν και συστηθηκαν ο στικι ετσι τον λεγαν ηταν λιγο ντροπαλος αλλα ανετος και φαινοταν λες κι ειχε ενα μυστικο τελος παντων μετα μπηκε ενα κοριτσι την ελςγαν κειτ και αυτη ηταν ορφανη οπως και τα δυο αγορια ειχε περασει και αυτη το τεστ ομως οπως ειπα και πριν σε αλλο μερος .
Μετα απο 10 λεπτα αφου γνωριστικαν 1μπηκαν στην αιθουσα ειχαν περιεργα εμποδια ομως το περασαν κι αυτο τοτε ομως ηρθε ενας υπερβολικα τρομακτικα ντυμενα κυριος και τους ειπε να ερθουν μαζι του περασαν κατω απο την γεφυρα της Στουννταουν και μπηκαν μεσα σε ενα μυστηριο σπιτι και ειδαν την επιθεωριτρια ντυμενη στα μαυρα και την κοπελα με το χαμενο μολυβι και στην μεση στεκοταν ενας αστεια αυτη την φορα ντυ!ενμα κυριος το ελεγαν κυριο μπενεντικτ τα παιδια ειχαν μεινει αναυδα και ζητουσαν εξηγεισης και τοτε ο κυριος μπενεντικτ ειπε : μην ειστε περιεριεργοι οταν ερθει και το αλλο κοριριτσι θα σας τα ομολογησω ολα
Ενταξει ειπαν τα παιδια και μετα απο δυο λεπτα μπηκε και το αλλο κοριτσι ηταν γλυκια αλλα αγενεστατη και λιγο χοντρη την ελεγαν κοστανς και ως περιεργη που ηταν ζητουσε και αυτη εξηγησεις ο κυριος μπενεντικτ τους εξηγησε οτι τους δοκιμασε σε αυτες τις δοκιμασιες για να σωσουν την ανθροπωτητα τους ειχε αναθεσει μια επικυνδινη ομως τα παιδια με πολυ σκεψη και λογικη δεχτηκαν ολες σχεδον ποι αποριες τους ειχαν λειθει αλλα πρωτη ερωτηση θα απαντωταν για τον ρεινι λοιπον ο ρεινι ρωτησε: Γιατι η επιθεωριτρια και η κοπελα ειναι ντυμενες στα μαυρα?
Επειδη τους ειχα αναθεσει και αυτονων μια επικυνδινη αποστολη οταν ηταν νεες και μετα απο αυτο τις εκανα πρακτορες
Αααααααα!!!!!!
Μετα ειχε την σειρα ο στικι και ρωτησε λοιπον: και που ακριβως θα παμε να σωσουμε την ανθρωποτητα ?
Καλη ερωτηση αυτη ρεινι ειπε ο κυριος μπενεντικτ και του απαντησε οτι θα πατε σε ενα ινστιτουτο για φωστηρες εκει ειναι ο μυστηριος
Αααααααα!!
Μετα ειχε σειρα η κειτ και ρωτησε λοιπον: γιατι θελατε παιδια για αυτη τη δουλεια?
Ευκολο γιατι μπορει τα παιδια να γνωριζουν λιγα και οι γονεις πολλα αλλα ειναι το αντιθετο απο την πραγματικοτητα και ιδικα εσεις παιδια μου εχετε πολλα κοινα?
Τωρα την εχει την σειρα της η κοστανς και ρωτησε λοιπον : τι εννοειτε εχουμε πολλα κοινα?
Αυτο θα το μαθετε μονοι σας δεν μπορο να σας πω εγω κατι .....
Ενταξει ειπε λιγακι θυμωμενα η κοστανς
Μετα απο λιγα λεπτα ο κυριος μπενεντικτ ειπε να πανε να κοιμηθουνε γιατι αυριο σας περιμενει πιο δυσκολη μερα .



Η ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΠΕΝΕΝΤΙΚΤWhere stories live. Discover now