Saate son kez göz gezdirdikten sonra koşar adımlarla okuldan çıktım eve çok geç kalmıştım hızla okulun kapısından çıktım ve mahalleye doğru koştum. Saat 8 olmuştu ve ben hayla dışardaydım.
Yaklaşık on beş dakika kadar yürüdükten sonra evin önüne geldim kapıyı çalmadan annem hemen kapıyı açtı yüzü endişeliydi."Kızım nerde kaldın sen meraktan öldüm."dedi
"içeri gireyim anlatırım annem"
dedim ve ayakkabılarımı çıkarıp terlikleri giydim"babamlar geldimi"
dedim içeri göz atarak annem ise "yok daha gelmediler sen niye bu kadar geç kaldın "dedi. Acaba simdi ne diyecektim anne sevdigim çocuğun maçı vardı onu izlemeye mi kaldım diyecektim of iyice saçmalıyordum aklıma gelen şeyle direk anneme
"okulda halk oyunları kursu varmış onu inceledim iyiyse katılacaktım ama pek beğenmedim"
dedim inşallah anlamamıştır yalan söylediğimi
" tamam kızım sen bilirsin ama bir daha olmasın. Baksana hava iyice karardı" dedi kapının yanındaki pencereyi göstererek"tamam anne... Babamlar niye gecikti ki bu saate gelmiş olmaları lazımdı dükkanda bi problem mi çıktı yine"
"yok yok her sey yolunda berber zekiye uğrayacaklarmış vereceklerimi ne varmış"
dedi
"tamam ben odamdayım bişey olursa seslen "dedim ve odama girdim...
*****
Bizim küçük bir marketimiz var babam ve abim orda çalışıyorlar... abim selim benden 6 yaş büyük annemin adı türkan ,babamın ise mustafa. Küçük bir mahallede yaşıyoruz.
Adım Nazlı kayacan. 19 yaşında
Siyah saçlı hafif esmer, kahverengi gözlü, 1,68 boylarda birisiyim aslında mahalledeki çoğu kızdan güzelim yani öyle derler...
*****
"Nazlı"
"Efendim baba"diyerek odadan çıktım. Babam koltuğa oturmuş bitkin bir halde sakaklarını ovuyordu."gel kızım başım çatlıycak gibi biraz masaj yapsana"
dedi olumlu anlamda sesler çıkararak koltuğun arkasına geçip masaja başladım...
"Hadi yemekler soğumasın oturun bakalım sofraya"
dedi annem çorbaları kaseye koyarken babam sağol diyerek sofraya oturdu. Hepimiz sofrada sessiz bir şekilde yemek yiyorduk taki bu sessizligi babam bozana dek.
"Nazlım yarın abinle bizim biraz işimiz var dükkana sen bakabilir misin"
dedi
"Olur baba bir günlükte okula gitmesem bişey değişmez"
dedim birazda sevinmiştim doğru söylemek gerekirse artık okuldan fazla sıkılmıştım banada değişiklik olurdu. Abim tabağını bitirdikten sonra ayağa kalkti ve
"size afiyet olsun ben araslarla buluşucaktık biraz geç gelirim"dedi ve beni öpüp gitti... Aras abi abimle aynı yaşda bizim mahallenin gençlerindendir. Daha doğrusu gurubun başıdırda diyebiliriz. Evet biraz yakışıklı olabilir yada kimi kandırıyorsam baya bi yakışıklı yani o kumral,kirli sakallı,sağ yanağındaki gamzesi, yeşil gözleri ve 1.70 boyuyla ha bide o muhteşem kaslarını unutmamak gerekirse çoğu mankene taş çıkaracak tiptedir.
*****
Sofrayı ve bulaşıkları hallettikten sonra odama geri dönüp yatağa oturdum ve umutu düşündüm. Umutu 1 yıla yakın seviyorum. Onlar abimgilin tayfasından degil. Bu yüzden benim için iyi olabilir gibi... Gözlerim kapanmaya başlamıştı bu halde yatabilirdim o yüzden ince pikeyi alıp gözlerimi kapattım.
****
"Nazlı hadi annem kalk dükkana geç kalıcaksın hadi kızım" diye annem başımda bağırana dek rahat bir uykum vardı.
"Tamam anne kalktım"diyerek ayaklarımı yataktan sarkıttım ve gözlerimi ovuşturdum esneyerek "babamlar ne zaman çıktı"
diye sordum
"yarım saat önce hadi sende çabuk hazırlan geç kaldın zaten "dedi annem odadan çıkarken. Yanımdaki komidinin üzerindeki telefonumu alıp saate baktım ve odadan çıkıp banyayo ilerledim evde işlerimi hallettikten sonra kapıdan çıkıp dükkana doğru yol aldım...
Dükkana geldiğimde kapının kilidini açıp içeri girdim. Ve dükkandaki kolileri dizmeye başladım raflara. İşe kendimi o kadar kaptırmışım ki yanıma gelen aras abiyi görmemiştim. Birden merdivenden düşecekken aras abi beni tuttu resmen anlımız değiyordu ve ben aras abinin kucağındaydım resmen, of Allahım bu nasıl bir kokudur. Resmen aramızda santimlik bir mesafe vardı.
"Ee şey teşekkür ederim aras abi "
dedim bakışmamızı bölmek için ama o beni kucağından indirmiyordu sakin olmaya çalışarak
"abi"
dedim. Aras abi kendine gelmiş olucak ki boğazını temizleyip"dikkat etsene kızım simdi seni tutmasaydim amale sümüğü gibi yerdeydin "
dedi kaşları her zamanki gibi çatık bir sekilde.
" tamam dikkat ederimde sen niye gelmiştin "dedim
"sigara alıcaktım ama.."dedi"eee sey ben hemen vereyim "
dedim ve hızla yanından ayrıldım. Sigaraların oldugu bölüme gidip hep aldığı sigaradan alıp ona uzattım
"aferin kız öğrenmişsin"
dedi ve kafami okşadı. Elini cebine sokup parayı uzattı ama ben elimin tersiyle parayı geri ittim
"buda benden olsun abi az önce
sen olmasaydın kafamı kırmıştım"
dedim gülerek."Olurmu oyle sey al şunu bak kızıcam ama he"
dedi tekrar parayı uzatarak. Mecbur parayı aldım. Aras abi kapıdan çıkarak gitti. Az onceki yaşadığım aklıma gelince istemsizce tebessüm yüzüme yayıldı. (tabi onları hasetle izleyen bir çift gozu gormeden)........Dükkanı kapattıktan sonra eve ilerledim. Saat 8 civarıydı, eve giderken boş bir sokaktan geçiyordum aslında sokaklar çok boş olmazdı ama artık hava erken karardığı için herkez evlerine dağılıyordu o yüzden kimse yoktu. Yolda biraz daha ilerledikten sonra yanıma bir araba durdu önce yol sorucaklar diye panik yapmadım ama adamlar tanışalım mı deyince "tabi tanışalım "dedim ve yerden bir taş alıp arabanın yanlardaki aynasını kırdım önce pişman oldum sonra adam birden arabadan inip üzerime doğru gelmeye başladı sonra ben tam bağıracakken adam ağzımı eliyle tuttu adamın elini ısırıp arkadan tekne attım adam can havliyle arabaya binip kaçtı. Sonra yanıma koşarak gelen aras abiyi gördüm demek adamlar benden korkmamışlar aras abiyi görüp kalmışlar. Aras abi nefes nefese yanıma gelip "iyi misin nazlı sana bişey yapmadı o şerefsizler demi"dedi elleri dizlerinde nefesini kontröl etmeye çalışırken "iyiyim aras abi merak etme hiç bir halt edemezler bana "dedim gülerek "biliyorum zaten ben gelmeseydim adamları pert etmiştim "dedi yanıma gelerek aramızda 1 adımlık bir mesafe bırakacak halde yanıma geldi.birlikte gulusurken (onları izleyen ve fotograflarini çeken kişiyi görmeden)
"Yürü hadi ben seni bırakayım eve" dedi aras abi.
"Tamam zaten bu kadar aksiyon yeter bu günlük"dedim gülerek elini omzuma atıp yürümeye başladık.eve kadar konusarak gitmistik. Aras abiyle evin kapisina gelince eve davet ettim ama yok dedi kapiyi annem açmıştı yüzü fazla sinirli gibi gözüküyordu
"Anne bisey mi oldu "dedim ben bende telaşlanmıştım şimdi
"Aras olum annenler burda sende gel iceri biseyler konusucaz"dedi bana bir bakış atarak aras abiyle birbirimize bakarak içeri girdik. Babamlarin hepsi içerde bes karış yüzle oturmuslar biz içeri girince hepsi bir anda bize baktılar. Aras abiye baktığımda omuz silkerek bilmiyorum dercesine getirdi. Aras abi
"Hayırdır noluyo hepiniz yuzu bes karış "dedi kaslarini çatarak babam
"Siz bize nasıl söylemezsiniz "dedi
"Neyi baba noluyo ya birisi açıklasın şu durumu "dedim herkeze teker teker bakarak. Abim
"Siz...siz birliktemisiniz dedi " ellerini sıkarak. Gözlerim birden açıldı ağzım o seklini çoktan aldı
Aras abi "ne dedigini farkında mısın lan sen kendine gel nazlı benim kardeşim gibidir. Mal mal konuşma"dedi sinirle abim birden ayağa kalkıp aras abinin yüzüne elindeki fotograflari attı. Aras abi tam bağıracakken yerdeki fotografları gorunce eyilip bir tanesini aldi ben donup kalmistim. Aras abinin aldigi fotografta bugun beni tutarkenki zamani birisi fotografini çekmişti. Aras abi
"Kim çekti lan bunlari "dedi aras abi bagirarak abim ise
"Noldu aras bey gücünüzemi gitti özel hayatınızı öğrenince " dedi alayci ses tonuyla. Aras abi elindeki fotoğrafı yere atıp abime doğru yurudu ve yakasindan tutup çekti
"Selim bak ağzını topla yoksa ben senin o mercimek beynini dağıtırım"dedi bağırarak benim çoktan göz yaşlarım dökülmüştü olduğum yerde öylece kalmıştım. Babam "yeter oturun yerinize " diye bagirdi aras abi abimi bırakmış saçlarını çekiştiriyordu. Aras abinin babası "bu saçmalık mahallede duyulmadan hemen evleniceksiniz"dedi kendinden emin bir şekilde iste iste o zaman dunya basima yıkılmıştı olamazdı yapamazdım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ve Tuzak
RomanceZorla evlendirilen nazlının ve arasın hikayesi.. Nazlı arası abisi gibi görürken evlendirilir nazlı ve arası takip eden kişi onların fotoğraflarını çekip ailesine gizlice gönderir buda nazlı ve arası zor duruma sokar...