Άννα
Ξαφνικά ακούσαμε έναν δυνατό ήχο από το αεροπλάνο, και τιναχτήκαμε επάνω. Ο Άλεξ κάλεσε από το τηλέφωνο του αεροπλάνου τον πιλότο, Αλλά δεν πήρε καμία απάντηση. Ανέβηκε ο ίδιος στο πιλοτίριο για να δει τι έχει γίνει, αλλά δεν βρήκε κανέναν. Συνειδητοποιήσαμε τότε ότι το πλήρωμα είχε εγκαταλείψει το αεροσκάφος και μαζί κι εμάς. Ο Άλεξ πήρε τον έλεγχο του αεροσκάφους μιας και που είχε τέτοιες γνώσεις, και προσπαθούσε να επικοινωνήσει με το κέντρο έλέγχου. Δεν τα κατάφερε και προσπάθησε να συγκρατήσει το αεροπλάνο μόνος του. Ο Έρικ και εγώ αγκαλιαστήκαμε, και περιμέναμε. Πήρε τότε ο έρικ για άλλη μια φορά Από το κινητό του και για καλή μας τύχη ο μπάτλερ το σήκωσε.
"Γεια σας κύριε Έρικ. Πως μπορώ να σας βοηθήσω;"
"Είμαστε σε ένα αεροπλάνο που είναι εκτός ελέγχου, μπορείς να στείλεις διασωστικά αεροσκάφη;"
"Αμέσως κύριε, Μάλιστα κύριε, θα εντοπίσουμε το αεροπλάνο με το GPS μας." Είπε και το έκλεισε. Ευτυχώς ο Άλεξ είχε καταφέρει να ανακτήσει κάπως τον έλεγχο χωρις να υποστούμε σοβαρες ζημιές. 'Οταν ανακαλήψαμε ότι αύτος που κρυβόταν πίσω απο την καταστροφή του αεροπλάνου ήταν κάποιος που μισούσε τον Άλεξ και ήθελε να μας σκοτώσει.
Για καλή μας τύχη το αεροπλάνο το προσγείωσε ο Άλεξ σε μια επαρχιακή πόλη, σε ένα μικρό αερόδρόμιο κοντά στην Σκωτία. Η άντρες της προσωπικής του ασφάλειας ήρθαν και τον πήραν. Εκείνος συνέχισε να μας απειλεί. Έλεγε συνέχεια ότι ο πατέρας του Άλεξ ήταν υπεύθηνος για τον θάνατο της οικογένειάς του. Όταν προσγειωθήκαμε, βρήκα την ευκαιρία να τον ρωτήσω."Αυτό που είπε αυτός ο Άλαν είναι αλήθεια;"
"Δεν ξέρω αγάπη μου αν είναι αλήθεια. Αλλά δεν αποκλείεται γιατί ο πατριός μου είναι υπεύθηνος για πολλά πράγματα. Αλλά και πάλι δεν φταίω εγώ για αυτά που έκανε εκείνος." Έχει δίκιο, δεν μπορώ να τον κατηγορήσω για κάτι που δεν ξέρουμε καν αν είναι αλήθεια. Του εγνεψα και τον αγκάλιασα.
Άλεξ
Πήγαμε στο σπίτι και την άφησα να ξεκουραστεί στο δωμάτιο. Εγώ εφυγα κατευθείαν για την εταιρία για να δω τι θα έκανα με αυτόν και να τακτοποιήσω μερικές εκρεμότητες που είχαν προκύψει απο την δουλεία. Όταν έφτασα εκεί ο Άλαν ήταν στο γραφείο μου όπως είχα ζητήσει να είναι. Μαζί του ήταν και δυο φρουροί απο την ασφάλεια του κτιρίου. Στην αρχή προσπάθησα να τον συνετίσω αλλά εκείνος συνέχιζε να με προσβάλει. Κάποια στιγμή πιαστήκαμε στα χέρια και οι φρουροί προσπαθούσαν να μας συγκρατήσουν. Κάποια στιγμή ο Άλαν άρπαξε απο την θήκη του φρουρού το όπλο. Το επόμενο που θυμάμαι είναι έναν δυνατό πόνο, και μετά όλα σκοτείνιασαν.
Ωχ! Και πάλι ωχ!
Τα σχόλια δικά σας!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Απροσδόκητος έρωτας (βιβλίο 1) #Wattys2016
RomantizmΕκείνος ένας ψυχρός, εγωκεντρικός πολυεκατομμυριούχος, ιδιοφυΐα και ιδιοκτήτης μιας από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες στον κόσμο, που έχει μάθει να παλεύει και να παίρνει αυτό που θέλει. Εκείνη μια συνηθισμένη κοπέλα που σπουδάζει και παλεύε...