11. rész

152 10 0
                                    

-Igen?- vette fel. Jah, ő még nem is tudja az én számom.

- Szia Luke. Eli vagyok.

- Oh, szia! Mizu?

- Semmi, éppen mozit tervezünk ma délutánra, és arra gondoltunk, hogy eljöhetnétek ti is, a lányok úgy is megakarna ismerni titeket.

- Felőlem oké, mindjárt megkérdezem a fiúkat

- Rendben.- majd egy kis néma csend lett, amíg végig kérdezte a fiúkat.

- Okés, ők is benne vannak.

- Akkor, majd elküldöm, hogy mikor és hol találkozzunk.- közöltem.

- Rendben. Amúgy valószínűleg hányan leszünk?

- 11.-en. Picit sokan.

- Hány lány akar minket megismerni?- döbbent le.

- Hé, nyugi.- nevettem a reakcióján.- Rajtatok kívül, ott lesz David, Matt, Kevin, Lau, Kelly, Emma, és én.

- Jah, értem.

- Okés.

-Na megyek, küld majd az infókat.

- Meglesz. Szia.

- Szia.- letettük.


- Ezek szerint jönnek.- jelenti ki Dave. Én csak bólintottam.

- Akkor mikor találkozzunk?- kérdezte Matt.

- Mikor kezdődik a film?- válaszolt kérdésre kérdéssel Em.

- Fél nyolckor kezdődik a film, szóval olyan fél hét fele találkozzunk a park előtt, ami a mozi mellett van. - javasoltam.

- Okés. Úgy is hosszú lesz a sor, ez az utolsó vetítési nap.- magyarázta David.

- Aha.- bólintott Lau.

- Akkor vissza uccsó órára, aztán go haza.- szólalt meg Kevin.

Éppen akkor csengettek be, szóval siettünk Daviddel órára, és a többiek is a sajátjukra. Matekunk volt, amit szeretek, szóval nem voltam a halálomon.

Hazadobtuk Davidet és Mattet, majd mentünk haza.

Otthon gyorsan megcsináltuk a leckét. Aztán megnéztünk egy filmet. A film végén én elmentem fürödni és hajat mosni, utánam pedig Lau is elintézte a dolgait.

Lau még fürdött, amikor ránéztem az órára. 5 óra, így gyorsan küldtem egy üzenetet Lukenak.

Eli: Fél hétkor a park előtt találkozunk. :) xxEli

Jött is a válasz fél perc múlva:

Luke: Melyik park?

Eli: A mozi mellett levő park.

Luke: Okés, Köszi. :) xxLuke

Eli: Nm. xxEli

Ezután neki álltunk hajat szárítani. (Milyen jó, hogy kettő hajszárítóm van. Én hagytam természetes egyenesbe, míg Lau kivasalta haját, mivel ő utálja a hullámos haját.

Elkezdtünk keresgélni a ruhák között, hogy mit vegyünk fel. Én egy fekete rövidnadrágot választottam, aminek az alján apró kis háromszögek vannak varrva. Felülre egy sötétkék alapon apró virágokkal díszített pántos pólót választottam, aminek a hátán a pántok x-ben voltak, és a legjobb az volt, hogy testre simulós póló volt. Cipőnek pedig egy fekete rövid szárú sportcipő volt.

Lau egy fekete szoknyát választott, fölülre egy ujjatlan virágmintás, feliratos pólót választott, amit betűrt a a szoknyába. Mivel nagyon szereti a balerina cipőket, így azt vett fel feketében.

Sminknek ugyanaz, mint tegnap. Eltüntettem a kisebb bőrhibákat és szempilla spiráloztam. Lau is ugyan ez, csak ő még kihúzta a szemét is. Ezután beültünk a kocsimba és elindultunk. Vittem magammal egy szürke pulcsit, ha hideg lenne mire kiérünk a moziból.

Mire odaértünk már ott voltak Kelly, Emma, és Matt. Amikor kiszálltunk a kocsiból, akkor jöttek a járdán Lukeék.




This Simple and ComplicatedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang