Atlieku namų ruošos darbus, siurbliuoju kiliminę dangą, po to pakeičiu lovos paklodes, nes tikiuosi, kad šiandien po darbo parsivesiu kokią merginą ir ją smarkiai išdulkinsiu. Apsitvarkęs jaučiuosi lyg apsivalęs, nusprendžiu, kad šiandien reikia pasižiūrėti filmuką. Tai nepaprastas filmas, o porno.
Nemeluosiu porno video garsas, kai mergina aimanuoja iš malonumo, mane daug labaiu jaudina, nei sumautas rokas. Bet man nepatinka viską baigti per daug greitai. Geriau tai daryti savaip, gražiai, lengvai, per daug nepersistengiant. Pradedu nuo pusnuogių merginų nuotraukų. Šiais laikais jų visur pilna, net nereikai per daug ieškoti. Kai įsijaučiu, pradedu ieškoti video. Iš tikro aš niekada neliečiu savo koto, kol nerandu tinkamo klipo. Karta taip padariau, pasirinkau pirmą pasitaikiusį porno ir sudie... Bet jei pasirenki tinkamą, per kelias minutes visos nesąmones dingsta ir vienintelis dalykas pasaulyje yra: krūtys, ta subinytė, šiulpimas, jojimas kaip kaubojui, šuniukas, baigimas burnoje ir viskas. Daugiau apie tai nieko nesakysiu, nieko nedarysiu, aš tiesiog atsiduosiu tam...
Viskas.
Yra keliatas dalykų kurie rūpi man: tai mano kūnas, mano butas, mano ratai, mano šeima, mano bažnyčia, mano draugai, mano merginos ir mano porno. Žinau, kad paskutinis skamba labai keistai, bet aš jums atviras. Nes aš viską padarau gerai, neveltui draugai mane vadina Don Džonu. Kiekvieną savaitę į savo butą parsivedu po vieną merginą, kuri būna tarp 8-9. Niekada nesu sutikęs merginos vertos 10. Nėra niekada nutikę taip, kad neparsivesčiau merginos, man tai nebūdinga.
-Ei Džoni! Kaip laikais? – man priėjus prie draugų prabilo Karlas.
-Draugužiai, - tiesiog išmečiau šypsenėlę ir pasisveikinau.
-Gerai, gerai, einam prie reikalo, - atsiduso Maikas. – Žiūrėk ta mėlina, ji mano.
-Nebloga... – pasakiau šike tiek susiraukęs.
-Tu nematei jos papų, - tikino mane Maikas. – Ji tikrai aštuonetas.
-Ką? Tikrai ne aštuoniais! – Nesutikau su savo draugu. – Jos veideli galima įvertinti aštuonetu, o krūtis tikrai ketvertas. – papurčiau galvą ir pradėjau dairytis aplinkui. – O mėšlas! – išsigandęs surikau ir atsisukau į savo draugus. – Blizgutis man už nugaros.
-Ką? – nustebo Karlas ir nenustojo žiūrėti į ją.
-Nežiūrėk, nežiūrėk! – maldavau.
-Neprisimenu jos, - atsiduso Karlas. – Ji ateina! – pranešė man.
-Nes tu spoksai, - piktai pažvelgiau į savo draugužį, o tada šypsodamasis apsisukau šimtas aštuoniasdešimt kampu, tiesiai į ją.
-Tik pasižiūrėk kas čia! Prabilo blizgutis prieėjęs pakankamai arti manęs.
-Sveika, - seksuoliu balsu pasisveikinau.
-Kodėl man nepaskambinai?
-Na, tu suaugusi moteris. Tu manei, aš tau paskambinsiu? – pašaipiai paklausiau.
-Esi apgailėtinas. Tu žinai tą? – Įskaudinta pasakė jis. – Kiekvieną savaitę nauja supista kalė. Ar ne?
Nieko neneigdamas pasakiau:
-Tai kodėl tada važiavai pas mane į namus?
Laimėjau pokalbį su ta mergina, plačiai nusišypsojau ir apsisukęs grįžau prie savo vaikinų, kurie iš karto pradėjo komentuoti merginą, kuri buvo palikta ant ledo.
-Tu šiknius! – suspiegė ji.
-Aš manau kokie 9, - atsiduso Maikas.
-Aš duočiau 7, - linktelėjo Karlas.
- O taip, - linktelėjau sutikdamas su savo draugeliu.
-Prakeikimas! – pamatęs kažką pasakė Maikas.
-Kas? – paklausiau.
-Raudona, prie baro, - lyg užhipnozuotas pasakė Maikas.
-Tikrai nebloga, - pamatęs mergužėlę prie baro sutiko Karlas.
-O Dieve! Tai deivė, - apstulbęs paskiau.
Tuo momentu stebėjau ją. Gerai nužiūrėjau jos aptemtą raudoną suknelę, kuri neslėpė jos figūros. Ji turėjo ir krūtinę ir užpakaliuką. Ji tiko mano sąrašui, todėl nieko nelaukdamas pasiryžau naujam savo laimikiui. Kaip tikras patinas nuėjau prie baro ir užkalbinau ją. Prireikė tik poros žodžių, nes ji buvo pakankamai išgėrusi ir mes jau šokome šokių aikštelėje. Tuo metu galėjau trintis į jos šlaunis ir užpakaliuką, buvo neapsakomai malonu, jausti jos kūną šalia savęs. Po to atsisėdome ant sofutės ir pradėjome glamonėtis. Supratau, kad ji ne viena iš tų prie kurių lengvą prieiti ir gauti tai ko noriu. Ji atstūmė mane. Pavogiau iš jos vieną šlapią bučinį ir jis liepė man sustoti. Bandžiau dar karta, ji stiprai pastumė mane atgal.
Jie patiko komentuokit, kelsiu toliau!!!
YOU ARE READING
DONŽUANAS
RomanceNaujajame Džersyje gyvena toks žavus, bet truputį kietakaktis vaikinas Džonas, kuriam patinka dirbti barmenu, tvarkyti savo butuką, lankytis sporto salėje, „kabinti karštas pupytes" naktiniuose klubuose (todėl draugai jį ir praminė Don Džonu), žiūrė...