-La dracu! Injuratura mi s-a auzit in toata camera cand am vazut-o. Buzele ei carnoase, sanii dezvoltati, trupul dorit, picioarele subtiri.-Stii ca mi-am dortit toata noaptea sa te fut. Imediat, m-am apropiat de aceasta tragand-o in poala mea.Mainile mele au umblat pe corpul ei, si cu o dorinta mare i-am dat rochia scurta jos.Cu o salbaticiune mi-am lipit buzele de ale ei, devorandu-le. Aceasta s-a ridicat,fortandu-ma si pe mine la fel, dar in acelasi timp n-am dat drumul sarutului.Eram ca un ninfoman, de fapt, aceasta era caracterizarea mea cea mai buna.
M-am apropiat cu aceasta de pat si intr-o secunda am aruncat-o pe spate, eu urcandu-ma peste ea. Fata isi duse mainile pe abdomenul meu care-din pacate;dar nu pentru mult timp- era acoperit de o camasa.Aceasta incepu sa desfaca nasturii rapid si in scurt timp haina ajunse pe jos.Aceasta hoinari cu mainile pe abdomen, atingand fiecare tatuaj.Am ranjit, luandu-i mainile si ducandu-le ca capul acesteia.
Cu cealalta mana ramasa i-am desfacut sutienul negru, care deja ma enerva.Ranjind am privit sanii ei imensi si mi-am apropiat fata de ei, pana cand buzele mele au atins sfarcul care se intarise imediat. Aceasta isi incolaci picioarele in jurul bazinului meu.Intr-un fel nu-mi puteam stapani zambetul dracesc de pe fata.Cu dintii l-am apucat strangandu-l tare, aceasta incepand sa tipe; dar nu pentru mult timp caci revenisem cu buzele napoi la ale ei. Ii lasasem de mult mainile, dar aceasta nu facuse decat sa se tina de cearceaf cu ele. Ce pacat. Mi-ar fi placut mult o fata mai indrazneata.
Cu repeziciune, caci deja ma plictisisem, mi-am dus mana la chilotii acesteia, si i-am atins partea de jos care deja devenise uda.Ranjind mi-am introdus doua degete in vaginul acesteia, facand-o sa tipe. -Oh scumpo daca asta doare, pregateste-te pentru urmatoarea. Aceasta isi duse mainile la gatul meu,facandu-ma sa-mi dau ochii peste cap. Rapid am scapat de blugi, dar nu inainte sa iau prezervativul din buzunar- si de boxeri, punand prezervativul apoi am intrat in ea cu repeziciune si fara mila. Gemetele ei se auzeau tot mai tare, si adoram asta.-Intoarce-te. Ii soptisem la ureche, si pentru o secunda puteam sa jur ca aceasta inchetase.
Vazand ca nu facuse nimic,am apucat-o de talie, fortand-o sa se intoarca cu spatele.-In patru labe. I-am ordonat tare, si aceasta se conformase. Inainte sa intru in ea i-am tras o palma peste fund. Gemetele ei devenisera niste tipete de placere. In scurt timp am simtit cum ejaculez, dar m-am grabit si am terminat afara din ea. La dracu, fata asta ma facuse sa ma simt asa de bine. Ce pot sa zic, se pricepe. Cu o privire rapida m-am uitat la ea, e chiar frumoasa. Dar pacat ca e doar o curva.
Trecusera minute, asa ca m-am decis sa imi iau hainele si sa o sterg. M-am pus in fund pe marginea patului luandu-mi boxerii si blugii. I-am simtit mainile cum imi ating abdomenul pe la spate. Corpul ei s-a lipit de al meu. Fara pic de interes, mi-am luat camasa pe mine, si inchizand nasturii i-am mai aruncat o privire peste umar . Aceasta inca statea lipita de mine.Ma simteam plictisit. Deja devenise doar o alta fata pe care n-o s-o mai mai vreo-data.
-Cand va fi data viitoare?Ma intrebase aceasta, si cu ignoranta m-am ridicat. Ii privisem unchiile rosiatice, ca si parul ei lung.
-Data viitoare? Asta nu exista. Am zambit, indreptandu-ma spre usa si plecand.