Eylül ayı okullar başlamıştır, Necla ilk okul gününden içi kıpır kıpır dönmüştür. Sessiz sakin uzun boylu düz kumral saçlı yeşil gözlü! ertesi günü iple çekti aşkmıydı bu hissettiği. Dikkatini derslerine veremiyordu, evet evet galiba aşktı ulaşılmazdı ya konuşamadı. Günler öyle geçti gitti Hasan okuldan çıkıyordu koşarak birden çarptı birine herşey yerde, eğildi aldı defterlerini kaldırdı kafasını kıvırcık saçlı kumral ela gözlü bir genç kız aman allahım neydi bu hissettiği aşkmıydı. Hasan hemen tanıştı özür diledi genç kızdan onunla yürüdü uzun uzun evine kadar polis lojmanlarına kadar. Kızın babası polisti evet ama Hasan aşık olmuştu günler öyle geçti. Rose okuluna devam ediyor iyi bir iş iyi bir gelecek için çabalıyor gözü hiç birşey görmüyordu. Günler öyle geçti. Cemal'in ailesi memlekete dönmüş, babası yurtdışından kazandığı parayı limon bahçesine yatırmıştır. Okul günlerinden birinde aşk Cemalide buldu kantinde sessiz sedasız oturan kız dikkatini çekmiş, gözleri hep onu arar olmuştu. Bir gün gene gördü kantinde bir parça çikolata uzatarak tanıştı. Artık onsuz günü geçmiyordu. Arkadaş sohbetlerinde büyük laflar ederdi onsuz ölürümler felan neydi bu hissettiği aşkmıydı tabi ki evet günler öyle geçti.