Τα μάτια της ανοίγουν σιγά σιγά καθώς νιώθει το σώμα της βαρύ. Τα χέρια του Harry είναι τυλιγμένα γύρω από την μέση της. Πιάνει σιγανά το χέρι του και το απομακρύνει από πάνω της ώστε να μπορεί να σηκωθεί. Ενώ τα πόδια της ακουμπάνε το κρύο πάτωμα η φωνή του Harry την κάνει να αναπηδήσει. "Που πας;" η πρωινή βαριά φωνή του, τόσο ωραία και σεξυ.
"Πάω να φάω..επιτρέπεται;" Τον ειρωνεύεται και εκείνος γελάει. Αυτό το γέλιο του. "Κάτσε λίγο στο κρεβάτι.." λέει ενώ τρίβει τα μάτια του. "Πεινάω Harry" κλαψουριζει. "Καλά καλά άστα αυτά σε μένα έλα να ξαπλώσεις λίγο μαζί μου..δεν σου έλειψα καθολου;" Την κοιτάει.
'Μου έλειψες αγάπη μου. Μου έλειψες πάρα πολύ' σκέφτεται από μέσα της. "Εγώ σου ελειψα;" Τον κοιτάει και εκείνος γελάει. "Εγώ ρώτησα πρώτος!" Της χαμογελάει ενώ πιάνει το χέρι της χαιδευοντας το με τον αντίχειρα του. Η liz κοιτάζει το χέρι του και παίρνει μια βαθιά ανάσα. Ξαπλώνει δίπλα του.
Το χέρι του φεύγει από το δικό της και πάει στην μέση της φερνοντάς την προς το μέρος του. Τα μάτια της κλείνουν καθώς το κεφάλι της ακουμπάει το γυμνό γυμνασμένο στερνό του. "Μου ελειψες" της ψιθυρίζει και φιλάει το κούτελο της. "Σε αγαπω" συνεχίζει και τα μάτια της βουρκωνουν. Το κεφάλι της σηκώνεται να αντικρίσει τα σμαραγδι του ματια που τόσο της είχαν λείψει. "Harry.." λέει ενώ προσπαθεί να μην κλάψει. "Τι εγινε;" Την ρωτάει ενώ πιάνει με τις παλάμες του το πρόσωπο της. "Η μικρή.." πιάνει το χέρι του σφιγγοντας το. "Τι εγινε με την μικρή Liz πες μου" το βλέμμα του γεμάτο ανησυχία. "Είναι άρρωστη.. έχει λευχαιμία!" Λέει η Liz ενώ ξεσπάει σε κλάματα. Τα μάτια του Harry γουρλωνουν και τα χέρια του αρχίζουν να τρέμουν. Ο Harry σηκώνεται όρθιος και στερεωνει το σώμα του στον τοίχο ενώ η ανάσα του ακανονιστη. Πιάνει τα μαλλιά του και τα τραβάει απαλά ενώ βρίζει σιγανά.
"Harry.." Η φωνή της απαλή καθώς το χέρι της πιάνει απαλά τον ώμο του. "Ηρεμισε!" Του λέει ενώ εκείνος γυρνάει το βλέμμα του κοιτόντας την. Τα μάτια του βουρκωμενα ενώ η Liz πιάνει με τις μικρές της παλάμες το πρόσωπο του κοιτόντας τον στα μάτια ενώ οι αντίχειρες τις χαϊδεύουν τα μάγουλα του. Τα μάτια του κλείνουν ενώ γρήγορα την αγκαλιάζει σφιχτά. "Είναι πολύ άρρωστη; εννοω-" πάει να πει ο Harry αλλά τον διακόπτει φιλοντας τον στα χείλη. "Απλά μην το σκέφτεσαι! Φέρσου κανονικά!" Του λέει ενώ δάκρυα κυλάνε στα μάγουλα της. "Liz.." τα μάτια του γεμάτα θλίψη για την μικρή Ally. "Θέλω να κάνουμε κι άλλο παιδί ή να υιοθετήσουμε κάποιο σε παρακαλώ!" Θέλω να το ζήσω από την αρχή! Θέλω να είμαι εκεί για αυτό από την αρχή από την στιγμή που θα ανοίξει τα μάτια του!" Της λέει πιάνοντας τα χέρια της. "Θα..δούμε Harry!" Λέει ξεροκαταπίνοντας. "Θα σου δώσω όσο χρόνο θες και θα σου αποδείξω ότι είμαι άξιος και για σένα και για την Ally!" Τα μάτια της κοιτάνε το πάτωμα. "Πάμε να φάμε Harry!" Του λέει έντονα. "Πάω να ξύπνησω την Ally!" Λέει ο Harry αναστεναζοντας. "Σε αγαπω!" Της λέει σιγανά λίγο πριν βγει από το δωμάτιο.
Η liz φτιάχνει το πρωινό ενώ o Harry παίζει με την Ally κρυφτό. "Μανούλα;" η Ally τρέχει στην Liz. "Ναι αγάπη μου;" η Liz της χαμογελάει. "Μπορεί ο μπαμπάς να μείνει και σήμερα;" Την ρωτάει και η Liz κοιτάει τον Harry χαμογελόντας. Καταλαβαίνοντας ότι εκείνος είπε στην Ally να την ρωτήσει. "Ναι μπορεί!" Της χαμογελάει και η Ally χοροπηδάει και χτυπάει παλαμάκια. "Τελειαα!" Τρέχει στην αγκαλιά του Harry και εκείνος χαμογελάει στην Liz.
"Μπαμπά δώσε ένα φιλί στην μαμά!" Λέει η Ally και ο Harry της χαμογελάει και πλησιάζει την Liz. Καθώς ο harry πάει να την φιλήσει στα χείλη η Liz γυρνάει το κεφάλι της και την φιλάει στο μάγουλο. Η Ally χειροκροταει και η Liz χαμογελάει στον Harry ενώ εκείνος πιάνει τα μάγουλα της και πριν προλάβει να πει τίποτα της δίνει ένα τρυφερό φιλί στα χείλη. "Σε αγαπάω" της ψυθιριζει και ύστερα φιλάει την μύτη της. Εκείνη κοκκινίζει και του χαμογελάει. Το κουδούνι χτυπάει ξαφνικά και η Ally τρέχει να ανοίξει. Η Liz πάει μαζί της και βλέπει δύο γνωστά μάτια να την κοιτάνε.
Ο Derek.
Οπ οπ καταφωνη. Τι κάνετε; καιρό έχουμε να τα πούμε εε; Ο Derek έκανε την εμφάνιση του. Καημένε Harry. Τέλος πάντων αν δεν θυμάστε πως φαντάζομαι τον Derek είναι ο Dylan O' Brien Ο ΓΛΥΚΌΣ ΜΟΥ. ΚΡΊΜΑ ΠΟΥ ΠΑΊΖΕΙ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΊΟ ΜΟΥ. Αλλά και πάλι δεν παύει να είναι κούκλος. Αυτά η Ally έχει λευχαιμία. :'( αυτά. Vote και comment. See yaa❤❤ nelliove
-N xx
KAMU SEDANG MEMBACA
Promises »hs (sequel to Bad)
Fiksi Penggemar"Υποσχέθηκες πως δεν θα με αφηνες ξανά!" Λέει η νεαρή κοπέλα γεμάτη δάκρυα στα μάτια. Τα μάτια του μάυρα από τον θυμό. "Συγγνώμη Liz αλλά δεν πρέπει να με εμπιστεύεσαι!" Λέει και γυρίζει την πλάτη του προς εκείνη, φεύγοντας προς άγνωστο προορισμό. N...