~~YILBAŞI ÖZEL BÖLÜM PART 1~~

676 28 17
                                    

CANIM OKUR-CHANLARIM!ÖNCELİKLE YB ERKEN GELDİ!KAR TATİLİ DE OLSUN!OKURKEN KEYFİNİ ÇIKARIN!VE 2016 YILI HEPİNİZE SAĞLIK,MUTLULUK VE BAŞARI GETİRSİN HEP MUTLU OLUN!SİZİ ÇOK SEVDİĞİMİ BİLİN!YENİ YILLAR BİRİCİK OKURLARIM!

''Kaa-chan!Kardeşim haraket etti mi?''

''Evet tatlım~~Tekmeliyor..''Boruto ellerini annesinin karnında gezdirdi ve kulağı şişkin olan annesinin karnına dayadı.''Vay canına!Bir an önce gel küçük kardeşim!''

Hinata oğlunun alnını öptü ve saçlarını okşadı.''Onii-chan olacaksın..''

''E-Evet!''Küçük çocuk parmaklarını saydı.''5!Ondan 5 yaş büyük olacağım!''

''Hahaha!''Hinata bu söz üzerine gülmeden edememişti.Boruto yerinde kıpraştı.''Babam ne zaman gelecek?''

''Birazdan gelir canım.''

''Hai~~''

Küçük çocuk ayağa kalktı.Heyecanlı görünüyordu.Koşarak odasına gitti.Kapı çalındı.Hinata yerinden kalktı.Kapıyı açtı.Naruto oldukça yorgun görünüyordu.Ama gülümsedi.İçeri girdi.Hinata'ya sarıldı ve onu öptü.''Hoşgeldin hayatım.''

''Evdeyim..''

Naruto montunu askılığı astıktan  sonra cebinden bir kağıt çıkardı.Hinata ise içecek sıcak bir şeyler hazırlamak ile meşguldu.Naruto,Hinata'nın arkasından sarıldı.''Hinata..Güzel bir haberim var dattebeyo!''

''Nedir Naruto-kun?''

''...Sürpriz..Boruto'nun yanına gideyim.''

''Hai~~''

Naruto merdivenleri hızlı adımlarla çıktı.Verdiği haber onu çok mutlu edecekti.Kapının önüne geldi.Usulca açtı.İçeri girdi.Oğlunu yatağında mışıl mışıl uyurken buldu.Elinde bir şey vardı sanki..Yaklaştı..Bir kalem..Kenarında bir kağıt...Üzerinde resim vardı.Meraklanmıştı genç adam..Kağıdı eline aldı..Resim...Resimde..Bir aile resmi vardı..Kendisi,Hinata ve Boruto..Doğacak kardeşini çizememişti henüz...Oğlu ağzı açık uyuyordu..Salyalarda..Dudaklarının kenarından süzülüyordu.''Bana çok benziyor..''Naruto oğlunu kucağına aldı ve sarıldı.Boruto gözlerini açtı ve esnedi.''Tou-chan!''Küçük çocuk babasına daha da sıkı sarıldı.''Boruto..Yarın yıl başı..Ve..Tatile gidiyoruz!Yıl başına özel!''

''V-Vao!Gerçekten mi dattebasa?''Küçük çocuk babasından ayrıldı ve kızarmış yanaklarla baktı.''Bu süper!''

''Evet.Bizim için değişiklik olur.Sırtıma atla küçük adam!''

''Heh!''Küçük çocuk babasının sırtına atladı ve kollarını babasının boynuna doladı.''Hadi annenin yanına gidelim!''

''Hai!''

Sarışın çocuk ve genç adam salona inmişti.Naruto oğlunu koltuğa oturttu.Hinata'ya bahsetti.O da çok mutlu olmuştu.''Yarın erkenden gidelim dattebeyo!''

~~~~SABAH~~~

Naruto sürücü koltuğuna yerleşmişti.Hinata da ön koltuktaydı.Boruto arkaya oturmuştu.Etrafı izliyordu.Şapkasını çıkarmıyordu.Eldivenlerini de..Onlar sıcak tutuyordu küçük çocuğu...

Sonunda vardılar..Naruto arabasını  güzel bir yere park etti.Kalacakları kaplıcaya sahip otele girdiler eşyalarını bıraktılar.Boruto devasa büyüklükteki yatağa kendini attı ve üzerinde zıplamaya başladı.''Bu yatak çok büyük!''

''Evet..''

Hinata koltukların birine oturdu.Karnını tutuyordu.Naruto bunu fark etti.''Hinata, iyi misin?''

MUTLULUK...GERÇEK MİDİR?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin